Ми сподіваємося, що після закінчення тримісячного тестового режиму нової схеми, влада проведе конкурс, у якому ми зможемо взяти участь, - каже керівник Вінницького таксомоторного парку В’ячеслав Дарморос.

Сьогодні у Вінниці стартує транспортна реформа

Про ліквідацію маршрутів, «відкати» і 400 водіїв, які ризикують залишитися без роботи. Інтерв’ю з керівником Вінницького таксомоторного парку В’ячеславом Дарморосом. У свій час, саме це підприємство запускало перші маршрутки у місті

Уже завтра в нашому місті стартує транспортна реформа. В результаті - кількість маршруток скорочується на половину. Частина перевізників пішла працювати в трамвайно-тролейбусне управління, частина залишилися без роботи.
- Ми сподіваємося, що після закінчення тримісячного тестового режиму нової схеми, влада проведе конкурс, у якому ми зможемо взяти участь, - каже керівник Вінницького таксомоторного парку В’ячеслав Дарморос.
До речі, саме з цього підприємства розпочалась історія вінницьких маршруток. Перші маршрутні таксі були запровадженні саме тут. Тоді на маршрутах використовували автомобілі ризького автомобільного заводу (РАФ).

Ваше враження стосовно нової схеми руху транспорту?
- Існуюча до 23 лютого мережа громадського транспорту в місті була сформована у відповідності до попиту мешканців. І вона більш-менш зручна. Пасажирський транспорт загального користування повинен слугувати для якісного, комфортного та мобільного пересування людей до найбільш відвідуваних місць — це аксіома. Запропоновані зміни втрачають ці якості.
У запропонованій схемі передбачається пересування громадян міста у більшості з пересадкою - це вже велика незручність. При цьому, найбільше - для пасажирів з дітьми, багажем, людям похилого віку та з обмеженими можливостями.
У нових умовах людина, яка щодня користується громадським транспортом, витрачатиме на годину-півтори більше на пересування по місту.

Які райони постраждають найбільше?
- З одного боку, я розумію, що мотивація скорочень кількості маршрутних таксі, де проходить електротранспорт, є частково прийнятною. З іншого - яка мотивація скорочення маршрутів, де не існує альтернативного електротранспорту. Серед таких найбільше відчують дискомфорт мешканці Старого Міста, Малих Хуторів, П’ятничан, Кореї, Сабарова, Пирогово. Кому заважали 21, 14, 43, 56, 69, 7А, 32, якщо там взагалі немає електротранспорту?
Відчують незручності і мешканці, які користуються послугами громадського транспорту в мікрорайонах Вишенька, Електромережа, Поділля.
Наприклад: після запровадження нової транспортної схеми, пасажирам, які бажають добратися з району Електромережа-Поділля до Центрального ринку та Тяжилова тепер дістатися сюди без пересадок буде неможливо. Значна частина з вісімдесяти маршрутних таксі, які рухалися в цьому напрямку, зникнуть після 23 лютого, інші припинять роботу наприкінці травня.

Влада іде на переговори?
- Ми зустрічалася з керівництвом міста з метою збереження робочих місць у таксопарку та з питань участі в конкурсі після закінчення тестового періоду - якихось конкретних домовленостей не існує, нам запропонували співпрацю із трамвайно-тролейбусним управлінням. На мою думку, сама влада у неповній мірі розуміє, як відбуватиметься розвиток подій навколо оптимізації мереж громадського транспорту, дивує ставлення з боку влади, виключення з процесу цілих підприємств.

Наскільки система перевезень справді була закорумпована?
- Мені важко відповідати за всіх. На нашому підприємстві практикується оренда транспортних засобів на законних підставах з чітко обумовленими витратами. Дійсно, на підприємстві залишається близько трьох тисяч гривень на місяць з одного автомобіля. Ці кошти витрачаються підприємством на утримання матеріальної бази, нарахування заробітної плати диспетчерам, механікам, медичним працівникам та сплати податків. Тільки за територію, на якій розташований таксопарк, сплачується в місяць більше 40 тисяч гривень у бюджет міста. Після всіх відрахувань незначна кількість коштів, отриманих від діяльності, залишається у вигляді прибутку.

У міськраді кажуть, що якби вони не втрутилися в ситуацію сьогодні і не розпочали реформу транспортної мережі - через кілька років перевізники могли б диктувати вартість проїзду, аж до п’яти гривень?
- Ціна диктується лише тоді, коли є монополія. Необґрунтованого підняття цін не відбудеться за умови збереження конкурентного середовища. До речі, у грудні була інформація про те, що Трамвайно-тролейбусним управлінням планується підняття вартості проїзду в автобусі до 1,75 грн, трамваї та тролейбусі до 1,5 гривні...

Якби стояв вибір: зниження ціни чи нова схема руху маршрутних таксі, що б вибрали?
- 2,50 гривні - мінімально обґрунтований тариф для маршрутних перевезень, що передбачає невелику інвестиційну складову для майбутнього розвитку транспортної галузі. Відсутність рентабельності змусить перевізників заощаджувати на технічному стані рухомого складу. Тобто це питання звучить як вибір між безпекою та ризиком.
Давайте спочатку проаналізуємо, як піднялася ціна на проїзд у маршрутному таксі, порівняно з іншими. Більшість людей пам’ятає ціни радянських часів. Середня зарплата була 120 карбованців, хліб коштував 16-22 копійки, літр 76 бензину та дизелю - 30 копійок, квиток на трамвай три копійки, тролейбус - чотири, автобус - п’ять, маршрутка (РАФ) - 20 копійок. Відповідно, сьогодні, середня зарплата (2000 грн) збільшилася в 16 разів, ціни на хліб у 25 разів, пальне подорожчало в 33 рази, квиток на трамвай у 41 раз.

Думка мера щодо зменшення кількості автомобілів на вулицях нашого міста, на ваш погляд, правильна?
- Потрібно розуміти, що при незручностях, в які може вилитися запровадження нової маршрутної мережі, багато вінничан будуть змушені більше використовувати власні авто. Крім того – це додаткова мотивація для придбання авто. Відтак, ситуація на дорогах може, навпаки, погіршитися. При нашій ширині доріг, можуть утворитися постійні затори.
У західних країнах уже, наприклад, думають як мотивувати людей їздити в легкових автомобілях хоча б по двоє-троє. У Штатах, наприклад, на автобанах створюють окремі смуги для руху авто, в яких знаходиться хоча б один пасажир, окрім водія. Я вважаю, що коли разом пересуваються 10-40 громадян разом, то це добре. На мою думку, краще було б спільно облаштовувати якісніші місця для посадки/висадки пасажирів.

Що будете робити ви та інші перевізники після 23 лютого?
- «Вінницький таксомоторний парк» - конкурентоспроможне підприємство, яке здатне надавати якісні та безпечні послуги у перевезені.
До колективу підприємства належить більше 100 людей, серед яких чотири механіки, два медичних працівники. На жаль, у зв’язку із оптимізацією мережі, підприємство змушене провести скорочення штату, серед числа звільнених – людина, яка відпрацювала на підприємстві понад 40 років на посаді водія. Ось вам перші наслідки запровадження нової транспортної концепції у місті.
Фактично підприємство призупиняє свою діяльність, залишаючи при цьому надію, що після завершення тестового режиму зможе взяти участь у конкурсі, оголошеному міською радою у відповідності до чинного законодавства.
Тому чекатимемо завершення тестового режиму та, в обов’язковому порядку, наше підприємство братиме участь у конкурсі.
Мені також боляче за тих 200 підприємців та їх 400 найманих працівника, що залишаться без роботи. Це люди, які купили за власні або кредитні кошти автобуси, при цьому інвестуючи в наше місто. Серед них – багато колишніх заробітчан. Я не вважаю, що маючи дохід дві-три тисячі гривень в місяць - це якщо немає серйозних поломок транспорту - що це великі заробітки. Але на них тримаються сім'ї. Це люди, які самі створили робочі місця, не крадуть, не стоять на обліку у центрах зайнятості, не беруть хабарі. Залишити цих людей без джерел існування, без пропозицій альтернативи - безвідповідально.




Вінниця  транспортна реформа  маршрутки  ліквідація 
20 хвилин (ВІННИЦЯ):

Оцінити новину:

Рейтинг: 5
Голосів: 17
Переглядів: 4134

20 хвилин (ВІННИЦЯ)
380682109792
Написати листа автору



Додати коментар
Ім'я Вхід | Зареєструватися
Текст
Додати смайлик

Правила >>
Гість: Андрей 22/02/2012 17:49 +44
Конкретно и профессионально. Полностью поддерживаю.
Гість: Поживём?! - увидим?! 23/02/2012 20:59 +16
Как водитель- добавлю, габариты общественного транспорта из-за плохо расчищеных дорог и умения ездить этих "водителей" создают больше опасности чем маршрутки. мало того что плетется так еще и едет как хочет. посмотрите на перекрёстках сколько автомобилей старается не ставать за тролейбусом? а как они от остановок отъезжают? сегодня на семенном заводе прямо перед носом у стоящих гаишников, тролейбус "вытолкнул" таврию на встречку, но гайцам пофик, они тодько на таврию смотрели. что с водителя тролейбуса возьмеш? (происходило утром около полдесятого) ЗАДУМАЙТЕСЬ!
Гість: Ім'я не вказано 24/02/2012 07:46 +8
В населенных пунктах, приближаясь к автобусу или троллейбусу, начинающему движение от обозначенной остановки, которая расположена в заездном "кармане", водители других тран- спортных средств обязаны снизить скорость, а при необходимости остановиться, чтобы дать возможность маршрутному транспортному средству начать движение.(ПДД Украины, п.17.4.)
Гість: Поживём?! - увидим?! 24/02/2012 18:44 +2
Согласно тем же правилам, пункт не буду уточнять, но водитель маршрутного транспортного средства при выезде с остановки должен: 17.5. Водії автобусів і тролейбусів, які подали сигнал про намір розпочати рух від зупинки, повинні вжити заходів для запобігання дорожньо-транспортній пригоді. и 10.1. Перед початком руху, перестроюванням та іншою зміною напрямку руху водій повинен переконатися, що це буде безпечним і не створить перешкод іншим учасникам руху. - включеный поворот преимущества не дает.
Гість: Ім'я не вказано 25/02/2012 17:55 -7
угу маршрутчики на спрінтерах це завжди роблять))) дивись статистику прідур
Гість: Ім'я не вказано 25/02/2012 15:54 +10
На наш город выделили 45 миллионов гривен на компенсацию за подвоз льготчиков. 30 из них идет только на єлектро транспорт .остальные на автобусы. Чернигову например віделили всего только 10 мил . Так что нашему ТТУ нечего плакаться. На область нашу всего 9 мл хотя в области посравнению с Винницей в 5 раз льготников больше(во всех районах иселах400 тысяч). Я думаю что сейчас маршрутчики тоже должны возить льготчиков по полной согласно закона, ведь они сейчас работают от ТТУ которое полуает очень солидную компенсацию.
Гість: анатолий 24/02/2012 15:07 +8
НАГАДУЮ ЩО МІ ВСІ МАЄМО ЗАКОННЕ ПРАВО ПРИЙТИ 25 О 12 ГОДИНІ І ВИСЛОВИТИ СВОЇ ПОБАЖАННЯ ДО МЕРІЇ З ПРИВОДУ ЯКІ МАРШРУТИ МАЮТЬ ЗАЛИШИТИСЯ .ЦЕ ПЕРШИЙ ЗАХІД ДО ЯКОГО ПРИЄДНУЮТЬСЯ І ПЕРЕВІЗНИКИ МІСТА.
Гість: дартаньян 25/02/2012 14:27 +5
Как водительВы ОБЯЗАНЫ уступить дорогу маршрутному транспортному средству а водитель автобуса трол и мар/такси обязан убедится в том что вы выполнили требования ПДД и соблюдая меры предосторожности начать движения
Гість: Ім'я не вказано 22/02/2012 17:52 +39
Согласен насчет решения вопроса путем здоровой конкуренциии. Согласен, что общественный транспорт должен работать на пассажира, а не ноборот. Не согласен насчет ценообразования. Вот там товарищ вспомнил Советский Союз, но не вспомнил, что медицинское обслуживание, образование были бесплатными. А 2,50 грн. для коротких маршрутов - однозначно многовато.
Гість: Ім'я не вказано 23/02/2012 12:15 -4
И не вспомнил что было несколько реформ что 1гривна это 10 рублей вроде и цены выросли не в 16 а в 160
Гість: Ім'я не вказано 23/02/2012 20:43 +11
Причем здесь реформы. Это же простое сравнивание роста цен: трамвая в 41 раз , маршрутки всего в 12.5 раз.
Гість: Serg 22/02/2012 18:26 -12
Доход две три тысячи долларов забыл сказать
Гість: Елка 23/02/2012 09:20 +3
Если честно, бесит, когда маршрутчики прибедняться начинают. Две- три тысячи доход у них..
Гість: Ім'я не вказано 23/02/2012 11:58 +11
Можем дать попробовать. Особенно классные заработки в январе и в феврале. а еще лучше если попадаешь в ремонт с движком коробкой или турбиной
Гість: Ім'я не вказано 23/02/2012 12:16 -4
А вовремя меняйте машины на новые вот и не будете попадать в ремонт
Гість: Ім'я не вказано 23/02/2012 13:08 +11
Чужие деньги считать легко. да если у вас новій спринтер на 35том маршруте -да это прыбыльно. А если он не новый?
Гість: Таварисч 23/02/2012 14:10 +5
В любом бизнесе есть риски. Не можешь потянуть ремонт автобуса - значит ты неправильно организовал свой бизнес и пролетел. Законы рыночной экономики.
Гість: анатолий 23/02/2012 15:08 +20
законы рыночной экономики должны быть и в вопросе существования маршрутных такси если они ренатбельны зхначит они нужны .А по вопросу 23 числа сегодня сломался тролейбус возле петроцентра стояли все минут 50 И ЧТО ДАЛЬШЕ ? ответ -ишел пешком до жд вокзала чтоб сесть на маршрутку на киевскую((((ПОЗОР ТОМУ КТО ЭТО ПРИДУМАЛ.
Гість: дартаньян 25/02/2012 14:48 0
А коррупция что не счет
Гість: Alex 23/02/2012 19:45 +7
Елка 23/02/2012 09:20, вчера у папы товарища на Магнуме в дороге начались какие то шумы в редукторе заднего моста. На TIR автосервисе устранения поломки стояло 7 тыс грн. Как вы думаете - за сколько времени он отобъет эти деньги? так и с маршруткой - Мерс очень дорогой в сервисе. траблы с двиглом или кп стоят нуочень дорого.
Гість: Ім'я не вказано 24/02/2012 09:47 -3
Так что-эти траблы должны устраняться из нашего кармана,за счёт повышения цен?
Гість: Ім'я не вказано 24/02/2012 15:29 +4
Нет маршрутчик должен за свої деньги твою задницу возить.Не нравится иди пешком или ездь на сараях главное чтобы была конкуренция.
IrynaCH7 22/02/2012 18:38 +46
Уже почувствовала на себе действие этой "реформы"-на дорогу тратится гораздо больше времени. А с 23-го... Уничтожить систему, которая создавалась с учётом потребностей винничан - это верх цинизма. Из-за этого только пострадают наши кошельки и наше личное время. Жители сами делали выбор - ездить 20 минут на работу или по 40-50. А сейчас этого выбора мы будем просто лишены, и в случае непредвиденных обстоятельств, таких как поломки или аварии добраться на работу будет просто нереально. За границей, которую наш мер так лихо пытается копировать, ограничения введены для личного транспорта населения, в центральные части города попасть кроме как на общественном транспорте сложно да и дорого, а у нас всё перекрутили и сделали наоборот - нет машины - переплачивай за проезд с пересадками или бери такси. Благодаря удобным маршруткам, у меня ребёнок самостоятельно добирался до тренировок - теперь он не сможет этого делать. Ничего хорошего в этой системе нет и не может быть. На нас просто опять наживаются, прикрываясь "высокими" идеями, которым грош цена.
Гість: sashOK!!! 22/02/2012 19:32 +14
Гройсман ж хоче балатуватися в депутати, і на це, по скромним підрахункам, треба 10 млн грн. От з маршруток він їх і отримає І плювати він хотів на нас.
Гість: Ім'я не вказано 23/02/2012 02:14 -9
вообще то Гройсман не собираеться в депутаты
Гість: Ім'я не вказано 23/02/2012 09:42 0
Звідки інфа?
Гість: Антон 23/02/2012 10:00 +5
Це Гройсман коментанув :)
Гість: Ім'я не вказано 23/02/2012 10:07 +1
Ну да, ну да
Гість: Ім'я не вказано 23/02/2012 10:09 +31
Хрен кто его выберет. вовчик может даже не надеяться. Да и мэром ему больше не быть.
Гість: Ім'я не вказано 23/02/2012 11:23 +3
а ему уже и не надо)))) накосил денюх и хватит))))
Гість: Жора 22/02/2012 19:54 -5
Её еще не запустили, а она уже почувствовала:)
Гість: Светлана 23/02/2012 09:20 +23
Щоб відчути,не обов'язково потрібно було чекати сьогоднішнього дня!Варто просто цілий день покористуватись громадським транспортом.Різниця ВЕЛИКА.Сробувала сама,втратила більше 1 год часу.І багато маршруток їздили рідше.А деякі вже й не пустили на маршрут.Так що я чудово розумію Ірину.
Гість: Ім'я не вказано 23/02/2012 09:58 -18
Світлано,а вам не здається,що саме через надмірну кількість маршруток не може нормально функціонувати міський транспорт? Вінничан просто 'підсадили' на них,наче наркоманів на голку. Невже ви не розумієте-якщо зменшиться кількість маршруток,то стануть вільнішими вулиці міста і тому-ж таки електротранспорту буде вільніше рухатись. Задумайтесь-хто в центрі міста створює найбільше пробок,невже трамваї?
Гість: Ім'я не вказано 23/02/2012 10:11 +38
Пустите городские автобусы по маршрутам с разницей 5-7 минут. Вылечите нас.
Гість: Ім'я не вказано 23/02/2012 11:39 +21
Сьогодні я не почув різниці в часі, як їхав тролейбус 40 хвилин так і їде, для порівняння на маршрутці 20 хвилин. Тому про пробки які ти пишеш несенітниця
Гість: Ім'я не вказано 23/02/2012 13:02 +16
Ну і як маршрутки впливають на рух трамваїв?? Створюють затори на коліях??
Гість: Тетянка 23/02/2012 13:10 +31
Ні не трамваї. Вчора 22-го лютого по вулиці 600-річчя була створена пробка - від 600-річчя до Космонавтів. А чому? Тому що серед вулиці заглох тролебус :) І Ви будете стверджувати, що без маршруток місто стане вільнішим? А коли раптом зникає світло і всеь транспорт стає?
Гість: Ім'я не вказано 23/02/2012 13:30 +24
Я взагалы не розумію суть реформи. Мерії не подобаються аршрутки? Замініть їх автобусами, збільшіть кількість трамваїв/тролейбусів. Навіщо міняти маршрути???
Гість: Ім'я не вказано 23/02/2012 13:44 +31
Читай статью.Я полностью согласен что скоро по городу не проедеш. Сам ездил на работу на маршрутке а сейчас придется на авто. Сараем с двумя пересадками пусть влада ездит.
Гість: Ім'я не вказано 23/02/2012 14:59 +10
Если все сядут в свое авто, то тоже никуда не проедешь!
Гість: Ім'я не вказано 23/02/2012 22:50 +15
в скотовозах - холодно, ездят они медленно, вовчику - пох, он на лехусе. Терпите ГОИ, или покупайте личный транспорт
Гість: ТеперІнше 24/02/2012 02:18 0
Розумно. Але пішки краще.
Гість: Ім'я не вказано 23/02/2012 10:28 -14
як це вам вдалось 22.02.2012 "Уже почувствовать на себе действие этой "реформы""?
Гість: Ім'я не вказано 23/02/2012 11:40 +18
Просто, береш в любий день і сідаєш на гроиадський транспорт
Гість: Андрейка 22/02/2012 21:15 +34
Прощайте Мои дороги маршруточки, беленькие, жёлтенькие, кляксочки.... Или может, До Свидания, скоро увидимся...
Гість: Ім'я не вказано 23/02/2012 09:28 -21
МАРШРУТЧИКИ - РАДИО ШАНСОН С ВАМИ !!!
Гість: Читач 23/02/2012 09:46 -10
В РАФіки не набивали людей,як зараз у Спринтери та ГАЗелі
Гість: Ім'я не вказано 23/02/2012 10:08 +13
Брали на вила і набивали. Ага!
Гість: Читач 23/02/2012 10:07 +4
Пане Дарморос,не потрібно 'давити на жалість'- "Скоротили людину,яка понад 40 років відпрацювала на посаді водія". З усього виходить,що це уже пенсіонер,якщо навіть цей чоловік сів за кермо у 20 років і йому відразу довірили перевозити людей.
Гість: Ім'я не вказано 23/02/2012 14:16 +9
Ти краше напиши скільки тобі за кожен коментар заплатили іуда
Гість: Читач 23/02/2012 16:28 -2
А тут що-ще й платять за коментарі?
Гість: Поживём?! - увидим?! 23/02/2012 20:52 0
это сеопродвижение транспортной реформы - услуга дорогая ))) кто знаком с интернетом - поймет ДаешъЪ транспортную реформу в топ гугла!? )))))
Виктор 23/02/2012 10:08 +26
В пень такую реформу!!! Пусть кто ее придумал - сами так и ездят! Сегодня на маршрут, который раньше занимал около 20 минут потратил час.
Гість: Ім'я не вказано 23/02/2012 19:39 +16
Те кто ее придумал ездят на Мерседесах, БМВ, Бенкли,(класса люкс), а не на маршрутках, не говоря уже про трамваи и тролейбусы! Д....ЛЫ!!!!!!!
Гість: Ім'я не вказано 23/02/2012 10:09 +16
ИНТЕРЕСНО, КТО КАК СЕГОДНЯ НА РАБОТУ ДОБРАЛСЯ?
Гість: Ім'я не вказано 23/02/2012 11:28 +17
на юности-стахурского ,где раньше проходило 4 маршрута на западный вокзал,от сегодня остались только 2. стоячих не брали- менты на контроле. еле сел в 3ю, ( 2 пропустил)- опоздал на работу на 7 минут.
Гість: Ім'я не вказано 23/02/2012 12:06 -27
ой лишенько! Небось оштрафували на пару копійок? Чи собі такого дозволити не можеш бо "в компанії" працюєш?
Гість: Ім'я не вказано 23/02/2012 16:19 +18
да работаю к "компании". до сегодня с юности-стахурского в 8:40 садился в маршрутку и в 9:00 был в эпицентре- 20 мин. а сегодня с 8:25 до 9:07 - 42 мин! пока не оштрафовали, но от меня зависят много клиентов,которые не ждут.
Гість: lvlind 23/02/2012 14:47 +24
Очень весело добирался, вспоминал и Гройсмана, очень надеялся что от икоты сдохнет... опоздал на работу - получил выговор... супер, теперь вместо 45 мин на дорогу к работе нужно 90! Вова, прочти статью, надеюсь тебя пристрелит безработный маршрутчик.
Гість: Ім'я не вказано 23/02/2012 10:17 +23
А кто подскажет куда безработным маршрутчикам деваться ? И как можно будет им теперь прожить и прокормить семью на 1000 - 2000 гривен зарплаты ? Гройсман не думает о судьбе маршрутчиков и их семьях...
Гість: Ім'я не вказано 23/02/2012 10:20 +13
вовчик ни о чём не думает.
Гість: Ім'я не вказано 23/02/2012 10:22 +26
вовчик заминусовал.вовчик, тебе в Виннице больше не быть.
Гість: Ім'я не вказано 23/02/2012 10:23 +27
Мэром не быть
Гість: Ім'я не вказано 23/02/2012 12:10 -2
Ну нічого - нічого! Ми ж якось живемо. Всі інші, котрі їздимо на Ваших шансоноконсервах і витрачаємо по 10 грн на дрогу в день 2000 - (10*26)= 1740. А чим Ви кращі? Хочете зарплатню 7 тисяч й жалітись як вам погано живеться? От підете - перевчитесь, здобудете справжню робітничу професію, відчуєте на власній шкурі як ото заробляти тих 2000 грн. власним горбом.
Гість: Ім'я не вказано 23/02/2012 15:25 -6
+10500. Я в свои 27 лет на 4 работах работал (сейчас на 5-й) и не потому что меня увольняли, просто мне хлочется большего - вои и ищу где лучше (хоть звучит грубо, но так и есть). Что мешает бывшим маршрутчикам найти новую работу - им мешает ОГРОМНЫЙ ЖИВОТ и лень!!!
Гість: Ім'я не вказано 23/02/2012 15:48 +9
Когда ты спишь, болезнный?
Гість: Ім'я не вказано 24/02/2012 15:55 +1
спасибо за сочувствие, возможно Вы не так меня поняли: работал на четырех, сейчас на пятой работе (НЕ ОДНОВРЕМЕННО). Я к тому говорю, что работу найти можно. Главное желание. Никто не говорит что работа маршрутчика легкая - но извините особых умственных усилий она не требует!
Гість: Ім'я не вказано 23/02/2012 16:55 +15
Ты считаешь, что проездить нашими дорогами целый день и выслушать пару-тройку хамов - это работа для лентяя? Ну и обделённый же ты.
Гість: Ім'я не вказано 24/02/2012 15:57 -3
хамло, закрой варежку, я не переходил на личности. Где я сказал что работа легкая?- да тяжелая физически... Не стоит только плакаться что потерял работу, как кормить семью... Если мужик - найдешь новую работу.
Гість: Ім'я не вказано 24/02/2012 22:52 +7
Саме цікаве що ми бачимо то маршрутника роботягу то другого роботягу і на чому ми їздимо , а за тим хто на нас їздить не бачимо
Гість: Ім'я не вказано 23/02/2012 12:02 -1
Ну не треба "ла ла". ТІ хто мав змогу (гроші знайомства) вже домовились за місце під сонцем. Признайте переділ спрямування грошових потоків й не більше того. Згадайте як ділили маршрути "криша" коли зривали й підпалювали маршрутки з людьми. Зараз таке вже не пройде та й не потрібно - є ті хто може це утрясти без жертв на рівні дишла, перепрошую "закону". Хоча яка різниця... 2.50 - кажете? а може 5 грн? чим обґрунтована така ціна крім жлобства? он у Києві маршрутки від 1.50 до 3 00 але там маршути по надцять км а не по 3 км від урожаю до кінцевої Вишеньки. Не журіться. Будуть виходити на маршрути - грачі й буде Вам щастя.
Гість: ЮРА 23/02/2012 12:05 +21
Реформа просто супер!!! У МОЕЇ співробітниці вкрали гаманець!!!! У перший же день реформи. Така реформа вигудна тілкі ВЛАДІ І КАРМАННИКАМ!!!!!
Гість: Ім'я не вказано 23/02/2012 12:12 +1
як у анекдоті, "град пішов, хто винен - невістка"
Гість: Ім'я не вказано 23/02/2012 12:18 +5
А я на работу на такси еще ни разу так быстро не добирался! Дороги полупустые! Просто супер! Вот и решена проблема пробок на дорогах :)
Гість: Ім'я не вказано 23/02/2012 13:17 0
буржуй, и сколько ты заплатил за такси? 2.50?
Гість: Ім'я не вказано 23/02/2012 14:28 -6
20 грн. И меня эта цена вполне устраивает
Гість: Руслан 23/02/2012 14:48 +12
то купи собі бублика
Гість: Аня 23/02/2012 15:54 +6
Ты подумай на долго ли твоей зарплаты хватит, прежде чем писать что все супер!
Гість: Ім'я не вказано 23/02/2012 16:44 -9
Мне моей достаточно. И на такси, и на семью. И работаю я не в офисе, жопой стул протирая, как вы.
Гість: Ім'я не вказано 25/02/2012 01:33 +4
А в горисполкоме, мером
Гість: Ім'я не вказано 24/02/2012 20:46 -4
Не переживай за меня. Переживай за себя. Раз езжу - значит хватит
Гість: Ім'я не вказано 23/02/2012 12:52 -28
ТУТ ОДНА ВИШЕНЬКА СИДИТЬ І НИЄ ПОСТІЙНО! ПЕРЕСІДАЙТЕ НА ТРАМВАЇ І ТРОЛЕЙБУСИ І НЕ говоріть! А ТО ЗВИКЛИ ЇЗДИТИ НА ПУСТЕНЬКИХ МАРШРУТКАХ (35 через кожну хвилину їздила), ТО ТЕПЕР ЗНАТИМЕТЕ ЯК ЇЗДЯТЬ ЛЮДИ З ІНШИХ РАЙОНІВ. ПРАВИЛЬНО ЗРОБИЛИ, ЩО ЗМІНИЛИ МАРШРУТИ!
Гість: Ім'я не вказано 23/02/2012 13:06 +23
А ти зранку з вишеньки добирався на роботу? Вишенька спальний район й великак кількість маршруток, особливо 35 яка йшла через все місто, було цілком оправдане, пустими вони не їздили
Гість: Руслан 23/02/2012 14:53 -13
так я й кажу, що маршрутів забагато на Вишеньку і на Аграрний. Хіба в нас один спальний район? З Київської маршрутки ось постійно забиті їздять, так само як будь-яка маршрутка з району Тяжилів-Чехова (не кажу вже про старе місто чи Корею, чи П'ятничани). Потрібно просто взяти і перевести їх на інші маршрути. Просто всі вже звикли, що маршрутки прямо підвозять під під'їзд.
Гість: СЕРЬЕЗНЫЙ 24/02/2012 11:55 +4
МУЖИК ОБКУРИЛСЯ
Гість: Вот ведь 23/02/2012 14:04 +12
Ты или идиот или притворяешься.
Гість: Ім'я не вказано 23/02/2012 14:10 +10
ты что дурачок?
Гість: Аня 23/02/2012 15:52 +21
Вот это культура!!! При чем здесь Вишенка? А жителям Старого города тоже на троллейбусы пересаживаться? Раньше маршрутки ездили с интервалом до 5 мин. Все знали, что с Вишенки до ЖД вокзала - 15 мин. А теперь что? 45 мин. на трамвае? Кому это удобно?
Гість: Ім'я не вказано 23/02/2012 17:48 -3
Це зручно для тих, кому додали нових маршруток! Раніше з Карла Маркса до ЦР було 15 хв їхати, зате з Вишеньки, звідки в чотири рази більша відстань, було їхати 15 хвилин.
Гість: Ім'я не вказано 23/02/2012 17:50 +7
Хоча те, що Київська-Вишенька і Бучми-Вишенька відмінили я не підтримую!
Гість: Миа 23/02/2012 13:46 +36
привет всем, кто сегодня ехал в троллейбусе №5, который сначала сломался на Урожае, а потом на троллейбусе №3, в который я пересела на Урожае, и который сломался на Ляли Ратушной!
Гість: Ім'я не вказано 23/02/2012 14:23 +28
Сегодня добирался с Юности до Центр.рынка 42 минуты. вышел на остановку толпа народа.Проехал троллейбус Вишенка-подшипниковый завод,потои Вишенка-мемориал визволення.Простоял 7 минут.Подъехал автобус № 5 Вишенка-ж.д вокзал.Кое как загрузились через средние двери,остальные не работали. Рассосались по автобусу.Норода много.Карманников опасаешься.На сидячих местах в основном пенсионеры.Всю дорогустоял чуть ли не на одной ноге.Впечатлений море!!! Так что спаибо Гройсману за заботу о нас,а мы уж о нем позаботимся на выборах мера !!!
Гість: Руслан 23/02/2012 15:04 -4
7 хвилин? Мученик, бл*!) Я по 20 хвилин стояв щодня до сьогодні!
Гість: Ім'я не вказано 23/02/2012 19:58 +20
Полностью Вас поддерживаю! Ехала от "Пироговки" на "Водоканал". Маршрутка ехала в среднем 15 минут, троллейбус 25-30. Еле втиснулась на ступеньку, вонь жуткая, постоянно ощущение, что кто-то пукнул. Контингент впечатляет! Брат утром на конечной остановке почти час стоял - с районов приходят автобусы, людей туча, и в троллейбус еле сел. Верните маршрутки!
Гість: Ім'я не вказано 24/02/2012 10:38 -8
А я сегодня на работу ехал на трамвае. В 9 утра. Транспорт полупустой. На остановках толп недовльных не наблюдается.
Гість: СЕРЬЕЗНЫЙ 24/02/2012 11:51 +3
ВОТ ЕЗДИ И НЕ ПИЛИКАЙ
Гість: Ім'я не вказано 23/02/2012 15:30 +20
Мой маршрут Соборная -Луговая (Тяжилов) занял сегодня на ровно в 2 раза больше времени, чем обычно. Неудобств много, долгое ожидание тролейбуса, пересадка, сам тролейбус "чмошный" и ели тащится. В день получаеться минус еще час жизни. тролейбуса №4, которым можно доехать без пересадки не дождалась. Стоимость проездного запредельная.
Гість: бО 23/02/2012 15:40 +13
круто коли їдеш з барського шоссе 5 трамваєм, але біля площі гагаріна він не звертає..у людей паніка, номер трамваю змінюється на 3 маршрут і прямує до Зорі.. класна реформа!
Гість: Ім'я не вказано 23/02/2012 15:46 +16
Главное не забыть всё до выборов мера. Нужно это "покращення" хорошенько запомнить. Нето снова наступим на грабли по имени "Гройсман".
Гість: Ім'я не вказано 23/02/2012 15:54 +13
вовчик, как легко ты потерять доверие народа. На следующих выборах мэра наскребёшь ли 5 %?
Гість: Ім'я не вказано 23/02/2012 16:28 +2
Есть такая формула. Хочешь осчастливить людей - сделай им вначале плохо, а потом - как было до этого. До выборов время еще есть, вполне возможно, что мер и воспользуется таким вариантом.
Гість: Ім'я не вказано 23/02/2012 16:33 +9
Он может даже не надеяться. Этого ублюдка будем помнить.
Гість: Alex 23/02/2012 20:04 +15
Можно еще в отместку перестать ходить в магазины Гранд (на вишенке и на Юности внизу), магицентр, магигранд, колбасу ковбаскофф и ковинько - то он ощутит это очень быстро.
Гість: Ім'я не вказано 23/02/2012 16:57 +34
Ехав сегодня в тролейбусе думал, что эта мразь для меня сделала????? Не судите строго, но слово мразь к нему подходит больше всего. 1. Построил долбаный магигранд (с маленькой буквы) теперь в районе вырубается свет, а в магигранде нет. Звонишь на электросеть - ответ "не витримує навантаження", в последнее время реже. 2. Больницы. Этот "мэр" спросил у жителей, стоит ли начинать эксперимент с нашего города??? Искренне желаю никому не болеть, вы без знакомых к врачу будете попадать в лучшем случае 2-3 дня по срочному. 3. Маршрутки. При всем своем "хамстве и шансоне" я никогда не думал о дороге. С любого конца города добирался без проблем. А сегодня......
Гість: Возмущенная 24/02/2012 11:46 +9
ПОВНІСТЮ ПІДТРИМУЮ
Гість: Ім'я не вказано 23/02/2012 16:59 +17
А на Бучми ні трамвай, ні тролейбус не ходить. Люди б раді нами скористатися, та видно, не той фасон. Чому ж зняли 4 маршрут? Кому заважав? У кого хліб відбирав?
Гість: Ім'я не вказано 24/02/2012 16:02 -1
скажите на милось, на какой остановке, если ехать с Бучмы, реально сесть на маршрутку №4? Скажу прямо (сам там живу) - сесть (именно сесть а не стоять) на 4 маршрутку утром можно только на конечной остановке. Нафиг такая маршрутка если на нее нельзя сесть?
Гість: 1 23/02/2012 18:02 -23
все правильно Гройсман сделал полностью поддерживаю. нечего заранее паниковать маршруты еще будут менять.
Гість: Миа 23/02/2012 18:51 +14
так нахрена, простите, было это делать? чтоб опять назад менять? мы что, тараканы в банке? чтоб а нас эксперименты ставить. всё прекрасно работало и без реформ!
Гість: ТеперІнше 24/02/2012 03:14 -8
Типу тагранів, пішки можна, веловипедом, зимою - на ковзанах або лижах. Також якщо гарна погода та немає снігу. тобто весна-літо-осінь можна роликами. Або скейтом.
Гість: Против 24/02/2012 21:39 +5
Менять , а за что заплатили политеху 500 тон гривен , кто посчитал во сколько обошёлся тираж 200 тысяч схем - минимум 1млн и того по бедному 1,5 млн грн. из нашего кармана. Через чур дорогие опыты. Менять нужно не что то . а кого то.
Гость 23/02/2012 20:31 +7
Эту реформу можно поддерживать, когда живешь в центре или ездишь на машине с водителем как Гройсман. А с Тяжилова в центр города доехать с кучей пересадок, с утра просто супер.
Гість: Ім'я не вказано 23/02/2012 21:18 +13
Верніть 35 маршрут
Гість: Ім'я не вказано 23/02/2012 23:03 0
краще б той ваш 35 маршрут трошки скоротили і збільшили кількість маршруток на Старе Місто/П'ятничани/Корею/Бучми !
Гість: Житель 23/02/2012 21:25 -17
Ребята, все перемены тяжелые и эти не исключение, но шуму намного больше, чем реально неудобств. Маршрутчики сами сильно нагнетают, но культуры не добавилось(сколько можно ныть по рации, что нет пасажиров, когда маршрутка заполнена?????)! Вы говорите плохо в Виннице, у нас еще норм.маршрутки по сравнению с большинством областей, уж поверьте!!!!!
Гість: Никто 23/02/2012 21:55 +11
Не стоит смотреть на других и говорить что у нас лучше, Стоит смотреть на тех у кого лучше и стремится к их уровню! Убрали маршрутки замените их автобусами на маршрутах где нет електротранспорта, закупите новые тролейбусы/трамваи. Да и в общем то Украина славится реформам через жопу. Если уж и нужно искоренить маршрутчиков -заменяйте их договора, введите болие прозрачную систему, пускай работают на государство на своем транспорте, а не на непонятно кого, тогда б контролировать их можно было бы, а не соберать жалобы в мерии и искореньть всю транспортною систему города
Гість: дартаньян 25/02/2012 14:45 -2
Мое мнение не искоренять маршрутчиков а экономическими рычагами(заставлять) стимулировать покупку автобусов большой вместимости.Но и имея спринтер продав его не купиш ЛАЗ с гармошкой не хватит денег с кредитом можно только богдан или паз.Тем более что кредит надо погашать
Гість: дартаньян 25/02/2012 14:54 -1
Самое главное что я знаю как это сделать ГУГЛ статья ключевые слова ТАРИФНЫЕ РИФЫ ПРИ правильной организации пассажирских перевозок
Гість: Ім'я не вказано 23/02/2012 22:50 +16
Беру всю сімю і йду відстоювати свої права. живу на старому місті. Діти могли без пересадок доїхати на вишеньку, до палацу піонерів, дружина на роботу на Келецьку а зараз потрібно це робити з пересадкою і дорожче буде коштувати. А наш мер каже що дешевше. Хоче на нас пос...ти і каже що це роса небесна. Сподіваюсь що народ своє відвоює.Не поможе одна субота прийдемо на слідуючу.
Гість: Гість 23/02/2012 23:45 +10
Верните все как было! Первый день уже показал как нас будут мучить 3 тестовых месяца! Это же издевательство над районом КОРЕЯ!
Гість: ТеперІнше 24/02/2012 01:41 -12
Чого кричимо? Нормально ходять і маршрутки, і трамваї, і тролейбуси. Хоча можна ходити пішком. Це хоч трохи довше, але корисно для здоров`я. Рашіне, пам`ятаю, 1час 30 хв. з р-ну Тюрми до Вишеньки йшов з роботи. Нормально. Прикинемо: до Урожаю з Вишеньки пішком - 30хв., до Універмагу - 45 хв., Вокзалу - 1час 20 хв. В середньому витрачаємо 1 час на дорогу до роботи і 1 час на дорогу з роботи. Піша прогулянка дуже корисна. І не потрібно ходити в спортзал - і здоровья набираєшся і грошей не платиш - економія. Посеред робочого дня немає чого вештатися вулицями міста - купив 2 булочки і 2 сардельки - економія на обіді - таким чином і на зарплату в 2000 грн. прекрасно можна прожити, ще й залишиться, тому що вечері прогулявшись додому з роботи будеш стомлений - нікуди не підеш і нічого не потрпатиш. А булочок з сердельками на завтра на обід можна купити по дорозі з роботи. Пікшки ходіть. Дякуюза турботу про нас!
Гість: Миа 24/02/2012 08:33 +7
твой прадед на телеге ездил, а прапрадед электричества не видел никогда. а в 18 веке... К чему я это? да к тому, что нужно идти в ногу со временем, а не говорить что раньше было так же, и все жили. раньше люди от простуды умирали, и на коне в соседний город ехали пару дней!
Гість: Ім'я не вказано 24/02/2012 17:38 +9
Обалденный обед - булочка с сарделькой. А теперь представьте молодую женщину на каблуках, быстро пересекающую город. Да она через 20 минут такой ходьбы загнется.
Гість: Ім'я не вказано 25/02/2012 01:46 +4
А як приємно прогулюватись по тротуарах на яких по 2 тижні сніг не можуть прибрати
Гість: Ім'я не вказано 24/02/2012 10:57 +5
Редакция "20 хвилин", а что-же я такого крамольного написал, что вы удаляете мои комментарии? Как-то несправедливо, игра в одни ворота. Никакого мата, призывов, разжигания межнациональной вражды... не было.
Гість: Возмущенная 24/02/2012 11:40 +6
ЭТО ВСЕ ГОН!!!!!!!! В ВИННИЦУ БЫЛИ ЗАКУПЛЕНЫ ШВЕЙЦАРСКИЕ ТРАМВАИ, ТОЛЬКО ЗАБЫЛИ НАПИСАТЬ, ЧТО Б/У И ИМ 40 ЛЕТ!!!!!!!!! И НАМ ПОФИГ КАК ВЫ БУДЕТЕ ДОБИРАТЬСЯ НА Ж/Д С ТЯЖЕЛОЙ СУМКОЙ, ДАВАЙ ШУРУЙ НА ТРАМВАЕ СТОЯ НА ОДНОЙ НОГЕ!!!!!!!!!!! НИЧЕГО НЕ СОЗДАЮТ, ТО ХОТЬ БЫ НЕ ТРОГАЛИ ТО ЧТО ЕСТЬ!!!!!!!!!!
Гість: Вот ведь 24/02/2012 14:12 -5
Их подарили.
Гість: Никто 24/02/2012 14:56 +2
Подарили не подарили давайте не будем лезь в политику. Мое мнения - подарить проще чем утилижировать,
Гість: СТАС 24/02/2012 21:08 0
ТЫ СЮДА ПРИШЕЛ ЛЮДЕЙ ОСКОРБЛЯТЬ? БЫ...ЛО НЕОТЕСАННОЕ, ЕЩЕ ХАМИТЬ ТУТ ВСЯКИЕ БУДУТ!!!!!!!!!!!!!
Гість: СЕРЬЕЗНЫЙ 24/02/2012 12:29 +9
Я ДУМАЮ, ЧТО СЕГОДНЯ ЕЩЕ ПОПИШЕМ, А ЗАВТРА В АТАКУ ПОЙДЕМ!!!!!!!!!!
Гість: СТАС 24/02/2012 21:10 +4
ПОДДЕРЖИВАЮ!!!!!!! Я ЗАВТРА ТОЖЕ С СЕМЬЕЙ НА МИТИНГ ПОЙДУ!!!!!
Гість: Ім'я не вказано 24/02/2012 17:19 +8
Хреново,когда у нас забирают(забрали !!!) право выбора, право голосовать рублем за то ,чем нам пользоваться удобно и комфортно. Мы это схавали,поговорили и схавали. Воистину,народ заслуживает того правителя,которого имеет. Вернее поимели нас!!! Что будет дальше???
Гість: Ім'я не вказано 24/02/2012 20:47 -11
Вот читаю это все и смешно... Нашим людям не угодишь. Цены на маршрутки подняли - плохо. Убрали маршрутки - тоже плохо
Гість: анатолий 25/02/2012 15:57 +8
сегодня в 12 часов был на митинге пришло более 1 тыс .человек жителей нашего города.Спасибо всем !
Гість: Мартин НеБорман 29/02/2012 11:04 +2
Та что вы несёте какая 1000??? вы людей вместе с птицами считали или как??? я там был и видел сколько там было, ну уж если ооочень сильно закрыть глаза можно увидеть цифру 200, и то это мифичная цифра, реальная ну человек 150 не более. Думал только журналисты любят приврать)))
Гість: valentin66 25/02/2012 19:54 +10
сегодня у меня одни "положительные" эмоции от транспорной реформы , так и хочеться оставить Гройсмана без "лексуса".
Додати коментар (136)

тролейбуси у Вінниці модернізують У Вінниці модернізують електротранспорт

У Вінниці триває транспортна реформа. Маршрути в межах міста вже розподілили і городяни поступово починають до них звикати. Наразі міська влада переймається комфортом перевезень.  (12)

Сьогодні по місту курсують 35 трамваїв, обладнані безпровідним Інтернетом Через тиждень wi-fi обіцяють в усіх трамваях Вінниці 

Сьогодні по місту курсують 35 трамваїв, обладнані безпровідним Інтернетом. Упізнати трамваї з wi-fi можна по спеціальному позначенні на вагоні. Загалом система по встановленню wi-fi в трамвайних вагонах, обійшлась місту приблизно в 70 тисяч гривень.  (11)

Тролейбуси, трамваї, автобуси і маршрутки обладнають системою GPS-навігації київські компанії Вінницький транспорт їздитиме з київськими GPS 

Тролейбуси, трамваї, автобуси і маршрутки обладнають системою GPS-навігації київські компанії. Такі перші результати оголошеного наприкінці минулого року конкурсу для забезпечення Автоматизованої системи диспетчерського управління рухомими об'єктами міського пасажирського та комунального транспорту Вінниці.  (5)

У Вінниці "грачі" перебивають хліб легальним перевізникам

На Вінниччині збільшились нелегальні пасажирські перевезення, тому що багато водіїв залишились без роботи після транспортної реформи у Вінниці.  (5)

Сьогодні у Вінниці почав курсувати новий автобусний маршрут: Вишенька - Меморіал визволення. Автобусом з Вишеньки на Київську - за 2,5 гривні

Сьогодні у Вінниці почав курсувати новий автобусний маршрут: Вишенька - Меморіал визволення. На цьому маршруті працюватиме чотири автобуси великої місткості, проте сьогодні на маршрут виїхало три.  (21)

З наступного року у маршрутках і автобусах можуть з’явитися ... ремені безпеки Автобуси і маршрутки хочуть обладнати ременями безпеки

З наступного року у маршрутках і автобусах можуть з’явитися ... ремені безпеки. Відповідні зміни уже готує Міністерство інфраструктури.  (10)

маршрутки у Вінниці Маршрутники у Вінниці не хочуть сваритися з владою

Протягом двадцяти днів у Вінниці діє нова система влади громадських перевезень. Якщо порівнювати зі Львовом, де транспортна реформа обернулась повним колапсом, у нашому місті все обійшлось більш-менш спокійно.  (4)

Дістатися на Старе місто увечері має стати простіше. У Вінниці муніципальні автобуси курсують на годину довше

Дістатися на Старе місто увечері має стати простіше. Принаймні, муніципальні автобуси, які курсують на Старе місто і в інші мікрорайони Вінниці, в яких відсутній електротранспорт, подовжили графік свого руху.  (7)

Оголошення Вінниці на RIA.ua
Додати оголошення
Інші новини
З Вишеньки на Вокзал пустили автобуси (3)

Автобуси в експрес-режимі тепер курсують і в напрямку Вишенька-залізничний вокзал. Вартість проїзду складає 2,5 гривень. Безкоштовні перевезення пільгових категорій не передбачені 17/05/2012 11:18

Завтра з Вишеньки на Київську пустять автобуси (14)

З п’ятниці, 30 березня, у Вінниці розпочинає працювати новий маршрут: Вишенька –Меморіал визволення. На цьому маршруті працюватиме чотири автобуси місткістю 100 місць. 29/03/2012 16:40

Купувати великі автобусам перевізникам не вигідно через пільговиків (14)

Більше 250 маршрутчиків працюють в єдиній транспортній системі, на основі договірів про співпрацю з Трамвайно-тролейбусним управлінням. Водіям та перевізникам, яким не знайшлось місця в роботі за новою схемою в мерії пропонують купувати великі автобуси. 14/03/2012 18:25

Маршрутна реформа у Вінниці: перевізники «викинули білий прапор» (103)

Керівники двох профільних асоціацій перевізників офіційно оголосили про припинення протистояння з мерією. 12/03/2012 17:47

Два тижні транспортної реформи у Вінниці (25)

Чиновники обіцяють оперативно реагувати на повідомлення про проблеми з транспортним сполученням і вже проводять моніторинг. Але городянам від цього не легше. Забиті тролейбуси – новий-старий тренд громадського транспорту 07/03/2012 17:37

На сайті вінницької міськради можна «вирахувати» маршрут (4)

Відтепер визначитися з найбільш оптимальним маршрутом пересування по місту можна і на офіційному сайті міськради, за адресою http://traffic.vmr.gov.ua. 07/03/2012 17:15