Такі обмеження уряд прописав у новій державній програмі активізації розвитку економіки на 2013-14 роки. Програма прийнята, та в силу ще не вступила. Задум, здавалося б хороший, адже і свого виробника підтримати можна і податків підприємства більше сплатять і містами нові тролейбуси їздити будуть. Та проблема в тому, що нові тролейбуси важкодоступні для місцевих бюджетів та електротрансів, як неодноразово повідомляла й адміністрція "Тернопільміськелектротранс". Саме тому міські ради, зокрема й тернопільська, купують ввживаний, але в хорошому стані транспорт. Ціна б/у тролейбусів 200-230 тисяч гривень, а вартість одного нового відчизняного виробництва – стартує від двох мільйонів. Згідно з програмою закупівля транспорту зокрема фінансуватиметься й з державного бюджету, але і зараз держава борогує десятки мільйонів субвенцій то ж гарантій що гроші будуть - нема.
Тернополяни на інтернет-форумах і в розмовах негативно оцінюють таке рішення уряду.
Запитали ми про майбутнє тролейбусів міста, а також тернополян й в електротрансу. Проте там наразі від коментарів відмовились і пояснили, що говорити можна буде лиш тоді коли зміни почнуть діяти.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 16 від 17 квітня 2024
Читати номер
Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous
Anonymous
Anonymous