Цю жінку турбує ситуація з транспортом у місті, хоч сама вона їздить не часто. Адже є інвалідом другої групи. Втім, тернополянка вважає, що бізнес перевізників є доволі рентабельним.
Можливо, є невигідні маршрути. Але загалом картина далеко не така сумна, як про це говорять, додає тернополянка. Нагадаємо, за рішенням виконкому тариф на проїзд у міських автобусах з 1 квітня становитиме 2,50 грн.
Мирослава Дубчак вважає, що можна знайти якийсь вихід, піти на компроміс з громадою і не піднімати тарифів. Адже нині при мізерних зарплатах та пенсіях тернополян це вдарить по їхніх гаманцях.
- Що має робити безробітний, студент? Їхати ж треба усім, - каже жінка. – Хочеться, щоб все було справедливо.
Тернополянка каже, що маршрутки наші зазвичай переповнені, то ж про які збитки йдеться.
- Принаймі ті, що прямують в напрямку "Сонячного" та "Аляски", - там в салоні ніде голці впасти, - каже наша читачка. - Одного разу я вирішила порахувати пасажирів. Поки маршрутка зробила коло від церкви на вул. 15 Квітня через "Подоляни" до церкви на вул. Володимира Великого, я нарахувала близько 50 пасажирів. Тож лише за якихось 30 хвилин дохід – 100 грн.
Жінка каже, що в 1970-х роках минулого століття, коли вона була студенткою, її не раз залучали до підрахунку пасажирів у транспорті. Таким чином визначали, на який маршрут дати більше автобусів, а який - менше.
- Ми рахували, скільки людей на кожній зупинці заходить у маршрутку, і скільки виходить з неї, - каже Мирослава Дубчак. - Гадаю таке можна було б практикувати і нині. І проблем не було б. Адже більшість автобусів — переповнені. Тож очевидно, що прибутки є. І тут раптом піднімають тарифи.
Тему тарифів закрили
Про нинішні проблеми громадського транспорту в управлінні транспорту міськради воліють не говорити.
Тож на які позитивні зміни нам чекати після підняння тарифів на проїзд і чи чекати їх взагалі, - невідомо.
Спілкуватися на цю тему начальник міського управління транспорту Ігор Мединський не поспішає. Отримати від нього коментар з приводу вищезгаданих проблем кореспонденту не вдалося.
Нагадаємо, 13 березня "RIA плюс" провела громадську раду про якість перевезення у громадському транспорті Тернополя. Про це ми написали у нашому виданні за № 12 від 20.03.2013. Ніхто з представників міськради на обговорення не прийшов. Мовляв, у міськраді вже провели власні громадські слухання з даної теми, тому доцільності у проведенні нашого засідання вони не бачили. У "RIA плюс" ми також надрукували питання до керівництва управління транспорту. Адже публікацію в газеті прирівнюють до інформаційного запиту. Наразі жодної відповіді на ці питання ми не отримали.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 16 від 17 квітня 2024
Читати номер
Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous
Anonymous