Діють такі проїздні в усіх напрямах, але лише на потяги приміського сполучення. Ціна кожного такого "документа" рівна вартості 26 поїздок на електричку обраного пасажиром напряму.
- Якщо пасажири часто користуються приміськими потягами, то економія може бути більше 60% у порівнянні з купівлею квитків щодня, - розповідає начальник сектору пасажироперевезення Тернопільської дирекції Львівської залізниці Наталія Сапрун. - Тобто 26 поїздок – це по суті 13 днів їзди туди й назад. Діє такий квиток місяць - якщо людині потрібно на дачу часто їздити чи, можливо, вона живе у селі, то економія дуже відчутна.
Можливістю їздити дешевше, користується й тернополянин Орест Ребуха. Щоправда чоловік купив квиток лише на вересень. Наступні хоче придбати на квітнень й травень.
- У цей період їжджу до дач у Лозовій практично щодня, бо є робота, - розповідає чоловік. - Звичний квиток коштує 3 гривні. В день це 6 гривень, а в місяць без неділь – більше 150 гривень. Ціна ж проїздного – 78 гривень.
- Від цього залежить, чи матимуть люди в майбутньому потяги та достатню кількість вагонів, - продовжує пані Сапрун. - Такі абонементи – своєрідний спосіб обліку пасажирів. Тобто, чим більше людей ними користуються, тим більше інформації в нас щодо навантаженості потягів. Пільговики, звичайно, можутть їхати й за посвідченням, але тоді немає реального обліку, а отже й необхідності збільшувати вмістимість потяга.
Пільговики, як і інші пасажири, квитки можуть отримати в приміських касах. Першим достатньо пред'явити посвідчення, а другим – оплатити вартість обраного абонемента.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 17 від 24 квітня 2024
Читати номер
Anonymous