Вагітність та народження малюка витягують з гаманця тернополянок кілька тисяч

Вагітність та народження малюка витягують з гаманця тернополянок кілька тисяч

Попри існування у нашій країні "безкоштовної” медицини та солідної допомоги при народженні дитини, молодій сім’ї потрібно почати економити принаймні ще за рік до вагітності. Поява малюка удома обійдеться у 2500-6000 тис. грн.


Плануючи поповнення в сім’ї, тернополяни мають бути готові до того, що дитина - задоволення не з дешевих у прямому сенсі слова. Щоправда, на гаманці наших співвітчизників воно відображається по-різному - залежить від "статусу" лікаря, який прийматиме пологи, та перебігу самих пологів.
Найменша вартість – 100 доларів
Тернополянка Тетяна Стогній (прізвище змінене з етичних міркувань - прим. ред.) народжувала первістка в одному з місцевих пологових будинків. За її словами, поява на світ дитини хоч і довгоочікувана подія в кожній родині, але й недешева. Приміром, їй пологи обійшлися приблизно в шість тисяч гривень, три з них - на "подяки" медичному персоналу. Решта - на речі для малюка та мами, які потрібно взяти із собою у пологовий будинок.
- Жінкам краще заздалегідь домовлятися з лікарем, який прийматиме пологи, - каже вона. - Принаймні вже наперед можна взнати, скільки обійдеться народження малечі. Здебільшого лікарі самі називають суму. Найменше - 100 доларів. Далі цифра може коливатися - у залежності від практики лікаря, відгуків пацієнтів і так далі. Так, моя сусідка по палаті заплатила більше тисячі гривень, і це - не максимум.
Щонайменше по 300 грн, за словами пані Тетяни, треба дати ще й черговому лікарю та акушерці, 200 - санітарці. Окрім того, потрібно заплатити за використані при пологах ліки. Їхня вартість для всіх однакова - 425 гривень, причому кошти є благодійним внеском. Ні квитанції, ні чеку ніхто не видає, додає тернополянка.
- Перед випискою потрібно обов’язково здати два паперові рушники й рідкі мила, - продовжує Тетяна. - Щоб дитинку добре обстежили та вчасно "відпустили" додому, "подякувати" треба й дитячому лікареві. Сума може бути різною. Усе залежить від розміру гаманця. Хтось дає 200, хтось - 300 гривень, а хтось, може, й більше.
Молода мама обурюється, що за все в нашому житті потрібно платити, навіть за народження дитини.
- Здавалося б, лікарі виконують свою роботу, - говорить вона. - Недарма ж вони приймали клятву Гіппократа. А ми самі привчили їх "брати". Проте навряд щось вдасться змінити. Адже всі майбутні батьки хочуть, щоб їхня малеча народилася здоровою.
Заради цього вони, каже Тетяна, й готові заплатити "лелекам" стільки, скільки треба. Мовляв, на власних дітях гріх економити.
Заплатила 4 тис. і залишилась задоволеною
Тріохи дешевше обійшлось поповнення у сім’ї другою дитиною тернополянці Олені Кравчук. Під час вагітності за ультразвукове обстеженні вона платила 50 грн. На пологи витратила чотири тисячі гривень. Найбільше пішло на домовленість із лікарем - 1500 грн.
- Однак я не скаржусь і усім задоволена, - каже вона. - Принаймні я була впевнена, що у найнеобхідніший момент про мене та про малюка подбають - лікар був готовий будь-коли з’явитись, навіть якщо його не буде на зміні.
Молодшому персоналу пані Олена заплатила по 100 грн. А дитячій лікарці, яка вже піклувалась дитиною після народження, - 200 грн. Окрім того, жінка замовляла окрему палату, у якій її потім могли навідувати родичі.
- На самих пологах був присутній і мій чоловік, - продовжує вона. - Аби потім він міг мене спокійно відвідати, йому довелось пройти флюорографію, придбати пакунок - халат, бахіли, маску і заплатити у касу 200 грн.
Віддячила тернополянка й медперсоналу, який випроводжав її з дитиною додом- - тут обійшлось лише цукерками та вином.
Дала 1600 грн на благодійність та ліки
Народження другої дитини для тернополянки Оксани Бойко обійшлось у 2500 тис. грн. Як жартує жінка, вдалось зекономити, ігноруючи прямі натяки на матеріальну винагороду та зберігши речі після першої дитини.
- Уже знаючи мій характер, особливо з мене не вимагали, - розповідає вона. - Однак задля свого і дитячого здоров’я довелось домовлятись про пологи - типу, якщо-що, то лікар відразу з’явиться і візьметься за справу. Тож потім лікареві, яка приймала пологи, дала 500 грн, звісно, квитанцій у мене на це нема.
Ще 1600 грн довелось сплатити, як пояснили жінка, благодійного внеску та за використані ліки. Окрім того, акушерці давала 50 грн. Певні незначні витрати були ще й до пологів, як наприклад на ультразвукове дослідження.
- За час вагітності робила УЗД три рази, - продовжує пані Оксана. - Перший раз мені конкретної суми не сказали, потім натякнули на 30 грн, але я сказала, що маю тільки 20. Та й зійшлись на тому.
Другий раз тернополянка заплатила лише 5 грн. І хоч лікарі, за її словами, були не дуже задоволені, однак ніхто не вимагав більше. Утретє жінка робила уже в іншому лікувальному закладі - заплатила 50 грн.
- Вважаю, що мені пологи обійшлись більш-менш нормально, - каже вона. - Витратилась не дуже багато, і з дитиною, дякувати Богу, усе гаразд. Ось сусідка моя у палаті всім платила, щоправда, лікарі дуже добре піклувались про її дитину та про неї саму.
Народила за 1,5 тис., бо мала знайомства
Жительці одного з райцентрів Іванні Кмець пологи обійшлись порівняно недорого через батьківські знайомства. Лікареві, що приймав пологи, жінка заплатила лише 400 грн.
- Якби приймала пологи завідувач відділення, то їй потрібно було б заплатити 700 грн, - каже вона. - Менші суми потрібно дати молодшому персоналу: акушерці - 100 грн, санітарці - 50 грн. До того ж перші дні малюка годували сумішшю, то за них потрібно було заплатити 80 грн. Декому віднесли могоричі - пакунки із цукерками, вином, фруктами та ковбасою.
За ліки, які жінці давали під час пологів, вона заплатила 200 грн. Біля 500 грн пішло на речі для самої жінки та малюка. Більше витрат вона не пригадує.
- Я не платила за ультразвукове обстеження під час вагітності, не приводила донора, - продовжує Іванна. - Тож виходить, що на пологи я витратила більше півтори тисячі, і це при тому, що мала "знижку".

Вартість пологів може вкластись  у 400 грн
Скільки коштують пологи, ми поцікавились у одному із пологових відділень.
- Система у нас таким чином працює - у лікарні немає ніякого страхового полісу, - каже заступник головного лікаря з дитинства і пологової допомоги лікарні №2 Ольга Сидорчук. - Жінка, поступаючи на пологи, приносить свою білизну, предмети особистої гігієни, може мати свої дитячі речі. За скільки вона їх купує і де, ми цього сказати не можемо.
Народжує жінка, за словами пані Сидорчук, в індивідуальному родзалі. Під час пологів використовується одноразовий пакет - одяг для жінки, акушерки, покриття стерильного столика, а також внутрішньовенна система, інструментарій, який потребує обробки і стерилізації.
- Після пологів жінка ще перебуває протягом 3-5 днів, - продовжує вона. - У палаті ж під час прибирання використовуються дизрозчини. Тож ми підрахували, що мінімальні затрати на пологи без ускладнень обходяться у 400 грн.
За словами пані Сидорчук, все, що на жінку використовують під час пологів, акушерка обліковує. Якщо пологи - ускладнені, тоді можуть з’явитись ще додаткові витрати. Після пологів акушерки пропонують жінці компенсувати ці витрати у "Фонд милосердя". 
- Більшість жінок нам ті витрати компенсує, - каже пані Сидорчук. - Але жінки малозабезпечені, неплатоспроможні або взагалі не платять, або частково.

 Світлана ГРИВАС,

svitlana.gruvas@20minut.ua?

0-96-709-74-60




Тернопіль  гроші  витрати 
RIA плюс:

Оцінити новину:

Рейтинг: 5
Голосів: 9
Переглядів: 5582

RIA плюс
0
Написати листа автору



Додати коментар
Ім'я Вхід | Зареєструватися
Текст
Додати смайлик

Правила >>
Гість: Ім'я не вказано 27/01/2012 10:32 +24
Жінка народила сім місяців назад, точно не підраховував але на все про все не меньше 1000 у.е. пішло. Безкоштовна медецина=совок. Треба робити як в Европі.
Гість: Ім'я не вказано 27/01/2012 11:47 +41
судячи з Вашого допису, наша освіта також відпочиває!)
Гість: Ім'я не вказано 27/01/2012 15:11 -21
І з чого такий виисновок, високоосвідчений ви наш? Мабуть Кобзаря на пам"ять декламуєте та знаете всі пристані на річці Тетерів.
Гість: про аварію ОДА! 01/02/2012 13:41 +4
Фігурант сьогоднішньої програми – очільник Тернопільщини Валентин Хоптян.Дивіться також нові факти про резонансну смертельну ДТП: хто насправді був за кермом «Тойоти Ленд Крузер» фатального 31 грудня? http://ziktv.com.ua/project/index/1/1746
Гість: Вячеслав 02/02/2012 21:41 +2
два роки тому мала народилась то: лікаці 1000грн помічниця 500грн. анастазіолог 300грн. плюс торба ліків з трьох залишилась
Гість: Ім'я не вказано 27/01/2012 11:04 +69
Самі ж домовляються, самі ж дають, а потім обурюються. Самі ж рекомендують домовлятись з лікарем наперед - для чого? Невже ви думаєте що це гарантія того що з мамою та малям все буде добре? Я народжувала вже давненько - 5 років тому, нізким не домовлялась - пологи прийняли чудово, звичайно після я віддячила лікарю та акушерці, але ніяким санітаркам та ін. Дитячому лікарю при виписці дала (смішно сказати) 30 гривень (стільки ж давали всі жінки з моєї палати) - і всіх оглянули і виписали без проблем. Стаття смішна, мама розказує скільки сунула і з ким треба домовлятись і тут же обурюється що беруть хабарі - а ви не давайте, бо дача хабара це теж злочин.
Гість: Ім'я не вказано 27/01/2012 13:00 +45
Я народжувала півтора роки тому. Почались перейми поїхали в лікарню, пологи приймали черговий лікар та акушер. Гроші ніхто не вимагав, ставились всі чудово, хоч коли лежала на збереженні самі породіллі розповідали, як то з лікарні не випустять поки не всуну грошей цілій свиті медперсоналу. Коли виписувалась зробила невеличку подяку (зовсім символічну) кому вважала за потрібне от і все. Так що кожен сам собі вирішує як вчинити...
Гість: ... 27/01/2012 15:04 +29
бо якраз оці "бабські" розмови і формують "таксу", яка щороку росте і відповідно коли одна перед другою хвалиться скільки дала санітарці-одна дала 200 (це взагалі з головою не дружити треба). то друга скаже-а чим я гірше і дасть 250...
Гість: Малина 27/01/2012 16:50 +40
Правда, нема гіршої жінки, ніж дурна вагітна. Бо коли розумна вагітна мовчить, дурна плете таке, що нів казці сказати, а потім усі ці дурні бабиська наввипередки летять з баблом до медперсоналу - чого? щоб їх по голові погладили і похвалили? Хочеш дати на лапу-давай мовчки, хочеш подякувати - роби це після пологів, бо лікар-не Бог, і гроші з неба не падають.
Гість: Ім'я не вказано 27/01/2012 18:56 +8
Істину глаголите, такі вже наші люди.
Гість: Ім'я не вказано 27/01/2012 15:48 +17
З мене дитячий лікар, яка виписує картку дитини, вимагала з нею розрахуватись, якщо я хочу швидше попасти додому... Справа була перед святами, перспектива - сидіти ще 3 дні в роддомі... Мені до сих пір не приємно згадувати ту ситуацію, поважна жінка, заввіділенням, нагло вимагала "подяку" фактично ні за що, шкода тих грошей до цього часу.
Гість: Юльця 30/01/2012 23:06 +7
з мене також на Замковій дитяча лікар вимагала їй "віддячити", тому довелось тиждень сидіти в роддомі, хоча мене вже виписали. Але коли я на неї наїхала, то вона фукнула і зразу зробила виписку.
Гість: Ім'я не вказано 01/02/2012 15:29 +4
А мене на Замковій навпаки хотіли виписати додому з кровотечею і температурою 40. А в карточці такий лікар Береза В.П. записував що все добре і хотів виписувати.- Займала їм платну палату більше трьох днів.
Гість: Ім'я не вказано 27/01/2012 11:11 +13
Смішна стаття... з прочитаного зрозуміла що йдеться про пологовий що на Бамі.. Я народжувала рік тому.... і обійшлось це 1700 грн. Сюди входять речі для малюка і подяка лікарю що приймав роди, також санітарці.. А всім решта я вважаю нема за що платити... Якщо дитина, то навіть краще коли зайвий раз ніхто чужий біля неї не ходить....
Гість: Автор 27/01/2012 12:48 +3
Жінки народжували не у одному і тому ж пологовому, а у різних. Закладів не називаємо, аби не сторювати незручностей жінкам
Гість: АР 30/01/2012 09:53 +5
до Ім'я не вказано 27/01/2012 11:11 По вашому найголовнішими та під час пологів є лікар та санітарка, бо саме їм ви віддячили? Якщо лікар - ще зрозуміло, то яку ж "турботу" під час родів ви отримали від санітарки? Ой і розсмішили... Як в анекдоті - я не лікар, але подивитися можу....
Гість: простота 27/01/2012 11:48 +4
пані Сидорчук,та що Ви кажете?ПРОПОНУЮТЬ?оні шановна,заставляють,а інакше погрожують що не випишуть...........гарно для статті сказали,але ж люди то друге знають.ви ж навіть по людське говорити не можете як вам писок грошима не прикриєш...........ви ще за свої слова поплатитесь.
Гість: Z 27/01/2012 20:07 +8
Гроші тпросто вимагають.Починаючи з приймального. Давно пора міняти керівництво роддому і контролювати хто вимагає. Мабуть навчаючись в вузі при радянській владі освіту отримала безкоштовно. Просто апетит до легких грошей приходить з часом. Так 5 родів в день і 5 тис. грив. у кишені
Гість: Ім'я не вказано 01/02/2012 20:24 +2
Це точно. Поки не зплатиш в "Фонд милосердя" не виписують з роддому. Як тільки народила синочка мені сказали, що в фонд треба заплатити 350 грн., а я прийшлось платити то вже 400 грн. І пологи обійшлись в 1500 грн. це подяка лікарям і все необхідне для мене та дитини.
Гість: Ім'я не вказано 27/01/2012 11:54 +8
ой тільки не треба бути таким розумним.самі навчили.......навчили ті шо мали,а ті шо не мали не вчили а лише страждають ........звичайно що вродять і ті шо дали,і ті шо не дали.нікуди діватись.але питання як саме?згідна що сума не грає ролі відносно здоровя жінки та дитини,але уж такий в нас менталітет,люблять Українці чужі гроші.і хоч трохи але всеж таки то впливає на обслуговування!!!!!!
Гість: іра 27/01/2012 11:58 +22
минулого року народжувала в центрі,домовлялась з лікарем.критична була ситауція.так склалось що загроза була життю і мені і дитині.дитина народилась з патологією,говорили що до місяця помре..........а сам лікар гонорово вийшов і сказав,цитую:"я свою роботу зробив,з вас 300 дол."народжувала кесерським розтином,рідним навіть не сказали як я та дитина.!!!!!!!!!!
Гість: Ім'я не вказано 30/01/2012 13:55 -2
Про роддом в центрі чула тільки негативні відгуки, особливо про дитячих лікарів.
Гість: Ім'я не вказано 27/01/2012 12:00 -2
Із-за цих поборів так і не наважуюсь родити дитину. Нехай це роблять багаті, нажаль такі зараз реалії життя.
Гість: Ім'я не вказано 27/01/2012 14:45 +15
Я Вам глибоко співчуваю... Такі ось реалії....
Гість: ... 27/01/2012 12:05 +50
Ніхто мені не погрожував, ніхто нічого не вимагав. Лежала перед пологами в патології-обійшлося лише ліками, персоналу не платила нічого. Я б не сказала, що відношення було якесь не таке. На разунок пологів-ви ж самі пишете, що домовляєтесь з лікарями. Взагалі-такого в медицині немає, тобто ви просите послугу, що виходить з-за межі компетенції державної медицини і базується лише на вашій ініціативі-ну то звичайно платіть. Я народжувала без домовленості, лікар не вимагав, ставлення було хороше. За платну палату платила в касу+страховий поліс-квитнції і там і там видали. На рахунок віддяки лікареві-це особиста справа кожного. І брехня що не випишуть, якщо не заплатите. Виписали на 3 добу. Заплатила лише бригаді, яка була під час пологів-рівно 100 доларів і то з вдячності за людяність лікаря та акушерки. Не привчайте до хабарів і ставтеся до лікарів, як до людей, і до вас ставлення буде відповідне. Знаю, зараз буде купа мінусів на коментар, але пишу так з власного досвіду.
Гість: Тернополянка 28/01/2012 15:17 +13
... 27/01/2012 12:05 +++++++++++++++++++++ теж народжувала минулого року , обійшлось все в 2000 грн. + 1000 грн. на речі для дитини та себе . З яких пішло 500 грн. лікарю , 400 грн. черговому лікарю , 300 грн. акушерці, 100 - дитячому лікарю , страховка , яку могла не платити . Все вийшло до 2000 грн. Ставлення чудове , незалежно від суми , яку ти суєш лікарю в кишеню . Самі привчили , тепер жалієтесь . Треба скромніше себе вести і менше пліткувати в патології . Сама не раз чула ті бабські розмови .
Гість: Ім'я не вказано 30/01/2012 16:45 +4
повністю згідна,народжувала в центрі .домовленості не було чергова бригада приймала пологи.але відношення було прекрасне.і зовсім не шкоа тих грошей якими я ВІДДЯЧИЛА.ДУЖЕ ВДЯЧНА ТИМ ЛІКАРЯМ САНІТАРОЧЦІ МЕДСЕСТРАМ.вони не знали заплачу я чи ні але все одно робили все щоб полегшити мені пологи.і ставились до мене не гірше ніж до інших
Гість: KIM 31/01/2012 20:56 +3
Цікаво, а ті 100$ це не рахується як ХАБАР? По-моєму нас ставлять у такі рамки, що нам нічого не залишається як РОЗРАХОВУВАТИСЯ. Питання:за що?. До мене анестезіолог після операції ще кілька днів бігав. А я то "глупенька" думала, який гарний лікар, переживає за хворих і т.д. А виявляється я мала йому ДОПЛАТИТИ . Адже, при оформленні мені відразу сказали кому і скільки потрібно дати. Я була в стані шоку і просто не запам"ятала ті арифметичні дії. Тому, лікар щоденно приходив, запитувався як справи і т.д. Аж потім, мені моя лікарка сказала прямим текстом:ви не повністю розрахувалися, ще маєте додати.. І ще як коментар: подружка пішла на прийом до гінеколога (при відкритті лікарняного це необхідна процедура) Зі своєї наївності нічого нікуди не положила. То пані лікарка так гарно подивилася, що та ледь після того ходила (жінка уже має дітей, і що таке процес "пологи" знає з власного досвіду.)
Гість: kolibry 27/01/2012 12:27 +13
Всі так про клятву Гіпократа згадують. Цікаво, чи хоч хтось її читав? Де там пише, що лікар має надавати допомогу безкоштовно(офіційну ЗП можна не враховувати)? Хоча до медицини немаю жодного відношення, але і до неофіційної оплати праці лікарів не ставлюсь негативно. Тут тільки три варіанти - або більше заробляти, або стогнати і платити, або не платити. Тут таке діло - кому у платну клініку, а кому - бюджетний варіант.
Гість: Віктор 27/01/2012 13:25 +3
а ви вибрали б яку???
Гість: Ім'я не вказано 27/01/2012 13:02 +35
Медицина має бути офіційно платною і страховою - як у всьому світі. Бо безкоштовність - це вже давно міф. З тією "безкоштовністю" виходить, щохороший лікар, який не вміє вимагати - ледве виживає, а той який вимагає - живе на широку ногу, будучи навіть дуже посереднім спеціалістом. Зате офіційна оплата мед послуг допоможе навести лад як для хворих, так і для лікарів.
Гість: 1 27/01/2012 14:09 +18
Погоджуюсь , так давно вже повинно бути, прийшов офіційно в касу заплатив і вперед лікуватись. І непотрібно ходити, домовлятись, давати хабар.
Гість: Ім'я не вказано 27/01/2012 13:18 +17
а ви чули що УЗД на бамі у жіночій консультації, для жінок що там на обліку має бути безкоштовним??? хоча мені щаразу кажуть щоб я заплатила 50грн.
Гість: Ім'я не вказано 27/01/2012 13:33 +17
І в першій консультації - на Суворова - таке саме. Без лишніх церемоній. Аж неприємно...
Гість: 1 27/01/2012 14:15 +6
Так було б ще за що платити, апарати УЗД , що на Замковій, що на Бамі давно застарілі., і лікарі повинні скинутись на новий ,Я думаю необніщають,бо такі сумми беруть, та нажаль тільки собі в кишеню .І нам непотрібно буде ходити по приватних УЗД.
Гість: Ім'я не вказано 27/01/2012 16:13 +2
на БАМі в ЖК новісінький апарат - 2010-2011 року випуску.
Гість: Ім'я не вказано 29/01/2012 15:06 +6
та ж чого ви мінусуєте? Там дійсно новий апарат, але ж я не кажу, що то вони його самі купили і мають правобрати за УЗД гроші, чи що там спеціалісти хороші. А апарат там "Філіпс", зі всіма наворотами - підіть і подивіться.
Гість: гість 07/02/2012 20:28 0
Толку з того,що начебто новий апарат.Можна й мерседес купити,але це не означає,що аматор буде краще їздити.
Гість: Ім'я не вказано 27/01/2012 14:33 +4
коли я ходила на УЗД перший раз, то 60грн. заспівали... а потім по 50...
Гість: гість 07/02/2012 20:31 0
Ну і дурні що платили.Це ж не є приватна клініка,чи кабінет.Намає чого жалітися.Платите,а ось якість послуги не висока.Говорю,вам.з власного досвіду.
Гість: Ім'я не вказано 27/01/2012 13:54 +5
Дорогі жіночки!!!раджу родити на Бамі !!!на Бамі і дешевше і умови кращі для малечі і матерів.Сама родила обох своїх діточок і задоволена .В Центрі без грошей на Вас навіть не подивляться.
Гість: Ірина 28/01/2012 12:50 +14
Брехня, нагла брехня. Я народжувала в центрі 2,5 роки тому - жодна людина мені не сказала (тим паче - нагло), щоб платила. В даному випадку не йдеться про благодійні внески і подяки. але в центрі у мене НІХТО І НІЧОГО НЕ В И М А Г А В!!!!!
Гість: Ім'я не вказано 28/01/2012 18:34 +2
Я проти всяких поборів ! Лікарі за свою роботу отримують зарплату від держави , може вона і не велика як би вони хотіли ! Але самі подивіться і зарплата мала і погане фінансування медецини а кількість бажаючих обрати фах медика не зменшується ! Значить є якись секрет !
Гість: гість 07/02/2012 20:37 0
Я також проти поборів ,але бажання "залишити на чай" часом буває(коли заслуговує)-є нормально для мене.
Гість: оля 30/01/2012 00:23 +1
це не залежить від того чи на бамі чи в центрі, а залежить від того який вам попадеться лікар, в мене від 2 роддому погані спогади, там чуть не помер мій син, але дякую реанімації обласної лікарні, лікарі якої витягнули його.
Гість: яяяяяяяяя 27/01/2012 14:27 +5
пологовий значення не має,залежить в кого народжувати!!!!!!!!!1 родила на бамі 2 -гу в центрі,одним словом добре там де нас нема!!!!!!!!!!!!!!
Гість: Ім'я не вказано 27/01/2012 14:29 +8
я важаю що це абсурд,через це не народжувати,про майбутнє задумайтесь.))))))))))
Гість: Ім'я не вказано 27/01/2012 14:42 +8
абсурд народжувати, коли на належний догляд грошей немає.
Гість: Ім'я не вказано 27/01/2012 16:48 +10
якби наші батьки так само думали, то ми б з вами тут не писали)
Гість: Ім'я не вказано 28/01/2012 14:48 +1
Від наших батьків таких хабарів, за виконання своїх прямих обов'язків, ніхто не вимагав.
Гість: Ім'я не вказано 28/01/2012 19:27 +16
і тепер ніхто не вимагає, самі собі понапридумували і тичете гроші, де тільки можна - в садочках, школах, вузах, лікарнях, за будь-якою довідкою без "презента" не йдете, а потім жалієтесь і витрати підраховуєте! НЕ ПЛАТІТЬ! А якщо платите, то не жалійтесь!
Гість: Ім'я не вказано 27/01/2012 14:57 +15
З коментарів стає зрозуміло що насправді народжувати не так вже й дорого, якщо не будете ходити і шукати всяких там санітарок і сунути їм по 200гривень. Непотрібно боятись народжувати, випишуть вас , ніхто вас в пологовому за просто так тримати не буде.
Гість: Ім'я не вказано 27/01/2012 15:10 +6
Прейскурант в студію ,чому люди мають переповідати кому скільки,нехай повішають прейкурант в палатах або приймальному відділені,і всі питання відпадуть ,кожен медпрацівник вписує свою ціну,хворі вибирають між лікуванням і ,,,,,,,,,, А то послухати наших керманичів у нас хабарів не беруть,а тут ціла стаття про хабарі ,це питання скоріше прокуратури ,Нехай скажуть давати чи не давати ,а то можна і по іншому з лікарем хабарником злісним,
Гість: normaxa 27/01/2012 15:23 +27
та годі вже звинувачувати, жалітися і скиглити! я двох народжувала за домовленістю з конкретним лікарем, тому гроші звичайно давала. це був мій вибір. подруги , знайомі які не домовлялись також народили (з животом з родового відділення ще ніхто не вийшов) )) і не чула ніяких нарікань ні на лікарів ні на персонал (хіба, на грубіянок санітарок жалілись)...якщо шукати щось негативне, воно знайдеться...а попробуйте просто радіти материнству и бути вдячними лікарям які допомогли вашому щастю, з*явитися на світ Божий...
Гість: Ім'я не вказано 27/01/2012 23:11 +8
Ваші знайомі певно не знали, що санітарки в лікарні - головні начальники, тому й командують найбільше :)
Гість: Ім'я не вказано 27/01/2012 16:43 0
Всіх хабарників до буцегарні!
Гість: Ім'я не вказано 27/01/2012 19:02 +10
А про те що погрожують невипискою - то є чиїсь фантазії - ну хто вас там задурно триматиме, це ж лишній гемор.
Гість: Ім'я не вказано 27/01/2012 19:26 +16
як же тоді бути з тими "безкоштовними" УЗД. Прошу журналістів завітати в ЖК на Бамі і вияснити ту ситуацію. А то як з кожної жінки по 50грн беруть.. то уявіть які там гроші крутяться... І всі приховують той факт що УЗД таки має бути безкоштовним...
Гість: оля 30/01/2012 00:31 0
це точно, доречі там ще 5 років тому писало на дверях, що узд безкоштовне, але тоді просили за нього 30 грн
Гість: В очікуванні щастя 30/01/2012 09:51 +1
На рахунок УЗД: де ви такі ціни берете(50 грн.)??? Я на даний час вагітна, так от за УЗД в мене кожен раз "просять" 80-90 грн. А акушер-гінеколог відправляла на УЗД вже 5 разів! І в центрі, і на Бамі - ціни майже однакові!!!
Гість: Тернополянка 30/01/2012 10:47 +4
а ви до Хміля сходіть , там 120 грн. 3д та 4д УЗД.
Гість: Ім'я не вказано 30/01/2012 12:18 +4
В Хміля вам гарно напоказують, і пропустять вади!!!
Гість: Ім'я не вказано 03/02/2012 16:55 -1
не треба ля-ля, УЗД там правильно роблят
Гість: добродій 07/02/2012 20:46 0
Можу з цим цілком НЕ погодитиси,але і на Бамі,чи на Суворова -не краще!!!
Гість: Ім'я не вказано 31/01/2012 14:19 +1
не знаю - мені на Суворова сказали 50 грн
Гість: добродій 07/02/2012 20:42 0
Дійсно,виясніть цю ситуацію!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Куди йдуть гроші за БЕЗКОШТОВНЕ УЗД?
Гість: Ім'я не вказано 27/01/2012 20:30 +4
Цікава стаття для тих хто збирається народжувати,про безкоштовну медецину, про домовленості ,а з водієм тролейбуса ніхто не домовлявся щоб він за вами заїхав ,він також відповідає за чиєсь життя,раптом на когось наїде ,це так образно ,
Гість: добродій 07/02/2012 20:48 0
Класно сказано!
Гість: добродій 07/02/2012 20:49 0
Класно сказано!
Гість: Ім'я не вказано 27/01/2012 21:21 +6
цікава пропозиція,причому дуже достойна!!!!!!і я за те щоб відвідати ЖК,запитати жінок,що вони про це (плату 50 грн.)думають,як воно має бути насправді розпитайте завідуючу,і ще захватіть із собою працівника із прокуратури!!!!!!!хотілось би відгуки від тієї статті прочитати.............
Гість: добродій 07/02/2012 21:28 +1
Я теж хочу прочитати продовження цієї статті про БЕЗКОШТОВНЕ УЗД. Чи слабо...?
Гість: Ім'я не вказано 27/01/2012 21:34 +8
воно то звичайно так,хтось домовляється,хто іде народжувати на пасблін.і реально з пузіком з пологового не виписують,тай тримати на своїх харчах ніхто не збирається.але люди добрі,подивіться правді у вічі-чим дальше,тим більше процвітає корупція,з роками такси лише ростуть,всі про це відкрито говорять,але реальний дій від влади немає.і повірте не буде!!!!!і ото якби наші надрозумні дописувачі не лише народжували,а прийшлось би ще полежати то там.то тут,відчути на собі всю красу.дав не дав,цікаво як би вони тоді заспівали??????????наприклад,у 2 лікарні,в терапії,лікуючому лікарб дають 150-200грн.(тариф),у палаті 6 ліжок,5 пацієнтів дають згідно тарифу.а бабуля (дочка якої в Італії.міри грошам намає)дає аж 350!а шо,лікуйся мамо,каже доця.так коло бабулі ходять як коло збитого яйця,по 6-7 разів запитують чи все гаразд,а усі решта,просто як борг відали.нікому до них діла нема!!!!!!!і шо робити,от прийде таке старе спорте всю кашу.а ти потім мучся...........
Гість: Ім'я не вказано 27/01/2012 21:37 +1
не потрібно "наперед" домовлятися і зразу башляти, бо самі цим вчите тих "дорогих" дохторів! вирішуйте проблеми по мірі їх виникнення і буде всім легше...
Гість: Ім'я не вказано 27/01/2012 22:01 +25
Я завжди оплачую роботу лікаря опісля, звісно якщо ця робота мене задовільнила, і відносяться до мене лікарі нормально, і ніхто в карман не лізе. Може справа таки не в лікарях, а в нас з вами, тобто пацієнтах, може нам варто змінити своє відношення до лікаря? Очікую що мене замінусують, але тим не менше....Ну неможе лікар за кожним судно винести і над хворобою кожного поплакати - робота в них така - щодня бачити людську біду, тому трохи черствіють, і хіба їхня вина що мусять кочеряжитись перед бабулькою бо її дочка забашляла. Невже ми ставши лікарями не брали б хабарів? Правильно, ми чинитимемо так само, тому що лікарі, дайці, та інші це не марсіани, чи підпільні засланці ворожої країни, це такі ж люди як і всі ми, виховані в тому ж суспільстві, це наше з вами відображення, тому не треба говорити які вони погані, опинившись на їхньому місці робитимемо те ж саме.
Гість: Ім'я не вказано 28/01/2012 10:51 +1
а платите то навіщо? вчите тоже
Гість: Ім'я не вказано 28/01/2012 20:47 +13
Не бачу нічого поганого в тому щоб віддячити людині за хорошу працю, чи ви вважаєте що лікарі не достойні гідної оплати?
Гість: 111 29/01/2012 11:44 +3
віддячувати потрібно обов"язково , але тут іде мова про вимагання грошей на перед при невідомому результаті
Гість: Ім'я не вказано 29/01/2012 14:08 +14
Де іде мова про вимагання грошей наперед? Народжувала в другому роддомі, нізким наперед не домовлялась, поступила при одній зміні, а пологи приймали вже інші, що одна зміна що інша відносились добре, ніхто в карман не заглядав та не питав чи маю я гроші, все пройшло благополучно, хоч роди не були легкими. Віддячила я потім лікарю та акушерці котрі приймали пологи, і пробачте дала їм менше ніж пані Стогній санітарці, і не було нівкого ніяких претензій, виписали нас вчасно. Тож робіть висновки, хто хоче випендритись і бути круче ніж сусідка Галя нехай платить по шість тисяч, але нехай не скиглить, а решта якщо вважають за потрібне нехай віддячать лікарям за їхню не легку працю по мірі своїх можливостей та тихенько помоляться і за їхнє здоров"я.
Гість: Тернополянка 30/01/2012 10:48 +2
++++++++++++++++++++++++++++++
Гість: добродій 07/02/2012 20:51 0
Дійсно,згідний,якщо є бажання подякувати,то це є нормально!!!
Гість: Ім'я не вказано 27/01/2012 22:36 +7
привильно що беруть бо дають,і ми б брали,питання в іншому......відношення кардинально різне до тих хто дав,а хто ні!хтось має,а хтось ні!питання в тому чому має бути різниця,болить і того і того!виходить першим отримає допомогу той хто більше дасть.а хто взагалі не дасть?
Гість: валюха 27/01/2012 22:47 +7
люди добрі,то просто така політика нашої країни.......одного разу на звичному прийомі у ЖК мені говорять,що в мене погані аналізи,загроза.срочно мамаша треба тобі до лікарні!а я молоде-неграмотне,звідки знаю.треба то треба!дитина перша,шо за чим незнаю,почуваюсь прекрасно,але мало шо.........в перший день скупилась на 300 з лишнім,ледве то донесла(причом сказали краще тут в наші аптеці брати,тут дешевше).2 дня покапали і виписку наготовили..........я очі на лікаря викотила.питаю що далі?а він мені:"ну розумієш.на твоє ліжко вже є інша жінка.ти відкапайся і додому йди"але ж як?ще вчора ставати забороняли.........ніц мені не бракувало,і до того.і після того не стало!дойшло нарешті.........діло не в місцях,а промто план за рік треба здати,гроші взяв.можеш йти.а чи помогло чи нє,кого то гребе!там всьо звязано-ЖК.гінекологія,патологія,аптеки.........страшать тих мамочок,лиш щоб гроші вибити.......
Гість: кона 27/01/2012 23:36 +13
люди добрі про що мимову ведем?про хабарі так це не лікарі в цьому винні.я хоч і сама лікар теж платила колегам тому що як ніхто інший розумію що за зарплату 1200 грн.ти сам не проживеш а не те що ще прогодувати сімю.це проблема держави. я завжди говорю дайте лікарю достойну зарплату щоб він відчував себе людиною а не жебраком який чекає від пацієнтів милостині.а вже тоді шукайте хабарників і лишайте дипломів.
Гість: Ім'я не вказано 28/01/2012 00:19 +8
Ага, а ми маючи зарплату в ті самі 1200грн. маємо заплатити лікарям за роди 2500 грн. Їх совість не гризе?а може їм " апетит " потрібно зменшити і не нагліти так.
Гість: Ім'я не вказано 28/01/2012 15:11 +10
шановна,вам ніхто не мішає йти і працювати лікарем.Знаю,що на мій коментар буде купа негативних відгуків.Давайте подивимося првді в очі.Дайте достойну зарплату лікарю і ніхто не буде заглядати в кишеню.Я також колись їх критикувала допоки моя дитина не поступила в медичний,вивчилася сама,влаштували на роботу,Люди добрі,але це неможливо-постійно нововедення нікому не потрібні,все купують за власні кошти і нікого не цікавить за які гроші,викручуйся як хочеш.В усьому світі лікар -представник еліти,а в нас обслуговуючий персонал.Може хтось і має тисячі,але я таких не знаю.І коли лежала в лікарні віддячилася за це,бо знаю яка то тяжка робота .Станьте біля стола і оперуйте бо в Вас така ж зарплата ,якщо ви по цьому судете.
Гість: Ім'я не вказано 28/01/2012 19:36 +1
Навіщо посилати дитину вчитись і оплачувати дороге навчання щоб потім мати таку сміхотворну зарплату ! Не вже таке сильне бажання стати лікарем ? Ви ще вірити в те що в нас щось зміниться в кращу сторону ? Вже 20 років незалежності проживаєм !!!
Гість: Ім'я не вказано 29/01/2012 14:22 +10
а куди посилати в наш фінансовий???де ні освіти ні майбутнього і за кожну сесію заплати?а потім всерівно на біржі опинишся
Гість: Ім'я не вказано 28/01/2012 20:54 0
*влаштували на роботу*,і цим все сказано,а самому на основі знань ,ось такі лікарі яких влаштовують на роботу ,а чиясь дитина без грошей але із знанням без роботи
Гість: Ім'я не вказано 29/01/2012 14:11 +11
Нажаль наші реалії такі що влаштуватись на роботу лише на основі знань нашим лікарям нереально, навіть за місце медсестри треба забашляти.
Гість: Ім'я не вказано 28/01/2012 23:40 -1
А Вашій дочці ніхто не мішає бути бухгалтером, менеджером і т.д. і не заглядати в чужу кишеню, а заробляти на себе. мамусю, а Вам не стидно, що Ваша дочка бере інколи останнє в людини! Де тоді Ваша совість і правда
Гість: Ім'я не вказано 29/01/2012 14:42 +9
Перепрошую,але я не писала,що моя дочка бере,вимагає і т.д.Я писала про більшість медиків,які сидять на мізерних зарплатах,проте всі думають,що їм краще за всіх.В нас настільки збочене і викривлене сприйняття,що віх під одну грибінку!
Гість: читачка 31/01/2012 21:02 -3
Скільки б лікарю не платили- все одно МАЛО!!! Хабарі брали, беруть і будуть брати!!!!! Це наш менталітет! Давайте будем відрубувати спочатку пальці, а потім руки, як колись робили!!!!
Гість: Тернополянка 02/02/2012 07:37 +5
кому руки відрубувати збираєтесь ?? лікарю ? А чи потрібен потім вам буде лікар без рук ? Ви з чиновників почніть
Гість: Ім'я не вказано 30/01/2012 11:39 0
А хто вам заважав йти вчитися на лікаря і брати такі хабарі.
Гість: Ім'я не вказано 28/01/2012 00:21 +18
Поясніть тоді будь ласка такий великий наплив студентів медиків на таку мізерну зарплату ,який конкурс в медуніверситеті? Вони ,що незнають на що йдуть,,Достойна зарплата питання вікрите для одного це 5 тис, для іншого і 20тис, мало,А професіоналізм молодих медиків в більшості бажає кращого,за гроші поступив,вивчився,влаштували на роботу,а знання за кошти батьків уже не купиш(права купив а їздити не продають)
Гість: Ім'я не вказано 28/01/2012 19:39 +4
Гарний коментар і головне влучний на всі 100% !!! А хіба не правда !!!
Гість: Льоля 29/01/2012 14:44 +14
а в мед,вже кілька років недобір,одних чорних вчимо))
Гість: Ім'я не вказано 30/01/2012 12:56 +1
інтересно на державний чи платний недобір ,і аяка вартість навчання ,скільки потрібно років щоб покрити навчання,в 2011 р, всюди недобір подивимось що буде в 2012 р,
Гість: Ім'я не вказано 30/01/2012 11:45 0
От тому і наплив-,, Йди доню чи синочку,вчися будеш лікарем,там он які хабарі -будеш добре жити,,
Гість: Ім'я не вказано 28/01/2012 10:49 +4
для кона: це не є мотивом для того щоби говорити своїм пацієнтам скільки за що потрібно дати. як обирали професію то знали на яку зарплату розраховувати. ви медики як мотивуєте що за такою зарплатою не прожити то навіть н задумуєтесь що для когось і ті самі 1200 багато я вже не говорю ставки на роди.
Гість: Тернополянка 29/01/2012 12:57 +11
повторюю ставок на роди немає !!! Це бабські розмови вагітних жінок в патології формують ті ставки. Коли я родила останню дитину , то лікар сказав, що я можу нічого йому не дати , але цього лікаря я поважаю як людину, і просто йому віддячила , хоча ціни мені ніхто не називав. По-друге, є знахабнілі лікарі,які називають цинічно великі суми "за свою роботу" , але ,на щастя, таких мало. Давайте зробимо "білий список" лікарів, тому що є в Тернополі ще лікарі , які дійсно віддають себе повністю пацієнтам і роблять це без користі.
Гість: бабуся 28/01/2012 12:53 +4
А при з/п 840 грн. відразу вмирати? До лікарів нічого йти. А от цікаво чи керівники міськздороввіділу, облздороввідділу не знають як працюють їхні підлеглі? Чи мабуть самі мають рильце в пушку? От по їхній реакції на статтю побачимо все. Адже в редакції є прізвища людей, що давали хабар. І ще на рахунок хабарів - 5 років назад мій син попав в дитячу обласну лікарню в хірургію. За лікаря до цього часу молюся Богу, а от анестизіолог п.Людмила на весь коридор викрикувала, що тепер такі гроші як 100 грн. не ходять, як мінімум їй дають по 300 грн. Ніякого встиду нічого, лише "бабло".
Гість: Льоля 29/01/2012 14:47 +3
бабуся,ти за 800 гривень в інтернеті сидиш ???
Гість: бабуся 30/01/2012 07:28 +2
Часом заходжу з робочого комба. Не думай, якщо бабуся, то вже лох.
Гість: Ім'я не вказано 03/02/2012 16:58 -2
комб то від слова "комбайн"?
Гість: Ім'я не вказано 29/01/2012 15:16 +8
до бабуся - знають керівники, в них хабарі набагато вищі - чи ви думвєте що міськ і облздороввіджіли - це чесні люди??? Там тисячі доларів крутяться...
Гість: Ім'я не вказано 28/01/2012 19:28 +1
Мало ймовірно що при більшій зарплаті лікарі не будуть брати хабарі ! Знаю що будуть давати а ви не беріть ! Ніхто вас взяти хабар не заставить !!!
Гість: sv 28/01/2012 11:47 -3
Ну по перше ніхто не заставляє людей йти працювати ДОХТОРАМИ.Нехай йдуть на заводи працювати на двір двірниками .Там також зарплата 1200 грн але всяка дурь в голову не лізе,
Гість: Ім'я не вказано 28/01/2012 15:18 +8
Кричіть,кричіть !ше трохи і нікому буде лікувати!Круті і влада закордоном лічиться,їм пофіг.Не розумію для чого та стаття-це реалії нашого життя.Шоб загострити ті проблеми?Ше підуть страйкувати вобше не буде кому лікувати
Гість: 111 29/01/2012 11:57 -1
низька зарплата у лікарів це лише наслідок їх перевиробництва нашими медінститутами ... Україна займає 1 місце у світі по кількості лікарів на душу населення ... у нас 1 370 000 мед . працівників ( не рахуючи безробітних з медосвітою )
Гість: Тернополянка 29/01/2012 12:58 +3
або виїдуть закордон , як більшість хороших спеціалістів ...
Гість: Ім'я не вказано 28/01/2012 12:21 +2
С Л А В А У К Р А Ї Н І !!!!!
Гість: Ім'я не вказано 28/01/2012 13:25 -2
нашим лікарям яку б зарплату не дали, вони однаково будуть заглядати в кишені пацієнтів.
Гість: Ім'я не вказано 28/01/2012 14:01 -3
Абзац!Видно врачам у вас нехило живеться.У нас в Виннице такого нема,благодарят конечно,но чтоби так масово...
Гість: Ім'я не вказано 28/01/2012 19:38 +8
то нашим людям "не хило живется", ось і платять
Гість: ///// 28/01/2012 17:27 +21
Дивний нарід)))).Новина на титульній сторінці. Лікарі-хабарники. Так звісно,брали, беруть та будуть брати гроші. А інші не хабарники?Податкова, судді , гаїшники, чому про них так мало пишуть. Хтось написав про УЗД-хай лікарі самі скинуться та й куплять.Здуріли. Ок. Прорахуємо. Вартість УЗД апарату TOSHIBA XARIO з сучасним 3D датчиком орієнтовно 1млн.грв. Зарплата в лікаря-1200-1500грв. Доходи поверх зарплати якщо ти не завідувач, професор , дацент))-1000-2000гр в міс. Скільки лікарів має скинутись щоб подивитись вам живіт???Придурки. Попадаєте в лікарню з хірургічною патологією, прооперують в любому випадку-з грошима ви чи без них. Хірург працює одинаково на тих що платять гроші і на тих що ні.Гірше вам ніхто не зробить. Платите ви тільки за те щоб не відчувати себе сірою масою,бо за мізерну свою зарплату ніхто з лікарів навколо вас бігати не буде,хіба що заради спортивного свого інтересу)))).Не хочете -не платіть. Заплатили-мовчіть. Хочете когось підставити-пишіть фамілію, дату, конкретику про того хто взяв. Тих хто вимагає-треба наказувати. Бо нормальний лікар ніколи не вимагатиме гроші..Хочете дешевше народжувати-їдьте в Польщу там 300дол. офіційно в касу.Або в Луцьк,там класний приватний роддом.
Гість: Ім'я не вказано 28/01/2012 21:00 +10
Лікар бере хабарі, так, але від нього залежить ваше життя і здоров"я, і давши лікарю на лапу двадцятку будемо на кожному куті кричати які лікарі сволочі, паскуди беруть взятки. А от дайцю - то вже інша мова, йому не шкода і двохсотку в карман засунути, і тихо все, мовчки, хоча в того дайця - відповідальності ноль, освіта середня, але йому ж не шкода дати хабара, от за дайців всі мовчать. Чому? Чому лікарі котрі щодня рятують життя - хабарники та сволочі, а дайці, котрі не виконують по суті ніякої корисної функції для суспільства - за них ні слова, вони що менше беруть ніж лікарі?
Гість: 111 29/01/2012 11:24 -4
менше на багато , по причині , що лікуються всі , а автомобілі водять один з десяти , і більшість з них стараються правила дорожнього руху не порушувати ... якби наші лікарі вміли б рятувати життя , то б вся українська еліта за кордоном не лікувалась , а на операції за кордоном для незаможних гроші б по оголошенням не збирались
Гість: Ім'я не вказано 30/01/2012 11:35 +6
Наші лікарі вміють лікувати, звичайно як і в будь-якій професії серед них зустрічаються халатні та безсовістні, але на щастя таких меншість. Пишучи свій коментар ви навряд чи задумались скільки людських життів врятовано лікарями в цю хвилину, та скільки вдячних свічок запелено в церкві за здоров"я лікарів. Відразу видно що з лікарями ви стикаєтесь не часто, мені нажаль пощастило менше, мені часто доводиться звертатись до медиків, і я можу сказати що більшість це все ж ті люди котрі заслуговують поваги та подяки. А лікуються за кордоному - тому що там краще медичне обладнання, про яке нашим лікарям можна лише мріяти.
Гість: 111 29/01/2012 11:29 -9
більшість українських лікарів лікувати не вміють , а ті хто вміє на зарплату ніколи не жаліються
Гість: Ім'я не вказано 29/01/2012 15:22 +6
на зарплату не жаліються не ті, хто вміє лікувати, а ті хто вміє брати і вимагати.
Гість: добродій 07/02/2012 21:43 -1
В нас ,медицини НЕМАЄ!
Гість: Ім'я не вказано 28/01/2012 17:33 0
лікарям все мало скільки не давав хай зроблять платну медицину гроші хай ідуть в кассу а від цьго залежити іх зарплата тоді побачити їх обличя лікаря в америці наші люди поступають в лікарню плотить в кассу і лежать два дня і їх нічого більше необходить ні лікар ні акушурка дитина лежити з мамою зразу після родів лікар це е той самий дитячий і другого немаверніть ссср там все було безкоштовно хіба при виписці цукерки і шампанське.
Гість: Ім'я не вказано 28/01/2012 21:03 +6
Так з цукерок і шампанського все і починалось, тому що тітка Галя хоче віддячити краще і купує ще й каву, і чоколяду санітарці, а далі все як сніговий ком - наростає.
Гість: Ім'я не вказано 29/01/2012 15:08 +12
я не проти страхмедицини,але то не все так гарно.Недавно була Штатах і попала в лікарню,то хоть по страхівці і швидкою,але чекала 3 год.,і зі мною щу купа народу і ніхто навіть не возмущався,в нас певне лікарів уже б прибили))А хто не має страхівки то це його проблеми)І ще в мене там сестра народжувала-2 дні і вдома,умови супер,тільки потім в неї була температура 39,6,то порадили парацетамол і лікуйся собі сама))Коротче,хворіти там пацієнт не зацікавлений бо дуже дорого,а захворів то чекай!Добре там де нас нема
Гість: БМП 28/01/2012 22:27 -3
Уявіть собі таку ситуацію що наперед недомовились, приїхали народили і не дай Бог з дитинкою щось трапилось погане, чи померла. І тоді все життя себе картати за те що наперед недомовився. Хоча прекрасно розумію що з дитиною як має щось статись то станеться. А за тих 2000-3000 тис. жінка купує собі уявний спокій, і якщо щось піде нетак, то буде знати що все зробила що від неї залежало.
Гість: Ім'я не вказано 28/01/2012 23:17 +7
ну й купує, хто їй боронить? але тоді не треба кричати про це на кожному повороті
Гість: Ім'я не вказано 29/01/2012 14:17 +3
А уявіть що забашляла, приїхала, і трапилось щось погане, все життя себе картатиме що не з тим домовилась? Палка з двома кінцями, хоча якщо заплатить то потім з чистою совістю звалить всю вину на лікаря, бо ж заплатити то наче як гарантія що все пройде успішно.
Гість: Ім'я не вказано 29/01/2012 12:36 0
Був з дружиною на партнерських пологах на Замковій. Хоч ставлення нібито і нормальне на перший погляд, але ми були незадоволені роботою лікаря та анестезіолога. Лікарка, 2 поверх, Тетяна Андріївна здається - не могла мені навіть півслова сказати щодо анастезії, яку рекомендувала робити. Анастезіологи - гади останні. Коли їх питався про протипоказання казали, що ніяких немає. Тільки після того як зробили і в жінки з дитиною пульс впав в два рази уроди сказали, що від неї тиск падає і гіпотонікам не можна її. Потім ці сволочі за цю анестезію хотіли ще 1100 грн. На наступний раз в цей роддом ні ногою.
Гість: Ім'я не вказано 29/01/2012 14:14 -1
Та гіпотонікам по суті жодну анастезію не можна, навіть заспокійливе треба приймати з обережністю. А анастезіологи справді тварі, мабуть навмисне смерті вашої дружини прагнули, їм за це мабуть медалі видають, що так стараються.
Гість: Ім'я не вказано 02/02/2012 16:17 +2
" А анастезіологи справді тварі, мабуть навмисне смерті вашої дружини прагнули"-ти, шо в сосну в'їбався?
Гість: Ім'я не вказано 30/01/2012 12:54 +2
Якщо, Ви говорите про дитячого лікаря (неонатолога) Литвинюк Тетяну Андріївну, то я просто не можу промовчати. Сама у неї народжувала. Це дуже хороший лікар. Наперед з нею не домоввлялась, просто попала на її чергування. Гроші з мене ніхто не вимагав і я нічого не платита. Символічно подякувала. Що ж до анастезії. То з який це пір неонатолог має в ній розбиратися? Треба в анастезіолога питати.
Гість: Ім'я не вказано 31/01/2012 09:04 +2
ЦЕ БУВ НЕ НЕОНАТОЛОГ, А ЛІКАР ЯКИЙ ВІВ РОДИ.
Гість: Ім'я не вказано 31/01/2012 09:06 +3
Я здається нормально написав, що анастезіологи ні слова не сказали про протипоказання, хоч я їх і питався. Сказали тільки коли вже дружині почало ставати гірше
Гість: Ім'я не вказано 02/02/2012 08:51 0
А, що під Епідуралкою робили?
Гість: Ім'я не вказано 29/01/2012 14:20 +11
А на останок хочу дати всім таку пораду: поважайте людей що вас оточують, незабувайте дякувати якщо є за що, небійтесь народжувати, а перед пологами просіть в Бога дати вам доброго лікаря щоб благополучно зміг прийняти дитинку.
Гість: Ім'я не вказано 29/01/2012 15:40 +17
Ви знаєте, я сама працюю лікарем (не гінекологом). На рахунок роддомів і гінекологів - це правда, сама в ЖК давала на кожному кроці, всі аналізи - потрібні і непотрібні чесно здавала і за них платила, просто жінка, коли вагітна, готова останнє віддати, лише б дитину здорову народити. Того не судіть жінок, що дають. Друге питання - як цим користаються гінекологи. Залежить від совісті. Але медаль має 2 сторони. Як я казала - я теж лікар. Коли хворий дякує і дає, я беру - не завжди, не у всіх. Але вимагати не вмію - того живу в 1 кімнаті, не маю машини і дачі, не їжджу відпочивати закордон. Але бачу, як набагато гірші від мене спеціалісти, які нагло кажуть - заплатіть мені стільки, живуть набагато краще. Мають з чого поділитися з начальством - а отже і захищені зі всіх сторін. Тому особисто я - за платну медицину. Але не всі її хочуть Отака наша реалія...
Гість: Ім'я не вказано 29/01/2012 17:11 -9
мені мій син обійшовся в 10000,але головне ,що здоровий , а гроші ще заробимо
Гість: Тернополянка 30/01/2012 10:55 +8
Є ЧИМ ПИШАТИСЯ ???? От через таких дописувачів ставки і ростуть .... Прочитає якась дурепа , в якої мама гроші висилає пачками , і подумає - а я чим гірша .... Блін , ну і дури !
Гість: Ім'я не вказано 29/01/2012 18:04 +7
Народжувала в квітні 2011 р. на БАМі. Лікарці, з якою домовлялася 600 грн (вона сказала "скільки дасьте" ), черговій - 150, акушерці - 250 грн, дитячій 100 грн і санітарці 50 грн. Пологи пройшли успішно, ми з синочком здорові. Відношенням задоволена. Цікаво просто чи переплатила чи недоплатила в порівнянні з іншими.
Гість: АПК 31/01/2012 21:08 +1
Круто, я так зрозуміла "санітарка" у пологовому будинку крута чувіха
Гість: Ім'я не вказано 29/01/2012 18:30 +4
народжувала в 1996 році(боже, як це було давно...) Домовляласьь наперед.Скільки ,вже не пам’ятаю, але лікар ПОВНІСТЮ відробив гроші. За що йому велике дякую.
Гість: Ололошки 29/01/2012 19:20 +15
Ох як же ви надоїли зі своєю безкоштовною медициною, особливо журналісти! ВНУШИЛИ СОБІ, ЩО НАВКОЛО НИХ КРУТИТЬСЯ СВІТ. Ви б новини так чесно висвітлювали, і правду говорили без своїх амбіцій, без наказів з верху і т.д. ТАК ні.... про себе не можна писати, а можна про лікарів і про погані продукти..Звісно, чим ще ви можете заціукавти нарид, який і без того знедолений. А тут тобі хід конем: і стаття начебто чесна і народ читає. А про безкоштовну медицину я ось що вам скажу: ідіть ви повчіться 6 років в універі, потім на інтернатурі, потім відваліть купу грошей за роботу, а тоді живіть на зарплату в 1000 грн. Слабо?? Позакінчували свої ТАНГи заочно і бідкаєтесь, шо лікарі беруть гроші. Обідно, бо вам нема за шо взяти, нічого не зробили, нічого не джосягли.. Так- аморфна маса, сіре повсякдення ))) За все готові платити, за неякісні продукти, дорогий газ/світло і т.д. За водійські (ніде не дійсні, крім в Україні) права, за загран паспорт, за неякісний ремонт, неякісні машини, на халяву зроблені квартири, дешевий китайсько-турецький одяг, за дорогенні послуги юристів, міліції за будь-шо, армії шоб дитину відмазати, купу податків, за неякісну неправдиву інформацію журналістам, короче за все ви ГОТОВІ ПЛАТИТИ! А ЗА МЕДИЦИНУ НІ )) От народ. Скоріше б ввели страхову, шоб ви купляли своє здоров"я за стільки, за скільки ви сеюбе оцінюєте ;)
Гість: Ім'я не вказано 29/01/2012 19:59 -5
так не йдіть і не вчіться 6 років, і не купляйте роботу, і не йдіть працювати за 1000 грн лікарем. чи ви за ідею в мед ідете. якшо за ідею то триндіть про зарплату в 1000 грн - знаєте прекрасно яка зарплата вас чекає. а всі хочуть в мед шоб потім в кишеню пхали і в той час плакати як тяжко бути лікарем. тяжко не йдіть в медицину
Гість: Ім'я не вказано 30/01/2012 09:21 +2
Не йдіть, бо вас вже стільки понавипускали, що можна греблю вами гатити. На західній україні в кожному обл. центрі мед. університет. Де ще таке є, щоб на 0,25 ставки люди працювали.
Гість: Ім'я не вказано 30/01/2012 12:02 +4
А лікар що їсти не хоче, що має працювати за ідею? Ви б хотіли працювати за зарплату в 1000грн, при цьому відповідати за людське життя?
Гість: Ім'я не вказано 30/01/2012 14:20 -3
На ваше місце претендує 150 безробітних лікарів. Не подобається - звільняйтесь.
Гість: Ім'я не вказано 02/02/2012 09:07 0
Не подобається, то вали до іншого !!!
Гість: Льоля 30/01/2012 14:28 +3
дибільний коментар!не йдіть,не вчіться.а хто вивчився то вмирайте з голоду.
Гість: Ім'я не вказано 02/02/2012 16:57 0
Комунізм процвітає
Гість: Ім'я не вказано 30/01/2012 12:00 0
Ололошки, ви праві на 100% відсотків, просто прочитали мої думки.
Гість: Льоля 30/01/2012 14:21 +7
стаття на 5!!!!підняли рейтинг гезеті???доречі ,а що там з аварією з ОДА?пошуршали і перестали?чи це ви так увагу народу переключаєте?
Гість: Ім'я не вказано 03/02/2012 07:47 -2
Та якби Ви там за 6 років шось навчились то добре б було. А так дають хабарі викладачам 6 років за екзамени, виходять дебіли, олігофрени і гідроцефали з дипломами (а не знаннями) лікарів, а потім платять ше за роботу - і починають по лікарнях калічити людей і відбивати гроші. А страхової медицини Тернопільські "дохторішки" бояться як вогню, бо за неправильне лікування чи безпідставно виписані ліки страхова компанія дасть по шапці, бо то вже її гроші - то вам не бабцю з села дурити з розумним виглядом.
Гість: добродій 07/02/2012 22:00 0
Браво! Цілком згідний. Влучно сказано!!!
Гість: Ім'я не вказано 29/01/2012 21:39 +6
у тих лікарів що мають 1000 зарплати, лікуються такі самі вчителі, що мають стільки ж... і всі решту... олігархи по наших поліклініках і лікарнях не ходять..вже давно маєте це зрозуміти... такі самі бідаки як і лікарі....
Гість: мамуся 30/01/2012 09:22 +10
Дивна стаття,як на мене!ЦТаке враження,що для того,щоб люди знали які де ставки!Та нормальний лікар ніколи ніяких сум не називає,а якщо називає,то тікайте від нього,бо то не базар,щоб торгуватись!Якщо віддячили скільки могли,то добре,а ні то також непогано...А якщо вимагають,то пишіть в прокуратуру,а не тут плачтеся!Якщо домовляєтесь наперед за якусь послугу, то повинні розуміти,що це не задарма.Чогось ремонт вам ніхто задарма не зробить,а порахують вам в доларах за метр і всі платять!Тут є багато закидів,для чого йдуть вчитись якщо знають,що зарплата маленька,коли ті діти йдуть вчитись,то всі надіються,що поки закінчать,то вже не буде такої бідосі і професія лікаря накінець стане найбільш високооплачуваною і лікаря будуть поважати і відноситись належно .Але не тут то було,нашій владі вигідно,щоб залишалось все як є.Лікарі на самоудержанні,великі відкати за різні тендери,головні лікарі всі в якикось партіях і вже деколи далекі від медицини.А нам залишається тільки добре думати до кого йдем лікуватись і якщо платити,то вже за якісно надані послуги,бо здоров"я коштує дорого і у всьому світі платять страхівки,а нам приходиться ті гроші платити за раз якщо прийдеться вже,бо з наших мін. зарплат ще платити нормальну страхівку змоги не маємо,тому замкнуте коло замикається!
Гість: Ім'я не вказано 30/01/2012 12:04 +7
О так, але вчителю забашляти чи заплатити за репетиторство то є миле діло. Хоча що одні що другі відіграють чи не найважливішу роль в суспільстві, а поставлені в таке принизливе становище.
Гість: іван 30/01/2012 10:02 +3
Внас двійня. Пологи (кесарили) обійшлись - 5000 грн.(Задоволені всім) Ліжечка ванноча, коляска, пляшечки, одежинки і т.д...-4400 грн.(є опт. гуртовня біля ринку) хоча деякі речі ми знайшли на ринку дешевше. І дорогі майбутні батьки ненакупляйте непотрібних речей(ми одну придбали лежачок-підставка в ванночку непригодилась-100грн.
Гість: Ім'я не вказано 30/01/2012 12:14 0
За 10 років нічого не змінилося. Заввідділом пологового при 2 лікарні, вимагала хабар за виписку, мотивація- низький гемоглобін.
Гість: Ім'я не вказано 30/01/2012 13:52 +3
Так вона ще на всі роди йде, а попробуйте не дати, то не випише!
Гість: Ім'я не вказано 30/01/2012 14:38 +5
А як на кріслі подивиться через день після родів - ууууууу, можна збожеволіти від болю. Кінь, а не жінка.
Гість: Ім'я не вказано 03/02/2012 14:58 0
Кобила!
Гість: Ім'я не вказано 31/01/2012 12:06 +1
Як то так не випише? Ви думаєте вас там хтось бездурно буде тримати? Та в будь-якому разі пологовий не тюрма і ви не покарання відбуваєте.
Гість: добродій 07/02/2012 22:10 -1
Який "брєд".Що означає не випише???Для чого вам потрібна ця ВИПИСКА?Що ви з нею робите???Ви-вільна людина,самі прийшли і спокійно пішли тоді,коли забажаєте.Що вам ця виписка далась?Це що-пропуск,без якого вас охорона не випустить?Смішно!Всі чомусь чекають на якусь виписку,яка потрібна зовсім не вам,а вашому дільничому!!!
Гість: Ім'я не вказано 30/01/2012 17:40 +15
Я сам лікар, в родині медиків немає. Коли вступав то думав, що за 8 років будуть позитивні зрушення. Зараз на одну зарплату я б не вижив. В медицині повна ж... Тепер думаю кидати, бо відчуваю, що здоров'я менше, з такими заробітками через 10 років сам себе не пролікую. А з іншого боку хтось цю роботу повинен робити, вона повинна цінуватись. Безкоштовної медицини не буває. В клятві Гіппократа такого не написано, безкоштовно ми маємо лікувати своїх вчителів. Дивлюсь на більшість теперишніх інтернів - стає страшно. З кожним роком медицина стає все нуднішою. Після того як я піду, хтось заплатить за місце великі грощі, а на х...?
Гість: Ім'я не вказано 30/01/2012 19:32 +2
Жінка народила сім місяців назад
Гість: Ололошки 30/01/2012 20:24 +6
Що значить " е йдіть і не вчіться 6 років" чи на ваше місце 150 лікарів" ??? Про шо ви говорите? НЕ вичтись 6 років , тоді може просто закінчити ПТУ і піти лікувати людей??? А на місце лікаря, прийде такий же лікар і також братиме гроші. Люди, зрозумійте одне- безкоштовна медицина самий великий міф в нашій державі!. безкоштовна едицина дієва тільки в Англії, іто там такі черги на прийом до лікаря, шо огого! Правда англійский уряд через імідж не може її відмінити. а народ страждає, хто не хоче страждати- платить бабло! Хватить вірити в бесплатне лікування, безплатно лічить тільки час! Люди в білих халатах хочуть жити і хочуть це оправдано. Лікарі у всіх країнах це найпрестижніша професія. лікарі у всі часи були заможніми і поважними, це факт! Так. у нас трохи помінялись часи. Тай ікарі не всі заслуговують звання лікар, це правда. Але зверніть увагу чому?? не кожен лікар бере гроші, не кожному це вдається, допомоги від держави ноль, відповідно мотивації ноль, відповідно і рівень допомоги ноль. ВСЕ закономірно! А на рахунок порівняння вчителів і лікарів, це взагалі абсурд! Це різні професії, різна відповідальність. За те. шо дитина двійочник вчителя не осудять. І з рештою може про вчителів поговорити: скільки вчаться на вчителя, є заочна форма, рівень шкідливості, можливості захворювання через контакт з дітьми? ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ, тягає прокурор вчителя за неадекватну оцінку??)) А скільки коштує зараздодатковий урок з математики чи англійської, безкоштовно може?? Я вже мовчу про те, як батьки носять вчителям, шоб їхня дитина дотянула до відмінника і т.д... Ммм.. так за це нема вам що сказати, тільки одне- бідні вчителі ))) Не спорю, вчителям теж важко, а кому зараз легко?? Чому одним можна красти, брати хабарі, оплату за послуги і т.д. можна, а іншим подяку за здоров"я чи врятоване життя ні!Ви ж самі себе осміюєте і показуєте, які ви жадні до самих себе! а про клятву гіпократа взагалі мовчу, нема такої клятви, є клятва лікаря.! Та й та була розроблена за часів радянського союзу, мол все безплатно, все для комуни! тільки союз вже розпався, хто не замітив! А клятва Гіпократа взагалі чітко вказувала на те, що лікар повинен отримувати кошти за свої труди ну і т.д. Тому і відмінили цю клятву за союзу і ввели клятву лікаря!! Такшо не ляля!
Гість: Ім'я не вказано 30/01/2012 21:10 0
оце коментар.... мабуть наболіло.... я сама вчителька........ і скажу вам чесно-причесно... зараз вчителям в звичайних школах ніхто нічого не носить... я про центрові школи не можу нічого сказати..адже там свої закони та політика..але у звичайних школах.. діти із звичайних сімей... зараз населення реально бідує.. і репетиторів собі мало хто дозволяє.. вже хіба випускники перед вступом..і то кілька занять..бо немає грошей у батьків....тому дискусія лікар-вчитель недоречна взагалі...
Гість: Ім'я не вказано 30/01/2012 21:19 0
а хіба для майбутніх лікарів розмір зарплати яку вони будуть отримувати є таємницею. мала зарплата - вибирайте іншу професію. так ні чогось все одно хочуть всі бути лікарями з малою зарплатою. чого лікар з малою зарплатою хоче вирішити проблеми за рахунок малої зарплати пацієнта. тобто щоб полікуватися чи народити потрібно мінімум півроку нічого не їсти, не пити, не одягатися, не оплачувати компослуги. бо у лікаря мала зарплата???
Гість: Ололошки 31/01/2012 16:41 -1
от шо ти плетеш?? не їсти . не пити... Ти хочеш сказати- живеш ти на одну зарплату в 1000 грн. і так вся країна! А звідки тоді купа квартир, машин, загородних будинків. То ж не все олігархів. Чи ти за 1000 грн виживаєш? Це ти прокурору і податковій розказуй. тому не прибідняйся. Висновок- ти крадеш ( як і всі, не подумай-нічого особистого) Тому всі крадуть, а лікарю х** ? Класна в тебе філософія ))
Гість: Ім'я не вказано 31/01/2012 18:12 +4
можу Вас запевнити не крав і не краду. а зарплата в мене 1800. та і в лікаря не 1000. і купи квартир, і будинків, машин не маю. і живу тільки на свою зарплату.
Гість: Ім'я не вказано 01/02/2012 13:18 +6
Воно то так, але чогось в сусідній такій "нещасній" Білорусі зарплата лікаря починається з 1000 у.о., лікарні всі з ремонтами, апаратура новенька. І хабарі там дійсно не беруть - значить можна побороти всі ці біди, якби влада перестала красти!!!
Гість: Ололошки 01/02/2012 17:58 +1
так -живеш на одну зарплату, і компутер, на якому зараз друкуєш і інтренет теж входять в твою зарплату! При таких цінах і такій зарплаті, ти б тут не сидів ))) Чи в тебе субсидії на інтренет і комп безкоштовний!
Гість: Тернополянка 01/02/2012 22:47 +2
не обов"язковов півроку не їсти й не пити , але народження дитини таки вдаряє по кишені, ми всі поважаємо лікарів , бо вони добре виконують свою роботу, принаймні я пишу про конкретних осіб ,з якими мала приємність спілкуватися. Але не треба писати , що всі , хто не відноситься до бюджетників - крадуть !!! НЕ ТРЕБА !!! Бо комп"ютери куплені не вчора, а до кризи , маєтки хто має , той в інтернеті не сидить , а має помічників або гуляє по клубах. Люди стараються заробити гроші , щоб забезпечити своїм дітям нормальне ( не шикарне , нормальне ) життя , із шкіри вилазять , поважають лікарів і вчителів , а тут читаєш таке про себе ... Крадуть ... ТІ , ЩО КРАДУТЬ , СИДЯТЬ У КАБІНЕТАХ І МАЮТЬ І СТАВКИ , І НАДБАВКИ , І ХАБАРІ, І НОСЯТЬ ЇМ БЕЗ КІНЦЯ ... щЕ Й СПИСУЮТЬ СОБІ ГРОШІ НАПРАВО І НАЛІВО.
Гість: Ім'я не вказано 02/02/2012 09:04 +2
Лікар без категорії отримує 1100 грн, санітарка на 100 грн менше. Із Ваших слів виходить, що за комуналку треба платити (але ж хіба це якісна комуналка?), а лікар зобов'язаний безкоштовно працювати. Що, назад в СССР?
Гість: Мамуся 30/01/2012 21:09 -1
я народжувала на бамі три роки тому. була загроза життю і мені і доні, але лікарка була своя , і вона потурбувалась про все, а от анастезіолог до вечора від мене не відходив, і заплатила я йому аж через 3 дні, просто все залежить від людяності лікаря. а от відношення до неоплачених пологів побачила: жінку привезли після оперції всю вимащену та окровавлену, до неї по годині ніхто не піходив, а мене таки після оперції помили і не будь як а акуратно. я не закликаю нікого платити, пропозиція породжує попит і апеит
Гість: Ім'я не вказано 31/01/2012 18:31 +3
Мамуся, а ви що наперед платили? Я також народжувала на бамі, лікарю та акушерці віддячила вже потім, днів через три, але відношення було прекрасне, дитинку прийняли чудово, хоч пологи були важкими.
Гість: Ім'я не вказано 30/01/2012 22:27 +6
Прочитав всі коментарі і не розумію тих людей, які кажуть, що знали на , що вчились та про зарплату яку платять лікарям, тобто самі знали на що йдете, і про клятву Гіппократа. А я вам відповім, що ви убоге бидло, не хочете платити, то ідіть до другого лікаря, такі як ви коли попадають в лікарню починають права качати, погрожувати начальством, зайо...вати АБСОЛЮТНО НЕВІРНИМИ претензіями. Вам навіть це робити в кайф, пофіг, що буде із родичами, але лікаря треба поставити в позу, бо як ж так? Я ж українське БИДЛО!!! P.S. Я ніколи не вимагав в людей винагороду за свою роботу, коли дали - добре, ні-погано, але переживу., проте моє ставлення до пацієнтів від цього ЗАВЖДИ однакове.
Гість: Ім'я не вказано 30/01/2012 22:35 +4
+1000 "P.S. Я ніколи не вимагав в людей винагороду за свою роботу, коли дали - добре, ні-погано, але переживу., проте моє ставлення до пацієнтів від цього ЗАВЖДИ однакове." ну, а на рахунок убогого бидла то....
Гість: Ім'я не вказано 30/01/2012 22:56 +4
Так-так, БИДЛО, вони можуть однією фразою спортити настрій, ведуть себе так ніби ми їм винні, хамлять персоналу, розказують про свої права, навіть примудрюються вчити нас, як потрібно лікувати!!! До речі пацієнти прав майже не мають, а лікарі зовсім не мають. За кордоном у лікаря є можливість відмовитись від лікування конкретного пацієнта, а у нас немає. Вони (бидляки), як правило мають змогу заплатити лікарю, проте не хочуть, а бабуся із села продає останню худобу, щоб врятуватись і подякувати лікарю. А самі більші Бидляки-це начальство. Десятки пройшло через мене, проте порядних, людяних було 6 чолвік, я їх ніколи незабуду.
Гість: Ім'я не вказано 30/01/2012 23:03 +1
відносини між лікарями і пацієнтами подібні на "голий голого ... "кохає" і кричить "не рви сорочку"
Гість: Ім'я не вказано 31/01/2012 14:12 -3
Оце дожилися.... Лікарі пацієнтів "бидлом " обзивають!!! Між лікарями також того "бидла" не бракує!!!!!
Гість: Ім'я не вказано 31/01/2012 14:22 +6
всі ми бидло - якщо дозволяємо такому в державі творитися, таку владу терпимо, і таке ставлення до народу!!!
Гість: Ім'я не вказано 31/01/2012 14:51 -5
ну от і додискутувалися: убоге бидло йде лікуватися також до бидла. фігня якась получається. а от чого лікарі йшли в лікарі, то так і не відповіли конкретно. А от і відповідь: "Вони (бидляки), як правило мають змогу заплатити лікарю, проте не хочуть" - все таки йшли за ХАБАРАМИ, бо знали шо мала зарплата. А лікарі також можуть не брати "подяки", проте не хочуть "не брати" - значить також бидляки з точки зору пацієнтів. Самий кращий вихід для всіх - страхова медицина.
Гість: Ім'я не вказано 31/01/2012 15:49 +5
шо ви до слів чипляєтеся.людина написала,що багаті голову морочать ,строять ,дають вказівки,їм роблять безкоштовне лікування(безкоштовні ліки)по блату,бо вони знають керівництво,і ще возмущаються ,що лікарі гамнюки,не вміють робити своєї роботи,ось таких людей і назвали "бидлом".а старі і бідні за тобою бігають і пхають останні 20 гривень,хоть ти від них відбиваєшся.Доречі,ті безкоштовні ліки могли б піти тим хто їх дійсно потребує,а не зажраним можновладцям.
Гість: Ім'я не вказано 31/01/2012 18:36 +7
А чому інші йдуть вчитись на бухгалтера, юриста, швею, та ін. Мабуть тому що це їм цікаво, тому що це їх покликання, але все ж на голому ентузіазмі не попрацюєш. Чому я повинна вчитись на юриста якщо все життя мріяла стати лікарем? Тому що ви готові заплатити будь-кому - даішнику, чиновнику, юристу, вчителю, лиш би не лікарю.
Гість: Ім'я не вказано 31/01/2012 14:41 -2
"а бабуся із села продає останню худобу, щоб врятуватись і подякувати лікарю" , а тут вже БИДЛОМ виглядає лікар. причому ше бидлішим БИДЛОМ ніж все те начальство.
Гість: Ім'я не вказано 31/01/2012 15:38 -8
50 % лікарів вважають себе чи то богами, чи то царями. Від їх зверхності аж потошнює. А лікують заїждженими схемами, не вникаючи в індивідуальності кожного пацієнта. Їм аби рецепт на більшу суму виписати і щоб в конкретну аптеку направити, бо ж аптека процент заплатить. А чи поможе то хворому, чи ні - то вже не так важливо. Не поможе - ще раз напише рецепт, ще раз направить в конкретну аптеку, аптека ще раз заплатить. А ще як представник заплатить за свій препарат, то ще краще. А ще вкінці з тої бідної бабці витягне гроші за ту останню худобину - і життя вдалося. Ото система.....
Гість: Ім'я не вказано 31/01/2012 16:10 +7
я так бачу,щовам аби когось розтерзати.усі захворювання лікуються по наказах МОЗ в яких є чіткі схеми,і ніхто від них не відхиляється.Хай наші люди не ображаються,але ми звикли до халяви.Ніде у світі нема такого,щоб заставляли проходити медогляди,флюрографії і т,д,а в нас як на роботі не заставлять то і 20 років не піду,а нашо??потім ж плачемо,що вилічити сволочі і кати нехочуть і не можуть.Чесно признайтеся хоть би самі собі хто добросовісно прийшов медогляд,так шоб по вас не видзванювали??Платили би ви страхівку то бігали б яу має бути.Це по-1,по-2,наші лікарі одні з найкращих спеців,які без техніки і оснащення роблять не гірше америкосів,німців.Скільки зірок,можновладців переоперовуються в нас після закордоних втручань. Хай нарешті введуть страхову,щоб ми нарешті відчули як дорого коштує здоровя,і яку халяву ми маємо і ще стогнемо.мені здається ,що ця стаття спеціально ,щоб підштовхнути льдей до цього.Біда лише в тому,що ті бідні бабці всерівно будуть за бортом
Гість: Ім'я не вказано 01/02/2012 17:59 0
Так вам мля не догодиш, лікуєш за протоколом - хочете індивідуальності, даєш індивідуальний підхід -з так то ви не за протоколом лікуєте, трясця. Задовбали.
Гість: Тернополянка 01/02/2012 23:17 +6
не від всіх лікарів потошнює , не треба всіх під одну гребінку . Є справді інтелігентні люди , а є такі, що опинилися в медичному случайно , бо батьки запхали. 9 місяців тому в центрі на 3 поверсі народила дитину , дуже переживала , але завдяки лікарю все пройшло нормально , без ускладнень. Лікарям віддячили по можливості, адже це третя дитина і батьків за кордоном не маємо. Тому мені взагалі не зрозуміло , що ми тут обговорюємо , по-перше, лікарі заслуговують на гідне життя і винагороду за їх працю, по-друге, повторюю , ставок немає , якщо людина хоче , вона сама назве ту суму , яку вважає гідною оплатою своєї роботи. Всі претензії , шановні дописувачі , напрвляйте в письмовій формі нашим можновладцям , які часом згадують про наше існування, та встановлюють кому скільки грошей в касі получати. Які можуть бути питання до лікаря ? Зробив свою роботу - подякуйте , зробив чудово , - ще й низько вклоніться. Самі собі створили проблему. На рахунок аптек , на Бамі справді все крутиться навколо аптек "Борис" , звідки виходиш , спустошивши гаманець не менше , ніж на 300 грн. В центрі в роддомі такого нема. Якщо лікарі виписують ліки , то вони справді потрібні , а чим ми хочемо , щоб нас лікували ? Добрим словом ? І не треба нити , що так багато заплатили там чи тут , життя та здоров"я дитини того вартують. Ми всі в супермаркетах зазвичай більші суми лишаємо на свята , так що не треба жалітися. Що ж до бабусь , то їх справді шкода , але ж не всі такі черстві,як ми думаємо , лікар теж бачить хто може віддячити , а хто ні.
Гість: Ім'я не вказано 02/02/2012 19:05 +1
В коментарі зазначено, що 50 % лікарів такі. Теж знаю лікарів-інтелігентів, і глибоко їх поважаю. Але як правило ці інтелігенти живуть скромно, їздять на дешевих авто і їх не розпирає від гордості "подивіться який я лікар", вони тихо і розважливо роблять свою роботу. Низький їм за це уклін. ...
Гість: Ім'я не вказано 03/02/2012 08:36 +5
а чому базарник купи-продай має жити краще від лікаря???
Гість: Ім'я не вказано 03/02/2012 09:41 +1
Мова не йде про базарників! Мова йде про людей з вищою освітою, які також вчилися в інститутах по 5-6 років, а зараз ледве кінці з кінцями зводять, і моляться, щоб часом в лікарню не попасти, бо дешевше померти, ніж вилікуватися.
Гість: 111 04/02/2012 15:38 0
тому , що його потенційні конкуренти у 80-х - 90-х роках пішли вчитись на лікаря думаючи , що у медиків будуть самі високі доходи і прогадали , але це явище тимчасове ... на мою думку , багато сучасних лікарів свій талант хороших торгівців пробують реалізувати не в тій професії
Гість: Тернополянка 01/02/2012 22:58 +8
Я ВВАЖАЮ ЦЕЙ КОМЕНТАР ДОРЕЧНИМ , САМА НЕ РАЗ ЛЕЖАЛА В ЛІКАРНІ , І В ЦЕНТРІ, І НА БАМІ, Є МОЖЛИВІСТЬ ПОРІВНЯТИ . ПРИХОДЯТЬ ПАЦІЄНТИ ( ТОБТО НЕ ПРИХОДЯТЬ , ЇХ ПРИВОЗЯТЬ НА ДОРОГИХ АВТО ), З СОБОЮ ПРИНОСЯТЬ НОУТБУКИ ( ЩОБ СКУЧНО НЕ БУЛО ) , ВЕДУТЬ СЕБЕ ЯК ПАНИ , А ЛІКАРІ ТА МЕДПЕРСОНАЛ - В НИХ ПРИСЛУГА. ЗВИЧАЙНО ,КОЖНОМУ НЕ ПРИЄМНО , ЩО ПІВЖИТТЯ ВЧИШСЯ, ПРАЦЮЄШ , КОРИСТУЄШСЯ АВТОРИТЕТОМ , А ТУТ ПРИХОДИТЬ,СУНЕ ТОБІ СОТНЮ В КИШЕНЮ І ПОЧИНАЄ РОЗКАЗУВАТИ ЩО І КОМУ РОБИТИ. ВЕДІТЬ СЕБЕ СКРОМНІШЕ, І БИДЛОМ НАЗИВАТИ НЕ БУДУТЬ . МЕНЕ ЧАСОМ САМУ ТЕЖ КОРОБИТЬ ВІД ХАМСЬКОЇ ПОВЕДІНКИ НАШИХ ЛЮДЕЙ.ЯК ДО ЛІКАРІВ, ТАК І ДО ВЧИТЕЛІВ , ХОЧА, ПОГОДЬТЕСЯ , В ПЕРШИХ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ НАБАГАТО БІЛЬШЕ !
Гість: БМП 31/01/2012 12:28 +4
+1
Гість: ///// 31/01/2012 17:20 +3
Висновок. Більшість коментарів-проти лікаря ,лікар для них асоціюється не з подоланням хвороби,а з втратою кровно зароблених коштів. ШАНОВНІ ЛІКАРІ-коли до вас приходить таке во різне чмо-не беріть у нього кошти, просто випиште лікування по стандартах МОЗ, але з використанням дорогих брендових препаратів, ане дешевих генериків думаючи що пацієнт втратиться))). По максимуму їх, по иаксимуму. Вони рахують наші гроші, ок, хай буде так.Відпраляйте на всі можливі платні процедури-МРТ, КТ, УЗД, але обовязково на колоноскопію, та під час проведення процедури подивіться на них, згадайте всі ці огидні, направлені проти на-лікарів коментарі та щиро Усміхніться, потіштесь,можливо тоді ВОНО зрозуміє хто ми, навіщо 8років навчання і мізерна зарплата. Всім дописувача огидних коментарів-добре поумайте тепер як ви підете до лікаря і навіть якщо ви зараз ЩЕ)))) здорові то так завжди не буде.ВИ ПРИЙДЕТЕ........................))))))
Гість: 111 04/02/2012 16:14 +1
дурний тебе піп хрестив ... на зло кондуктору заплатиш за проїзд і підеш пішки
Гість: 111 04/02/2012 16:38 +1
кожна гривна вкладена в імпортні брендові препарати забирає після цього 6 гривен з кишені українських лікарів , вчителів , пенсіонерів , бюджетників кожен рік ... чому бідні ? - бо дурні
Гість: 111 04/02/2012 17:07 0
можливо , Гіппократ і Абу Али Ибн Сина (Авиценна) і не розбирались в стандартах МОЗ і в дорогих брендових препаратах , рахуючи , що «Есть три способа лечения: слово, травы и нож.» , але бідними вони не були , це точно .
Гість: ТАКТ 31/01/2012 21:20 -3
Аж не цікаво. Чому так мало прізвищ? Дайте комусь безкоштовну рекламу, а когось проженіть "по всіх статтях". Щоб допомогти іншим. Адже в нас багато лікарів-заробітчан, які не лише не дотримуються клятви Гіппократа, а ще й приносять біду у сім"ї. Проте, є люди-лікарі від Бога- саме про них потрібно говорити. Рекомендувати іншим (ніхто нікого не заставляє. Звичайний рейтинг- про кого найбільше пишуть позитиву-той ПРОФІ). А ті, заробітчани потвм самі нам будуть доплачувати, щоб ми до них приходили. Хто підтримує ідею відізвіться!!!! До речі, наше місто невеличке. Інформація швидко поширюється. Таким чином, можна вивести на чисту воду усіх недолугих працівників різних сфер. Без узагальнень. Щоб погана тінь не падала на прекрасних фахівців.
Гість: 111 04/02/2012 15:26 0
з такої інформації можна зробити прибутковий бізнес
Гість: Ім'я не вказано 31/01/2012 21:31 -3
Хочу запитати на повному серйозі (не для тупих коментарів) - скільки треба дати грн лікарю, що веде вагітність у першій ЖК? Так щоб без лишніх візитів в жк і аналізів було?
Гість: Ім'я не вказано 01/02/2012 10:32 +6
А чи варто давати лікарю за те щоб не робити аналізів? Може краще дати тим лаборантам, щоб навпаки совісно ті аналізи зробили. Це все таки важливо. Особисто мені всю вагітність писали гемоглобін 113-115, а перед родами зробили в пологовому - 70. Потім виписувати довго не хотіли, а гемоглобін підняти - то не день і не два. І це важливий показник не тільки для мами, а і для малечі в маминому животику. Так що якщо хочете народити здорову дитинку - не платіть, щоб не ходити. А ходіть, і робіть всі потрібні процедури і аналізи.
Гість: Ім'я не вказано 01/02/2012 20:45 +2
вы врач?
Гість: Ім'я не вказано 02/02/2012 19:09 -1
Ні, але маю відношення до медицини
Гість: Тернополянка 01/02/2012 23:25 +5
вам що розуму бракує ??? Кому кому дати ? Вести вагітність без аналізів і візитів ? Ви що знущаєтесь ? Навіть якщо це не жарт , уявіть ситуацію , ви відкупилися від візитів до лікаря та обов"язкових аналізів купкою грошенят , а потім , не дай Боже з дитиною щось не так пішло , а виправляти вже пізно ... І що з кого питати будете? Кого зробите крайнім ??? Звичайно лікаря. Отож , не страдайте словоблудством , і не шукайте де подіти лишні гроші, складайте на памперси та пеленки. P.S. Впевнена таку єрєсь міг написати тільки чоловік, вагітна жінка навіть про таке б не подумала.
Гість: Ім'я не вказано 01/02/2012 09:58 -2
Тут багато пишуть, що в лікарів така велика відповідальність за життя людей. З власного досвіду кажу вам, що відповідальність ця нульова. Немає більш безвідповідальної професії, чим лікарська. Ще ніодного лікаря не покарали за халатність яка привела до смерті. А скільки посадили шоферів, наприклад.
Гість: Ім'я не вказано 01/02/2012 13:14 +2
неправда!! У нашій державі ніхто ні за що не вдіовідає. І лікарі ще хоч трохи несуть якусь відповідальність! Газовщик підключав плиту (бо так вимагається по закону, щоб підключали з газконтори) - взяв за це гроші( про це не забув), написав акт. А наступного дня плита... вибухнула. Бо газовщик не закрутив гайку, і газ накопичувався під поверхнею плити. Як ви думаєте - хтось за це відповів? А через таку недокручену гайочку міг зірватися багатоповерховий будинок.
Гість: Тернополянка 01/02/2012 23:36 +6
неправда , є звичайно випадки халатності лікарів , але ж не можна всіх ототожнювати , дійсно варто зробити "білий список" лікарів , мені самій є що сказати , кому виразити свою вдячність , але не думаю , що люди будуть раді такій рекламі. Хороших лікарів багато , але і ставитися до них треба з повагою . Всі йдуть до стоматолога , лишають там силу силенну грошей, але ніхто не бідкається, що заплатив 100 чи 200 у.о. за зуб. А про пологи цілі статті пишуть .
Гість: Ім'я не вказано 02/02/2012 08:54 -1
Ти шо куриш??? Який в тебе власний досвіт? Яка нульова відповідальність?
Гість: про аварію ОДА! 01/02/2012 13:39 -1
Фігурант сьогоднішньої програми – очільник Тернопільщини Валентин Хоптян.Дивіться також нові факти про резонансну смертельну ДТП: хто насправді був за кермом «Тойоти Ленд Крузер» фатального 31 грудня? http://ziktv.com.ua/project/index/1/1746
Гість: Ім'я не вказано 01/02/2012 18:17 +9
Підбиваючи підсумок даного обговорення напрошується висновок: дурні тернополянки котрим немає де подіти грошей витрачають на пологи по кілька тисяч гривень, потім поносять лікарів, нормальні люди народжують без домовленостей, віддячують в міру своїх можливостей, і насолоджуються материнством.
Гість: Ім'я не вказано 01/02/2012 18:19 +7
Додам - потім поносять лікарів з якими самі ж домовляються та радять домовлятись іншим, розповідають що санітарці тра дати 200грн і не менше ( а то що? підлогу не помиє?), і крайні звичайно лікарі.
Гість: Тернополянка 01/02/2012 23:27 +1
+++++++++++++++++++++++++++++
Гість: Ім'я не вказано 01/02/2012 20:43 +6
Перед родами все молчат и никому не жалуются, а после начинают срать в новостях...
Гість: Ім'я не вказано 01/02/2012 21:22 0
не втему про вагітність але лікарі дійсно вимагають ! недавно мав випадок отравився, стало дуже погано, забрала швидка в тяжкому стані, в приймальній у лікарні в 02-00 ночі лікарі всі вітсутні а дехто пяний спить (потім виявилось) перші слова які мені сказали медсестри ! ТИ ГРОШІ МАЄШ ? СКІЛЬКИ МАЄШ ? ТРЕ ПЛАТИТИ ТО НЕБЕЗПЛАТНО ТЕБЕ БУДЕМ ПРИЙМАТИ ! коли лікарі зі швидкої це почули наробили крику шо ви мол говорити він влюбий час може відїхати то вони відповіли ! ВИ ПРИВЕЗЛИ ТО ЇДЬТЕ ДАЛІ НЕМІШАЙТЕ ! про яких лікарів може мова йти ? то всьо скоти і бидло !
Гість: Тернополянка 01/02/2012 23:31 +2
ну ви ж ясно написали МЕДСЕСТРИ , ви б нам ще до прикладу привели санітарку бабу Валю ... Мова йде про лікарів , які роблять свою роботу і відповідальність на них велика. А що робить медсестра ? Хіба вона оперує ? Чи ставить діагноз ? Вона робить уколи , ставить капельниці та робить записи в історії хвороби , ще має деякі обов"язки. Це ж не лікар вам в кишеню ліз . Отож , робіть самі висновки. Мене теж часом поводження санітарок дивує , але при чому тут лікар ?
Гість: Ім'я не вказано 02/02/2012 00:14 -5
з боку докторки яка мене нібито лічила було те шо вона ненавідувалась 2 дні а історія писалась ! а те коли дійшло до виписки примушували здати гроші на благочинність ! і ще одне доктори це той непотріб які нічого нероблять а все за них роблять прості медсестри !
Гість: Тернополянка 02/02/2012 07:56 +4
може в лікаря були ще пацієнти крім вас ??? Хоча я нікого не виправдовую , всяке буває. Ще хочу замітити одне , лежала в патології минулого року перед Паскою , мала бути перевірка, то бідні медсестри бігали за свої гроші купляли фарбу і приводили все у відділенні до ладу. Хто їм має відшкодувати ті гроші ? Може комусь і набридли мої коменти , але хочу сказати , що якщо школи ще якось тримаються за рахунок батьківських грошей ( купляється за наш рахунок майже все - парти , шафи, двері, плазмові телевізори і т.п. ), то за які гроші мають розвиватися медичні установи ? Держава на медицину виділяє не надто багато грошей. І ще одне , звертаюсь до тих, хто полюбляє рахувати чужі гроші , - ви що , хотіли би , щоб лікар приходив до вас голодним , в брудній непрасованій сорочці , знервований після того , як добирався на роботу в маршрутці , і взявся вас оперувати ??? Я собі таку картину уявити не можу. В світі лікарі є елітою , а чому в нас має лікар виживати на зарплату в 1500-2000 грн. ?
Гість: Ім'я не вказано 02/02/2012 08:57 +2
А в яку лікарню завезли?
Гість: Ім'я не вказано 02/02/2012 10:58 -3
першу міську ! там де напроти зупинки закрите відділення ! а до тернополянки то я вам скажу шо лікарка спала дома коли мене приймали ! все розказувала медсестрам по телефону ! ганьба лікарям за те що вони під час чергування сплять дома
Гість: Ім'я не вказано 02/02/2012 11:26 +3
є ще поняття ургенцій - тоді лікар не в лікарні, а чергує вдома біля телефону. І його викликають у разі певної потреби. Бо якщо лікар чергуватиме в лікарні, то лікарні доведеться оплачуватиме чергування, а ургенція на дому - безкоштовна. Дякуємо рідній владі!
Гість: Ім'я не вказано 02/02/2012 11:38 -6
наскільки я зрозумів ви являєтесь лікарем першої лікарні тому так настирливо захищаєте лікарів ! всі ітак знають шо лікарі взяточники і беруть хабарі а ше вимагають бо без подачки ви нехочете рухатись професійно ! йшли всі ви в медицину суто з матеріального збагачення а не для піклування та лікування людини ! от сидите на робочому місці і відписуєте всім хто пише правду проти вас а моглиб і зайнятись піклуваням людей ане доказувати які ви гіпократи !
Гість: Ім'я не вказано 02/02/2012 12:25 +2
для того щоб рухатись професійно потрібно їздити на курси, проходити стажування, брати у часть у конференціях і т.д. А тепер курси передатестаційні офіційно коштують мініму1200 грн, плюс проживання, харчування, дорога, це не враховуючи, що потрібно на кафедру ще якусь єрунду купити. Конференція орієнтовно 200 грн, В рік потрібно разів 5 попасти на конфернцію, плюс проживання. Якщо хочеш за кордон то взагалі піпец. Надрукувати статтю у медичний журнал від 150 грн. Плюс потрібно виписувати декілька журналів і т.д. А тепер порахуйте видатки і зарплату, то зрозумієте як це "вигідно". А про 1-шу міську, якщо ви не знаєте як організована робота у інфекційному віддфленні та медецині в цілому то не ставте до простих лікарів притензій.
Гість: Тернополянка 02/02/2012 15:43 +2
наскільки я знаю , в інфекційному працює не так і багато лікарів. Якщо мова йде про Васильєву, то взагалі радійте , що вона хоч пару хвилин знайшла, бо мені самій довелось її минулого року чекати 3 години під кабінетом , таких лікарів, як вона - одиниці. І працює вона на дві лікарні, і люди вистоюють черги по декілька годин , щоб попасти до неї на прийом. Якщо мова йде про іншого лікаря , то вкажіть про кого мова.
Гість: Ім'я не вказано 02/02/2012 18:17 -2
ти хоть думаєш шо ти пишеш шановна !!! ти з головою недружеш ???? як це має пацієнт чекати коли невідкладно його тре обстежити аби знати від чого і чим лікувати ! ! ви доктори взагалі або там всі пяні або без освіти !!! лікар повинен оглядати пацієнта в першу чергу щоб знати причини хвороби а ви пишете шо лікар мол занята і немає на те часу бо є ше інші ! та бодай ви лікарі всі жили на одну зарплату і тільки !
Гість: Ім'я не вказано 03/02/2012 08:33 +3
я з головою дружу - але оглядати невідкладно хворого має ЧЕРГОВИЙ ЛІКАР - ПРИЙМАЛЬНОГО, ТЕРАПІЇ, ХІРУРГІЇ, а інфекціоніст, невропатолог, окуліст, лор, функціоналіст - викликається з дому при потребі!!! Така наша система . Спочатку поцікався, а потім питай про голову!!! До речі, я не проживаю в Тернополі, але знаю, що ця система "економії" впроваджена давно і по всіх лікарнях!!! Аот чого Вас не оглядав черговий лікар по лікарні - оце вже дійсно питання...
Гість: Ім'я не вказано 02/02/2012 20:04 0
а на скільки я зрозумів - вам по фіг правда. Головне - то особисто ваша правда і думка.
Гість: Ім'я не вказано 02/02/2012 21:04 +1
шановні лікарі ,доктори, медсестри та інші які жаліються на зарплату ! Є ТИСЯЧІ ІНШИХ ЛЮДЕЙ З МЕДИЧНОЮ ОСВІТОЮ ЯКІ ГОТОВІ ПРАЦЮВАТИ ДЛЯ ЛЮДЕЙ І РЯТУВАТИ ЧИЄСЬ ЖИТТЯ НІЖ ВИ ЯКІ СКИГЛИТИ ШО МАЛО ПЛАТЯТЬ ВАМ А ВИ ЇЗДИТИ НА МАШИНАХ НА РОБОТУ ! СКІЛЬКИ МОЛОДИХ СПЕЦІАЛІСТІВ БЕЗ РОБОТИ БО ЯКЕСЬ НА ПЕНСІЇ СИДИТЬ І НЕХОЧЕ СТУПИТИСЬ МОЛОДІ МІСЦЕМ !
Гість: 123 02/02/2012 01:46 +3
я народжувала в 2010 році так мені пішло трошки більше 1000грн(не враховуючи те що ми купляли мені і дитині. я наперед домовлялася тільки з акушеркою а лікар була чергова чоловік був зі мною на родах(народжувала на Бамі і там за це не потрібно платити)все пройшло дуже добре і після цього чоловік заплатив лікарці 400грн 200грн акушерці,і ще по пару грн молодшому персоналу,але з нас ніхто цього не вимагав це ми самі захотіли віддячити...... за ліки не платила тому що це було включено в поліс,заплатила на благочинність 300грн для того щоб до мене ці три дня могли приходити рідні(якщо б ніхто не приходив то не потрібно було платити),виписали мене без проблем на зміні попалась та лікарка що приймала в мене пологи тому більше платити не прийшлось а дитячої лікарки яка мала виписувати мою донечку не було(це була неділя)тому виписувала нас чергова лікар і теж не довелось платити....... в палаті я лежала з однією жінкою(на Бамі всі палати тільки для двох)так вона взагалі нічого не платила і з неї ніхто не вимагав а навіть навпаки їй чоловік на наступний день після пологів привіз гроші і вона хотіла віддячити лікареві так та не взяла в неї гроші...... і коли нас виписали і медсестра повинна була одіти малечу то ми їй дали 50грн,а то шампанське і цукерки ще більше потягнуть..... і це самі жінки навчили медперсонал що їм мають заплатити а тепер ще чогось скаржуться
Гість: 123 02/02/2012 02:07 0
і ще я на підтримці лежала 3 рази і 4 раз вже перед самими пологами,то впринципі лікарям я рідко коли платила,а ось на лікарства потратила незліченні суми і сам парадокс в тому що ті ліки половина лежать навіть не відкриті тому що не довелось їх приймати,але ладно.......життя і здоровя моєї дитини стояли тих грошей якими б вони не були
Гість: Тернополянка 02/02/2012 07:59 +1
віднесіть ті ліки в лікарню , може комусь знадобляться , є люди ,в яких грошей на ліки нема, у вас вони все одно будуть валятися , поки строки не вийдуть , зробіть комусь добро.
Гість: Ім'я не вказано 02/02/2012 09:18 +5
не знаю, як роддом - а нейрохірургія в обласній лікарні - це жах!!! Отам дійсно до хворого не підійдуть, доки не заплатиш. До того ТАААААКИМИ сумами!!!! І називають без страху!!!
Гість: Ім'я не вказано 02/02/2012 10:30 -4
А скільки коштує там лікування струсу чи забою головного мозку? не підкажеш?
Гість: Ім'я не вказано 02/02/2012 11:19 +2
Операція із забоєм хребта потягне від 700 до штуки баксів хірургу, і 200-400 $ анестезіологу.
Гість: меш 02/02/2012 19:34 -3
в цивілізованій країні вартість такої операції значно вища! люди цінуйте людей, які вміють виконувати операції, знають як рятувати важе житття
Гість: Ім'я не вказано 07/02/2012 10:06 +1
в цивілізованій країні зарплати в людей значно вищі.
Гість: Ім'я не вказано 02/02/2012 10:28 0
"Клянусь Аполоном-лікарем, Асклепієм, Гігією і Панацеєю та всіма богами і богинями, беручи їх в свідки, виконувати чесно, відповідно моїм силам та моєму розумінню наступну присягу і письмове зобов’язання: вважати того, хто навчив мене лікарському мистецтву, одного рівня з моїми батьками, ділитись з ним своїми статками і в разі необхідності допомагати йому в його потребах; його нащадків вважати своїми братами і це мистецтво, якщо вони захочуть його вивчити, викласти їм безоплатно і без всякої угоди; настанови, усні уроки і все решта в навчанні повідомляти своїм синам, синам свого вчителя та учням, пов’язаним зобов’язанням та клятвою по закону медичному, і нікому іншому. Я направлю режим хворих до їхньої вигоди згідно моїх сил і мого розуміння, утримуючись від заподіяння всякої шкоди та несправедливості; нікому не дам, якщо попросять, смертельного засобу і не покажу шляху до подібного умислу; так само не дам жодній жінці абортивного песарія. Чисто й без пороку буду я проводити своє життя і своє мистецтво. В жодному разі не стану робити розрізу страждаючим кам’яною хворобою, залишивши цю справу тим, чиє це ремесло. В чию б оселю я не зайшов, я увійду туди для користі хворого, будучи далеким від усього упередженого, неправедного чи пагубного, особливо від любовних справ з жінками та чоловіками, вільними та рабами. І що б при лікуванні, а також без лікування, я не побачив чи не почув стосовно життя людського з того, що не варто будь-коли розголошувати, я змовчу про це, вважаючи подібні речі таємницею. Мені, хто непорушно виконує цю клятву, хай буде дано щастя в житті та в лікарському мистецтві і слава у всіх людей на всі часи. Тому ж, хто цю присягу порушує чи дає її нещиро, хай буде зворотнє цьому"... І погодьтесь: навіть, в цьому причесаному тексті мова йде про стосунки вчителя, колег та учнів, про гарантії незаподіяння шкоди, про несприйняття евтаназії та негативне ставлення до абортів, про відмову від інтиму з пацієнтами, про лікарську таємницю... Ніде не написано, що лікар мусить лікувати когось безкоштовно чи безсловесно терпіти наругу суспільства над собою... Ітоги підведемо: -безплатний сир тільки в мишоловці -для тих хто посилається на клятву Гіппократа читайте тут, а також є багато інших посилань http://h.ua/story/137252/ -газета зробила рекламу тарифних ставок -не мудро давати лікарям, а потім в інтерв'ю це все говорити на всю область -за все потрібно платити: у цьому світі матеріально, а в іншому напевно душа заплатить Богу. -якщо лікар одразу починає про гроші, тікайте від таких лікарів - не хочеш платити, шукай собі безплатного
Гість: куся 02/02/2012 11:58 +7
А я за те щоб в Тернополі відкрили платну клініку....прийшла по прайсу все заплатила тай спокій голова.....нехай навіт 3000 .......збираєтеся родити а бабла не маєте.....а потім як ви ту дитину виростите як навіть на роди негодні найти грошиків...Хех...дивні наші люди.....Нехочеш платити не плати...приймуть тебе безоплатно в любий роддом і як вже почалися схватки то вродиш полюбому....ну полижиш ти на день довше...зато безплатно...тай мусять виписати, в них ліжок не настарчишся шоб всі по тижню лежали.....от випишуть безплатно тай підеш в сві широкий !!!!
Гість: Ім'я не вказано 04/02/2012 04:53 0
Гість: Ім'я не вказано 04/02/2012 05:02 +1
V Kanadi ia vtratyla svou dytynku na 18 tyjni vagitnisti, cherez nepravyl'nyj diagnoz likariv... A v Ternopoli ia narodyla zdorovogo syna, iakomy vje 15. Ne narikajte, ne vsi likari odnakovi!!!
Гість: Vfhs 07/02/2012 22:20 0
Люди самі хочуть і д ають. Ніхто нічого НЕ ВИМАГАЄ!!!!!!!!
Додати коментар (244)

Робота Тернопільської митниці Собака покращив роботу Тернопільської митниці

На Тернопільській митниці завівся собака. Тварину придбали для кращого розслідування нелегальних ввезень.  (4)

Оголошення Тернополя на RIA.ua
Додати оголошення
Інші новини
Тернопільщина: для дослідження отруєної річки Серет виділили 19772 грн (2)

Кошти з резервного фонду обласного бюджету виділили для забезпечення роботи Чортківської СЕС з проведення постійного моніторингу та дослідження аналізів проб води з р.Серет. 21/05/2012 11:49

На Тернопільській митниці відбудеться "пряма телефонна лінія"

“Пряма телефонна лінія” з першим заступником начальника Тернопільської митниці Сергієм Печеником відбудеться 23 травня з 16.00 до 17.00. 21/05/2012 11:09

Тернопільщина: до бюджену надійшло 8,3 млн грн платежів

Майже 8,3 млн грн платежів за використанням природних ресурсів надійшло до бюджету за січень - квітень 2012 року. Це на 3,2 млн грн, або на 63,2 % більше показника відповідного періоду минулого року. 17/05/2012 21:27

Треба інформувати про об’єкти оподаткування - пояснення фахівців з Тернополя

Об'єктами оподаткування і об'єктами, пов'язаними з оподаткуванням, є майно та дії, у зв'язку з якими у платника податків виникають обов'язки щодо сплати податків та зборів. 17/05/2012 11:36

Алгоритм дій вкладника, коли банк збанкрутував або його ліквідують (1)

Чим швидше нагадати про себе слід вкладнику, якщо банк, де він тримає свої кошти, ліквідують чи установу визнали банкрутом. 16/05/2012 17:42

Картки “Родовід банку” скоро заблокують (1)

“Родовід банк” припинить випускати та обслуговувати платіжні та зарплатні картки з 28 травня. Зате про кредити, взяті у ньому радять не забувати. Незабаром банк перетворять на санаційний. 16/05/2012 17:31