Такі дороги в Україні можна на пальцях порахувати. У нашій області вона поки що єдина. Раніше для того щоб покататися на "канатці" вінничанам доводилося їхати або в столицю, або в Карпати.
І для профі, і для аматорів
Канатну дорогу довжиною у 150 метрів встановили всього за місяць до Нового 2013 року. Вона відповідає всім вимогам техніки безпеки і кататися на ній можна пройшовши кількахвилинний інструктаж інструктора.
- На канатній дорозі можна кататися і влітку, і взимку,- говорить керівник напрямку та старший тренер на канатній дорозі бази "Батерфляй" Дмитро Шпотаковський. - Влітку - це водні лижі. Взимку - лижі та сноуборд. Ще в нас є спеціальна "плюшка" для того щоб можна було кататися по кілька чоловік, або батькам з дітьми. Щодо безпеки та швидкості, то оператор пультової установки, який відповідає за швидкість "канатки", ставить повільний, або швидший темп (до 30 кілометрів за годину), індивідуально для кожного. Є спеціальний ручний та автоматичні режими. В індивідуальному їздять професіонали, а аматори - в ручному. Більше того, влвітку у нас розпочне роботу єдина в області школа водного спорту.
Раніше тягнули позашляховиком
Канатний трос натягнутий по кругу. Великі розміри озера дозволяють маневрувати як завгодно, а головне - безпечно. Коштує таке задоволення від 15 гривень. Прокат спорядження та робота інструктора входить в ціну.
- Раніше для того щоб покататися влітку - ми використовували катер, - каже Дмитро. - Це обходилося дуже дорого. Одне таке тренування коштувало від 300 гривень, бо катер - це дороге задоволення. Щодо катання взимку, то відправлялися в поле, брали позашляховик і авто тягло лижника чи сноубордиста. А на канатній дорозі тягне просто електромотор, і це набагато дешевше і вигідніше.
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 17 квітня 2024
Читати номер
Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous
Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous reply Anonymous