Тернопіль: До дідуся прибігла раніше за швидку

Тернопіль: До дідуся прибігла раніше за швидку

– Ми викликали лікарів напевно разів із десять, – розповідає онука покійного Федора Шамбора Мар’яна Гладка. – Та коли приїхали медики зі швидкої допомоги, то сказали: вибачте, у нас була перезмінка.

Півгодини їхала швидка на виклик до 69-річного тернополянина Федора Шамбора, якому раптово стало зле. Врятувати чоловіка не вдалося. Він помер від інфаркту.
Напередодні Старого Нового року, 13 січня, її дідусеві Федору стало зле, розповідає онука. Бабуся відразу ж кинулася до телефону і викликала швидку.
- Перший дзвінок бабуся зробила о 19.42, – розповідає Мар'яна. – Тоді зателефонувала мені, повідомила що дідусеві зле, а після цього ще раз набрала швидку і попросила приїхати швидше.
Мар’яна Гладка розповідає, що після отриманого дзвінка вона висушила голову, одягнулася і прибігла до дідуся з бабусею на вулицю 15 квітня, раніше за медиків швидкої допомоги. Сама ж вони живе на вулиці Тарнавського.
– Коли ж медики прибули, то сказали вибачте, у нас була перезміна, - розповідає Маряна. - Я так думаю, що ті, що працювали до восьмої години уже пішли, а ті, що після восьмої – ще не вийшли.
За її словами, карета швидкої приїхала під під’їзд будинку тільки о 20.12.
Утім, Мар’яна визнає, що навіть якби швидка приїхала за десять хвилин після виклику, то дідуся все одно не вдалося б врятувати.
– Ми розуміємо, що нашому дідусеві не вдалося б допомогти, – говорить вона. – Але мене обурює те, як у нас працює швидка. Можливо, в інших випадках людину й можна врятувати, якщо медики приїдуть швидше. Я взагалі не розумію як це так – на проведення змагань карет швидкої допомоги гроші виділяють, а на повсякденну роботу швидкої фінансів немає.
Прокоментувати цю ситуацію пообіцяв згодом головний лікар станції швидкої допомоги Михайло Джус. Наразі, як він розповів, справу вивчають в управлінні охорони здоров’я.
- Згідно із розпорядженням міського голови створили спеціальну комісія, - каже він. – Вона займатиметься цією справою до 23 січня. Після того ми оголосимо про результати у засобах ЗМІ.

Василь СОЛТИС, Світлана ГРИВАС, 0-96-725-70-22, vasyl.soltys@20minut.ua
 




Тернопіль  швидка  виклик до хворого 
RIA плюс:

Оцінити новину:

Рейтинг: 5
Голосів: 8
Переглядів: 1893

RIA плюс
0
Написати листа автору



Додати коментар
Ім'я Вхід | Зареєструватися
Текст
Додати смайлик

Правила >>
Дохтор 22/01/2012 12:53 -21
Там же купа родичів лікарів було то чого вони нічого не робили до приїзду бригади швидкої допомоги?Не було препаратів?Чи не вміють діагностувати на до госпітальному етапі?
Гість: тернополянка 22/01/2012 13:03 -9
так...напевно,зараз легше всього-звинувачувати лікарів!!!!!А самих совість не мучить?????всі медики- і не могли надати допомогу дідусеві!!!!
Гість: Маховик правди 22/01/2012 13:26 +24
Тут проблема не в тому що інша зміна вчасно не приступила до роботи а втому що на ціле місто обслуговує 21 машина швидкої допомоги і то що у нас підстанції розміщені в двох районах біля 1 лікарні і на масиві Східний ось і все . А то що тут такі розумні пишуть що там родина всі медики і не змогли надати допомогу значить обставини були такі що не змогли надати допомоги але щоб швидка їхала 30 хв то у нас таксі і то швидше приїде то це має бути позор для керівників швидкої що у себе не можуть організувати роботу і що це получається що перша зміна закінчилась і всі порозбігалися по домам навіть не дочекавшись приходу другої зміни одним словом бардак
doc 23/01/2012 16:13 +6
Ви маховик правди засильно розкручений,але не в ту сторону.Ціле місто навіть в найгірший пік захворювань,обслуговує не" 21 машина"як ви тут написали,а 7-8 бригад швидкої,з 21-ї,а машин і того менше,5-6,з 21-ї. Відповідно і виклики затримуються на 30хв. ато і до1,5год.А якщо родина в якій стільки розумних (як я пізніше побачив )медиків,не тощо не змогла,а НАВІТЬ І НЕ ПРОБУВАЛА НАДАТИ ДОПОМОГУ РІДНІЙ ЛЮДИНІ,а потім забувши про етику та деонтологію,і навіть про різницю у віці, почали з порогу обзивати та погрожувати бригаді яка заступила на зміну лише через 15-20хв. після прийняття виклику, навіть не розібравшись,і замість того щоб займатись похоронами батька та дідуся,почали бігати по різних інстанціях добиватись правди,мене дратує більше,аніж безтактність та безвідповідальність наших посадовців.Задумайтесь над цим, і не пишіть більше такої єрунди,якщо не знаєте про це анічогісінько
Гість: Маховик правди 23/01/2012 19:18 -6
doc 23/01/2012 16:13 Щось ви розказуэте байки шановний бо в нічний період викликів є набагато більше і щоб як ви пишете обслуговувало 5-6 бригад і стільки ж машин то це нереально щоб обслуговувати все місто отож ви краще не пишіть х......і бо якщо одна бригада на виклику і обслуговує хворого 30 хв а ще врахувати госпіталізацію то за цей час надійде ще 10 викликів і ці 5-6 бригад просто фізично не зможуть обслуговувати хворих . Ви явно не орієнтуєтесь бо кожна бригада має свою парафію а саме кардіологи 1,11 бригада , педіатри 9,19 бригада , психіатрія 17 бригада ну і таке подібне .
Гість: doc 23/01/2012 21:52 +7
Маховику правди.Я добре знаю про що пишу,та добре орієнтуюсь.9,19-у бригади я не рахую,а1,11,21 бригади крім профільних викликів дуже часто обслуговують непрофільні,як вони кажуть "рядові".Власне тому і затримки такі великі,та часті.Ави шановний якщо настільки обізнані в роботі швидкої могли б і самі про це спитати.І хто вам сказав що в нічний період викликів набагато більше?А також потріть очі та прочитайте дебуло написано про 5-6 бригад
Гість: Маховик правди 24/01/2012 19:59 +2
До Гість: doc 23/01/2012 21:52 . То що ви не враховуєте 9,19 бригади то це ваші питання а що стосується 1,11 бригади як ви пишете то я дуже сомніваюсь що кардіологи поставлять діагноз хворому по кишково -шлунковому тракту їм простіше вколоти ношпу і провести госпіталізацію і взагалі наскільки я знаю що інші бригади іздять на машинах кардіологічного призначення наприклад 4 бригада на 11 чи 1 . А що стосується викликів в нічний час то це завжди так було . Що стосується 5-6 бригад то ви поясніть тим людям котрі чекають на швидку по 30 хв а то може і більше ви що думаєте що при анафілактичному щоці людина буде чекати 30 хв є випадки коли людина ще може почекати наприклад перелом кінцівок чи щось подібне то так але коли інсульт ,чи інфаркт або гострий апендицит і таке подібне то 30 хв це забагато ось про що і підтверджує виклик з даної статі і щоб ви не говорили дві підстанції на ціле місто це явно мало ви тільки порахуйте скільки машина їде з підстанції на східному масиві на виклик на вул Корольова ще повезе тим хворим якщо бригада звільниться з попереднього виклику в тому районі . Тому я і кажу що на базі другої лікарні елементарно зробити ще одну підстанцію так само і про масив дружба на базі 3 лікарні створити підстанцію ось тоді я повірю що на кожен масив можливо і вистачить 5-6 бригад і ще плюс якщо вони будуть широкого профілю . P.S Отож ви краще не пишіть байки і не розказуйте що в даній галузі все нормально
Гість: doc 24/01/2012 22:25 +3
Правильно при анафілактичному шоці 30хв не почекаєш.Але,я так бачу ви таки добре обізнані в роботі швидкої,скажіть чи відомі вам випадки,коли поступає виклик з гострим станом,а хворий в трубку чує:звільниться бригада приїде,чи на даний час вільних бригад не має.Тому що справді,іноді на швидкій немає жодної вільної бригади.А чи відомі вам такі випадки:ось наприклад з12 робочих машин швидкої,4 забирає адміністрація,на1-2год.Про консультантів,та інших "поважних"осіб,я взагалі мочу.Я не кажу що в даній галузі все нормально,але в цьому не винні бригади швидкої,вони нажль нічого не вирішують,треба брати вище.Що стосується підстанцій на базі 2 та 3 лікарень,то це міф,який придумали посадовці,та керівництво швидкої,щоб мати + до виборів,та трохи заспокоїти народ.Поясню чому;1)На базі другої лікарні,швидкій виділили одну невеличку кімнату,куди з підстанції №2 відсилають одну рядову бригаду,тай то не завжди.Ця бригада повинна обслуговувати:вул.Корольова,15квітня,Петлюри,Стуса,Бойчуків,Куліша.А якщо не має вільних бригад,тоця бригада обслуговує і Руську,і Микулинецьку,і т.п.Для поповнення медикаментів бригада повинна повертатись на пс№2.На все це затрачається маса часу. 2) На будівництво пс на базах 2-3 лікарень немає коштів,як сказав керівник швидкої.А згідно нової реформи,з 21 бригади має залишитись 11.Доля решти мені поки не відома.Аналогічна ситуація зараз базою в лікарні№3.Отож про підстанції не може бути ніякої мови.Про широкий профіль скажу лиш одне,якщо рядова бригада обслуговує:тиск,температуру,бр.астму,гіпер та гіпоглікемічні коми,гастрити,і т.п. то чи не заслуговує вона права називатись широкопрофільною?Крім того, в жодному документі швидкої не значаться рядові та кардіологічні бригади.Як каже начальство усі бригади загальнопрофільні.На рядові та спецбригади,вони поділені в середині організації.Тому в тому що на рядовий виклик їде "кардіологічна" бр,а на кардіологічний чи інсульт "рядова",або ж він чекає поки звільниться кардіологічна бр,немає нічого дивного.Іноді доходить до того що на аварію замість цих бригад,їде педіатрична,якщо вона на даний момент вільна.І якщо порівняти список медикаментів всіх бригад,то він практично одинаковий.Обладнання трохи краще на 1-5-11.Але ж "рядові"бр. 2-4-6-16 також мають екг, та кисневі апарати. Це ще раз доводить що вони загально а отже широкопрофільні,та можуть обслуговувати і терапевтичні,хірургічні,неврологічні,і кардіологічно реаніматологічні виклики.Все залежить лиш від підготовки та професіоналізму бригади.
Гість: Маховик правди 25/01/2012 18:50 +2
Гість: doc 24/01/2012 22:25 Ну як керівництво швидкої не вимагає у влади покращення даної галузі то це вже має бути позор для керівництва швидкої а казати що немає грошей так їх і так ніколи не буде але як показує життя на всяку херню типу євро 2012 гроші є це ще стосується реконструкція нашого Тернопільського стадіону в який вбухали х...зна скільки бабла коли можна було спрямувати на реалізацію розвидку швидкої . Що стосується примішення 2 лікарні там місця достатньо просто бажання треба мати і не прийдеться нічого нового будувати бо якщо для того щоб розмістити аптеку в приміщені 2 лікарні то і бажання є і час є а тут получається міф всі ці речі про які я говорю абсолютно реальні і можливі . Що стосується про 5-6 бригад то чого керівництво не приймає рішення для розширення штату оскільки кожен рік медичний інститут випускає цілу купу медиків і багато з них вчаться на держзамовлені а значить повині працювати там де їх направлять .
Гість: Маховик правди 25/01/2012 19:11 +3
Ще внесу один коректив усі машини швидкої не відповідають стандартам спецавтомобіля оскільки навіть не мають засобів радіозвязку а користуються мобілками які не відносяться як звязок для спецпризначення треба брати приклад з МНС в них звязок на першому місці а мобілки використовують як допоміжний засіб .
Гість: Ім'я не вказано 26/01/2012 08:53 +3
о, то ви багатопрофільний "спеціаліст"! і в медицині розбираєтесь, і в освіті! Який це ви навч.заклад закінчували, де вчпть технічну медицину?)))
Гість: Ольга 26/01/2012 17:29 +1
Повністю підтримую! мій син також навчався в мед.університеті, щоправда не в Тернополі і він ходив і просився весь час щоб його взяли деколи на виклик. Думаю ніхто би не був проти лишньої пари рук за які і платити не потрібно! і мені дуже цікаво чому швидка майже ніколи не використвує такі свої привілеліїї як звукові сигнали та мигалки? невже не можна щоб час від часу ті тупі даїшники проїхались із каретою швидкої щоб по ділу штрафувати машини які не дали дорогу? я дуже задоволена що нарешті таке питання підняли, і надіюсь що та перевірка не буде пустими словами і доганами, а дійсно принесе результат!
Гість: Маховик правди 24/01/2012 20:09 0
До Гість: doc 23/01/2012 21:52 Я ще більше скажу що швидка інколи розвозить по лікарнях консультантів які елементарно могли б на таксі доїхати до лікарні і вчасно надати консультацію лікарям то так само чекають по 30 хв поки якась швидка звілиться і по них приїде .
Гість: Ім'я не вказано 25/01/2012 10:25 +3
консультант із зарплатою 800 грн має сам за свої гроші добиратися до лікарні вночі на консультацію????І за консультації ніхто нічого не платить!!! Ви нормальний??? А як швидка по дорозі на базу на 30 хв до магазину заїжджає - то це неспішно, правда!!!
Гість: doc 25/01/2012 11:17 -2
Я нормальний.Швидка також як і ти їсти хоче.А взагалі іди і сам попоробуй як воно,а потім побачимо що ти тут випишеш.
Гість: Ім'я не вказано 25/01/2012 11:53 +1
ага - консультант сам має добиратися, хворий теж сам має в шпиталь сунути, то нащо тоді нам взагалі швидка?????
Гість: Ім'я не вказано 25/01/2012 11:56 +1
до речі, за консультантами ви їдете далеко не безкоштовно - лікарня перечисляє гроші швидкій за перевозку консультантів. Так що не вішайте тутлюдям лапшу на вуха!!!
Гість: doc 25/01/2012 14:32 -4
щоб возити таких як ти,збирати їх попід паркани та лавки,
Гість: Ім'я не вказано 26/01/2012 11:27 +3
Швидка потрібна для того щоб рятувати людей котрі потребують НЕВІДКЛАДНОЇ медичної допомоги, головне тут слово НЕВІДКЛАДНОЇ, а не для того щоб привезти вам пігулку від температури, поміряти бабусі тиск, довезти вас до лікарні бо у вас срачка, розумієте про що я?
Гість: Ім'я не вказано 26/01/2012 12:16 +1
так людина ж не знає - невідкладний в неї стан чи ні. Бабця теж може від тиску вмерти, а інфаркт буває схожим на звичайний приступ гастриту. Отого хворий і викликає швидку, яка має йому пояснити - яка в нього хвороба.
Гість: Ім'я не вказано 27/01/2012 11:12 +1
Про що ви кажете? Якщо людина задихається і синіє - то це на вашу думку який стан? А якщо в людини температура та нежить, чи кольнуло в боку, відкрився понос - то людина може самостійно звернутись за допомогою в лікарню чи ні? Тільки не тра розказувати що при поносі можна втратити свідомість.
Гість: Ім'я не вказано 25/01/2012 17:34 +5
24.01.2011р зразу після 20.05 сам був свідком як група швидкоі заіхала у магазин купила що потрібно а потім поіхала на виклик а як повільно іздять ще мінус 15 хвилин.
Гість: Маховик правди 25/01/2012 18:58 0
Гість: Ім'я не вказано 25/01/2012 10:25 Щось ти загнув 800 грн бо це нижче прожиткового мінімума або ти мав на увазі що це пів ставки але вони ще мають ставку лікаря отож тут мова не йде про зарплату а про те що швидку використовують для перевезення консультантів з цієї ситуації можна було б вийти коли б виділили суто легковий автомобіль який би був заточений під консультантів з щофером і таке подібне ось тоді все стало б на свої місця .
Гість: Ім'я не вказано 25/01/2012 19:52 +6
згоден, але державі по фіг - вони ліпше виділять ще одного джипа для злодія з адміністрації, чи ради, чи мерії...
Гість: консультант 25/01/2012 19:54 +3
а на рахунок консультантів - вони отримують лише голу ставку лікаря, а всі консультації і ургенції не оплачуються взагалі!!! І навіть вихідних за це не дають - економія бюджетних коштів.
Гість: юрчиш 24/01/2012 10:41 -2
В даній ситуації не варто так акцентувати увагу на тому, скільки в родині розумних медиків. Чим "кращий" Ви,doc, звинувачуючи рідних померлого у ненаданні йому допомоги та ще й у нетактовності по відношенню до лікарів. Вам говорити легше, адже вашого батька вони врятували, але усім відомо, що страх, стрес внаслідок смерті людини можуть викликати агресію та неконтрольований викид емоцій. Тому рідних можна зрозуміти, тим більше, я сумніваюся, що хтось переходив на особистості, скоріше всього образи стосувалися узагальнененої роботі швидкої допомоги.
Гість: doc 24/01/2012 21:13 +4
юрчишу.Можливо ви і праві,Ви запитуєте чим кращий я?Та нічим.Років напевно з 4 тому,в моїй родині сталась приблизно така ж ситуація,швидка тоді приїхала через годину.Повірте, я добре знаю що таке чекати швидку до рідної тобі людини,коли хвилина чекання здається годиною.Але ніхто з моїх рідних не позволив собі хамити та обзивати медиків.
Гість: !!! 25/01/2012 13:34 +5
чомусь здається що в європі після такого "швидкого" приїзду швидкої на заході головний лікар наступного ж дня подав би у відставку....але ж ми не вони((((
Гість: Ім'я не вказано 22/01/2012 13:38 +21
Дохтор., а ти такий розумний??? Швидка і є для того щоб швидко приїжджати і рятувати людину!!!!
Гість: Ім'я не вказано 22/01/2012 14:06 +27
а ви спочатку дізнайтеся, скільки бригад із лікарем усвоєму складі, обслуговують ЦІЛЕ МІСТО!!! і їх виявиться дуже мало, бо треба економити кошти міського бюджету. Дякуйте владі, що економить не на собі - своїх численних відділах - заступниках- секретутках, а на нашому здоров"ї і житті!!!
Гість: марі 22/01/2012 14:26 +20
Для цього і написана була ця стаття шоб влада прогреагувала, що потрібно шось робити з газлуззю охорони здоров"я і її керівниками. якщо би ви уважно прочитали, то там пише що ніхто і так би не допоміг. Але подумайте, що на місці дідуся могла би бути молода людина чи навіть дитина яку би врятували тих декілька хвилин! У нашому місті є медуніверситет- невже не можна брати безкоштовно на чергування лікарів інтернів? це і для них одночасно практика і кошти зекономлять. Навіщо було робити тротуар з підігрівом, якщо можна би було вкласти в препарати чи устаткування? Це ваше місто і ваша безпека! і не у кожного в сімї є родичі лікарі!
Гість: тато 22/01/2012 14:39 -1
Дохтор....не подобається повітря в туалеті не дихай-це з того розряду
doc 23/01/2012 16:53 +3
Тато а вам ятак зрозумів подобається в туалеті,так чогож ніс висовуєте?
Гість: Ім'я не вказано 23/01/2012 17:32 +1
ха-ха
doc 23/01/2012 16:22 +5
Влада вже відреагувала комплексними перевірками швидкої, та доганами,всім кому треба такому не треба.Це в неї виходить найкраще
Гість: Ім'я не вказано 23/01/2012 17:27 0
це точно(
Дохтор 22/01/2012 14:35 -15
Як тобі не подобається то не звертайся на швидку!
doc 23/01/2012 16:19 +2
Ви праві шановний "безіменний",Але як я вже вище писав,ані лікарі ані бригади швидкої в цьому не винні.Винне саме керівництво, та посадовці.
Гість: Luhomanka 22/01/2012 14:30 +28
Мы живем в стране, где пицца приезжает быстрее скорой помощи...
Гість: Надя 22/01/2012 14:34 +8
Так-так, наша "швидка" реагує на виклики дуже оперативно. Чоловік викликав 103 для мене об 23год, а вона приїхала ... о 1год ночі!!! І аж після цього забрали у лікарню...
Гість: Luhomanka 22/01/2012 14:40 +11
При тому всьому, людей це вже навіть не дивує....тому що це не якийсь винятковий випадок, це постійне повторення одного і того ж...
Гість: Ім'я не вказано 22/01/2012 14:54 -17
Ну якщо ви все ж чекали швидку дві години, а не мчали до лікарні на всіх доступних засобах, то я припускаю що ваш випадок не був невідкладний і добратись до лікарні ви могли б і самі, але ж ні, в нас швидку викликають на температуру та нежить, звісно що серед такої кількості викликів швидка не встигає до тих хто справді потребує невідкладної допомоги.
Гість: марі 22/01/2012 15:07 +7
та що ви кажете? попробуйте самі колись вночі найти потрібну лікарню, яка приймає і в ній лікаря на робочому місці. ви можете бути при смерті, але у відповідь лише почуєте що ця лікарня сьогодні не чергує! Була не раз закордон і точно знаю що швидка приїздить дуже швидко на всі виклики! як вона їде то з нею їде відразу і міліція з сиренами і нехай би хоч один водій попробував не пропустити!
Гість: Ім'я не вказано 23/01/2012 12:29 -1
Марі, про яку потрібну лікарню ви говорите, відразу видно що ви ніколи і не намагались, в кожній лікарні є приймальне відділення, де є черговий лікар. Нажаль мені доводилось звертатись в приймальне відділення не один раз, тому знаю про що кажу. Швидка допомога існує для невідкладних випадків, а не для "ой, в боку шось закололо, зробіть мені укол, та таке інше". І ще дуже цікава деталь - мені завжди вдається знайти хорошого лікаря, швидка приїжджає за п"ять хвилин, та завжди вдається застати лікаря в приймальному відділенні, питання чому? Я така ж людина як ви.
Гість: Ім'я не вказано 24/01/2012 09:49 -1
Хорошого лікаря ви знайдети якщо ви його добре знаєте або за вас замовлять слово і після ви ще трошки заплатите.А іначе у вашу сторону не дуже гарно дивляться це у державному медзакладі.Зайдіть у платні медичні центри любий каприз за ваші гроші.Можливо треба зробити платну швидку допомогу .КОли колить у боку може і приіжає за 5 хвилин а коли смертельний випадок може і не приіхати .
Гість: Ім'я не вказано 24/01/2012 12:37 +4
Так, може і не приїхати, бо поїхали до того в кого в боку коле. А мені не шкода по можливості заплатити хорошому лікарю, плачУ завжди лише після прийому.
Гість: ліда 24/01/2012 21:34 +6
у нас привикли викликати на різні дурниці-в боку коле.голова болить і т.д.в нас в аптеці можна купити все!!!і дати собі раду з головними болями-а на другий день піти в поліклініку до участкової!!!!!!!!і не викликати швидку на таку фігню!!!от їздять до таких-і не встигають туди де їх дійсно потрібно!
Гість: ігор 24/01/2012 21:39 +4
я згоден!!!!!!!!!!от скажіть в селі як без швидкої обходяться????викликають тільки в екстремальних ситуаціях!!!і живуть!!!а тут дійсно на дурниці викликають!!
Гість: Ім'я не вказано 25/01/2012 09:01 +3
Ігор у селі люди у екстремальних ситуаціях просто вмирають там навіть таксі немає і родина поки бігає шукає машину іі уже не потрібно.Якщо вони живуть,,,
Гість: Ім'я не вказано 25/01/2012 11:35 0
От і я кажу, якщо ви при пам"яті, вас не паралізквало, тобто можете пересуватись, їдьте в лікарню самостійно, а то чуть в боку закололо - бігом викликаєм швидку, а потім щей обурюємось, бо довго їхали - довго тому що ви не одні, і разом з вашим викликом поступило ще .....надцять.
Гість: Ім'я не вказано 26/01/2012 09:02 +4
а якщо в боку заколов апендицит, та ще й з перитонітом? нащо дурниці молоти, кожен випадок індивідуальний
Гість: Ім'я не вказано 26/01/2012 11:32 +3
Якщо це апендицит, а тим більше з перитонітом, то чим вам допоможе швидка? Проведе операцію на дому? Все що зроблять це довезуть вас до лікарні, але ви ж це можете зробити і самі викликавши таксі чи попросивши когось із сусідів, нехай швидка їде до того хто не в стані сам пересуватись.
Гість: Ім'я не вказано 26/01/2012 17:00 +2
з перитонітом на таксі7 ви. що, вже зовсім поїхали, чи не знаєте що таке перитоніт?
Гість: Ім'я не вказано 27/01/2012 11:15 -2
Я знаю що таке перитоніт, не треба себе доводити до такого стану.
Гість: Маховик правди 26/01/2012 19:40 -1
Гість: Ім'я не вказано 26/01/2012 11:32 Ви хоч в курсі що таке апендицит і які симптоми і як правильно проводити госпіталізацію хворого при гострому апендициті коли взнаєте тоді будете писати про таксі і перотоніт
Гість: Ім'я не вказано 27/01/2012 20:11 0
а шо тут такого!!!!!!!сів собі в машину тай поїхав!!!але де там ....за таксі платити треба!а швидка безкоштовно завезе...!!!
Гість: doc 24/01/2012 22:33 +3
Коли зроблять платну швидку,даю гарантію що половина викликів відпаде автоматично,для порівняння на сьогоднішній день їх уже 4488.
Гість: Ім'я не вказано 25/01/2012 12:02 +5
та ви і так платні!!!!!!!!!!! Безплатно ви і по лавці не посунетеся!!!
Гість: doc 25/01/2012 13:53 -4
Гониш безіменний,хто від тебе на викику гроші вимагав?По лавці іноді хворого важко посунути ,йому кажеш їдемо в лікарню,а він каже що зараз в нього немає грошей.
Гість: Ім'я не вказано 26/01/2012 11:35 +3
Реально гониш безіменний, двічі викликала швидку, двічі приїжджали напротязі п"яти хвилин, і нічого їм не платили, люди виконали свою роботу, запропонували госпіталізацію і поїхали, от і все.
Гість: _=_ 25/01/2012 15:47 +4
ага. а коли зроблять повітря платним - перестанемо дихати :-)))
Гість: !!! 25/01/2012 13:43 +9
порозказуйте, особисто їхав у швидкій з хворим по всьому місті: заїхали в обласну там не приймають, поїхали в першу там теж не приймають і аж в третій прийняли! Ця поїздка тривала більше години часу...це нормально?
doc 23/01/2012 16:29 +3
Марі я так бачу ви дійсно навіть не пробували звертатись,вам ту фігню про лікаря на робочому місці сусідка розказала,чи на базарі випадково почули.
doc 23/01/2012 16:24 +1
ріспект
Гість: Ім'я не вказано 22/01/2012 14:57 -2
Надя, швидка це не таксі для доставки в лікарню, якщо вам зле, але ви при пам"яті та можете пересуватись треба викликати таксі і їхати в приймальне відділення лікарні, а не чекати дві години, ваш випадок не є невідкладним, в іншій країні швидка б взагалі на ваш виклив не поїхала б.
Гість: Ім'я не вказано 24/01/2012 22:36 +4
до чого тут мова про таксі???? у мене наприклад був гострий панкреатит, так швидка через годину приїхала....чи мої родичі мали мене непритомну у таксі запаковувати????? вони взагалі думали що я Богу дущу віддала....хоча дуже вдячна лікарям що врятували, але розумію, що якби затримались ще на декілька хвилин, то двоє малих дітей лишились би сиротами
Гість: Ім'я не вказано 26/01/2012 11:37 -3
Ну як на мене то краще б непритомну в таксі запакували і відвезли до лікарні, ніж годину сидіти і тупо чекати.
Гість: Ім'я не вказано 27/01/2012 20:14 +1
і я так кажу!!!не їде значить на виклику!!
Гість: Ім'я не вказано 26/01/2012 11:38 0
І часто ви непритомнієте при панкреатиті?
Гість: Ім'я не вказано 27/01/2012 11:15 +1
гострий панкреатит - це страшна хвороба. Як не знаєте, то не пишіть. Від неї не лише непритомність буває, але і цілий живіт рідини.
Гість: Хлопець з БАМу 22/01/2012 14:36 +14
Хто би там шо не говорив,але швидка має приїжати митєво.Дуже шкода що на швидкій працюють такі безвідповідальні люди,правда не всі,є там і професіанали,які летять на виклик.Також велика проблема в диспечерах,там сидять "старі клуші" яких все нервує,вони трубку кидають і навіть два слова по англійськи не скажуть(це я про Євро 2012)якщо швидку викликає іноземець. P.S:про піцу це 100% правда...
doc 23/01/2012 16:37 +5
Хлопець зБАМУ,за безвідповідальних людей.це ви даремно.Безвідповідальне тільки керівництво.А на рахунок двох слів по англійськи,то попробуйте в німеччині чи франції викликати швидку українською мовою,навряд чи вийде.
Гість: Ім'я не вказано 23/01/2012 19:12 +4
Але англійською я думаю там зрозуміють.
Гість: doc 23/01/2012 21:59 +4
То нехай європейці покажуть свою високу культуру,та на період "євро" поспілкуються українською.Чому наш народ такий тугий,ми їдемо в європу,розмовляємо їхньою мовою,вони приїзжають до нас,ми знову повинні розмовляти по їхньому.Це неповага до нашої мови.
Гість: mama 24/01/2012 09:25 +7
Тому що англійська (німецька, французька) - це інтернаціональна мова. Я люблю свою рідну українську та нажаль наша країна ще не дотягує до того рівня, щоб диктувати свої умови у світі. І найлегше ні фіга не робити, не вчити, не розвивитися, а казати: "Чому я маю вчитися, хай вони моє вивчать". От саме через таку логіку, наша держава і тоне в багні, бо люди нічого не маючи в голові хочуть керувати.
Гість: doc 24/01/2012 22:52 0
Для mama,скажіть будь-ласка,а хіба близько десяти мільйонів людей,розкиданих по країнах європи,америки,канади і т.п. не дають нам права вважати нашу мову інтернаціональною?Східна німеччина,якось навчилась говорити російською,там в будь-якому закладі знайдеться 1-2 людини які розмовляють російською.Я не кажу що не потрібно вчитись,більш того я обома руками за,але власне тим що ми не вимагаємо до себе поваги,а робимо так як хоче ясновельможний пан з європи,чи росії,самі топимо нашу державу в багні.Візьміть для порівняння маленьку бідну країну Афганістан.Що там є крім куп каміння?Але люди там люблять та поважають свою землю, мову, звичаї.тому цю країну ніхто і ніколи ще не завоював.
Гість: Ім'я не вказано 25/01/2012 10:21 +2
дивуюся - як наші люди не поважають рідну мову. Он москалі по свому "вєлікому і могучєму" так топтатися не дали б нікому!!! Але чого дивуватися, як наші люди ще не встигають виїхати, а вже говорять російською, італійською - а приїхавши через рік-два додому -то українську вже й не дуже пам"ятають...
Гість: mama 26/01/2012 09:16 +4
Ну, вибачте. Але коли я туристкою приїжджаю у Німеччину, Чехію, Францію і розмовляю англійською, то від мене морду ніхто не відвертає і не каже, що розуміють тільки по-французьки. Неможливо знати всі мови на світі, тому потрібна хоча б одна інтернаціональна, щоб при виїзді закордон людям не прийшлося спілкуватися жестами.
Гість: Ім'я не вказано 26/01/2012 11:40 +2
От має швидка приїжджати митєво і не ібьот.
Гість: Ім'я не вказано 22/01/2012 15:11 +15
що ж тут дивуватись, якщо головний лікар швидкої не знає що в нього твориться! потрібна комісія! лікарю! ви взагалі на свому місці? весь тернопіль збирає кошти на автомобілі для швидкої, а вони приїзжають щоб засвідчити смерть хворого? я розумію, що вся влада в місті "ложила" на потреби тернополян, але потрібно комусь за це відповісти! в даній ситуації,в першу чергу-джусу.
Гість: Ім'я не вказано 22/01/2012 16:45 +18
можете мінусувати, але купа народу викликає швидку, приїжджає в лікарню, де їм роблять всі аналізи, УЗД, а потім кажуть - мені вже ліпше, пишу відмову від госпіталізації і йду додому. А на це все затрачається час і кошти - і той, хто дійсно потребує допомоги в цей час, може просто її не дочекатися. Реформа нам потрібна - але не та , яку впроваджують, а така, коли нормально оснащена швидка виїжджатиме по виклику, робитиме все необхідне на місці, а не тягти всіх підряд в шпиталь, щоб збутися. І хворий має знати, що якщо він даремно звернувся за допомогою - йому були зроблені дослідження, то це буде вичислено з його страхівки. Як в США. І тоді буде порядок.
Гість: Ім'я не вказано 22/01/2012 18:09 +7
Шааас, влада розігналася і робить вам "як в США". А про таксі ви, Ім'я не вказано 22/01/2012 14:54, загнули! Якщо людині викликали швидку серед ночі, то людина починає сподіватися після 15 хв., що машина буде з хвилини на хвилину. Яке таксі? У швидкій же не попереджають, що "машина буде через 2 год." Брєєєєд!
Гість: Ім'я не вказано 23/01/2012 12:35 +3
Брєєєєд, викликати швидку якщо ти можеш сам добратись до лікарні. Розумієте нежить та температура то не є стан який потребує невідкладної допомоги, так само як срачка, рвота, і т. ін. Якщо ви не втратили свідомість, вас не паралізувало, тобто можете пересуватись, то треба звертатись у приймальне відділення лікарні, а не викликати швидку, бо через такі виклики швидка не встигає на справді невідкладні. Але ж вам не вдовбеш, ви вважаєте що швидка має приїхати миттєво і піпєц, і вам насрати, що ваш виклик десятий в черзі, і бригада швидкої не може розірватись і поїхати до всіх одночасно, вам тра витерти шварклі тут і вже.
Гість: Маховик правди 25/01/2012 19:24 +7
Якщо температура понад 40 то ти її нічим не зібєш а температура понад 42 то це вже критичний стан білок згортається і все що стосується срачки і рвоти як ви пишете то людина може і буде при свідомості але є багато тяжких хвороб повязаних з цим явищем а саме менінгіт , інфекційне отруєння (ботулізм ,сальмонельоз ) і таке подібне при яких якшо самотужки добиратися то по дорозі можливо і втратиться свідомість отож не робіть таких висновків
Гість: Ім'я не вказано 26/01/2012 11:50 +1
А чому температуру понад сорок ви не можете нічим збити? І навіщо видіти і чекати поки вона підніметься до сорока двох? І те що стосується срачки і рвоти - навіщо сидіти і чекати поки не почнете втрачати свідомість? Все треба робити вчасно, якщо у вас температура, срачка, тощо, зверніться до терапевта, поїдьте в лікарню самостійно, не викликаючи швидку, та не очікуючи непритомного стану. Ви ніяк не можете зрозуміти, що на швидкій працюють такі ж люди як і ви, серед них є халатні, відповідальні, ну словом різні, але жоден з них неможе перебувати на кількох викликах одночасно, тому для того щоб швидка встигала приїздити до тих хто дійсно потребує НЕВІДКЛАДНОЇ допомоги, треба щоб було поменше "непотрібних " викликів, на зразок поміряти тиск, чи просто довезти до лікарні. Але ви розуміти це відмовляєтесь, сидітимете вдома зі срачкою, та чекатимете поки почнете втрачати свідомість, та тоді вже викликати швидку, замість того щоб звернутись до лікаря на ранніх стадіях хвороби.
Гість: Маховик правди 26/01/2012 19:33 +1
До Гість: Ім'я не вказано 26/01/2012 11:50 Та температуру понад 40 можна збити але таблетками тут не обійдеться потрібно колоти уколи .Якщо звертатис до терапевта то терапевт в лікарню направить і тим самим втрачається час а якшо це менінгітококова інфекція яка дуже швидко поширюється в організмі .
Гість: Ім'я не вказано 27/01/2012 11:21 0
Чому не обійдеться? Звісно кожен реагує на ліки посвоєму, комусь і пігулки вистачить, комусь укол треба. Можна звернутись відразу в лікарню. А якщо обслуговуючи ваші соплі з температурою швидка не всигла врятувати людину котра реально потребувала швидкої допомоги - це нормально?
Гість: optik 26/01/2012 22:22 -2
таки дебил ты
Гість: Маховик правди 26/01/2012 22:33 +2
І це все що ти можеш сказати воно і видно який у тебе рівень виховання і словникового запасу
Гість: Такі так 22/01/2012 20:42 -5
З назви статті можна подумати шо до дідуся найшвидше прибігла - хто? Чи не білочка чи то може до журналіста.
Гість: Ім'я не вказано 22/01/2012 21:49 -8
Давайте зробимо це статтю обовязкового відрахування у фонд таксі.Родина яка чекае швидку не знає що випадок невідкладний чи відкладний і ще треба зобовязати Конституцією щоб кожна сімя мала дома препарати які зможуть вратувати життя комусь із твоіх близьких.
Гість: Ім'я не вказано 23/01/2012 12:40 +5
Я думаю що якщо родина чекала швидку дві години то можна здогадатись що там нічого серйозного, і якщо багато викликів, і бригади не встигають приїхати до всіх миттєво, то їдуть спочатку до невідкладних. Ви ніяк не можете зрозуміти що на швидкій працюють звичайні люди які не можуть перебувати в кількох місцях одночасно. І для того щоб швидка приїжджала скоріше потрібно робити менше хибних викликів, та поможливості самим звертатись у лікарню. Розумієте, наші люди викликають швидку навіть для того щоб зробити укол, і попробуй не приїдь.
Гість: Ім'я не вказано 23/01/2012 10:48 +1
не сваріться, людина померла. Хай спочиває з Богом. А може то були ті лікарі, що не вчились добре і не вміли надати даопомогу. Якби і приїхали, то марно. Сказали б, що вже нічим не допоможем, інфаркт... І везти не можна, з таким діагнозом не
doc 23/01/2012 16:50 +5
Шановний(на) безіменний(а),23/01/2012 10:48.Бригаду швидкої що виїзжала на даний виклик,я особисто знаю не перший рік.Лікар реаніматопог,фельдшера не рік і не два відпрацювали на спецбригадах,на їхньому рахунку десятки врятованих життів.Свого часу вони витягнули практично з того світу мого батька.В їхньому професіоналізмі,я не сумніваюсь.Я думаю що ті хто їх добре знає,та працює разом з ними також.А інфаркт це чи ні може показати лише розтин.
Гість: 1 23/01/2012 17:24 -5
Нуу....подумаєш...вона "прибігла"-з Тарнавського на 15 квітня.......не може бути!!!!!може приїхала....ТО ЯКОГО ,,,,ПИШЕШ ПРИБІГЛА????чи маєш в сраці мотор???
Гість: Ім'я не вказано 23/01/2012 17:31 -1
так спеціалісти дійсно вищої категорії!!!!!але Мар"яна який спец- без розтину поставила діагноз))))
Гість: Ім'я не вказано 25/01/2012 13:04 +1
а при житті ще екг могло показати інфаркт... Але швидка виявилась "не"швидкою...
doc 23/01/2012 16:58 +1
Пані Маряна Гладка,я щиро сподіваюсь що колись ви станете дійсно професіоналом в медицині,але закінчуючи медзаклд сьогодні ви забули чого вас навчали вчора.Медицина починається з етики і деонтології,поганий початок кмрєри.
Гість: 1 23/01/2012 17:26 0
так-так......з цього все починається...і вона заслужила собі репутаці. у викладачів мед.універ.
Гість: Оксана 23/01/2012 21:54 +6
Зовсім недавно маму схопило серце. Викликали швидку, бо мала біліла, синіла і корчилась від болю. На швидку дзвонили 4 рази. Приїхала машина через 45 хвилин... На маму було страшно дивитись. Перелякались всі до пів смерті. Ми з сестрою в піжамах повибігали на вулицю щоб машина швидше знайшла квартиру і побачии її акуратно минаючою ями... Та то ще пів біди. Дві огрядні тьотки йшли на другий поверх, ржучи про шось своє і обговорюючи пенсію навіть не думаючи поспішати!!! Маму відкачали, але так хотілось в морди їм плюнути, шо не передати словами...
Гість: doc 23/01/2012 22:05 +8
Пані Оксано,я прекрасно вас розумію,прикро це визнавати але серед медиків досить часто можна таке зустріти.Таким от людям краще банани на базарі продавати,чим вони після роботи на швидкій напевно і займаються.
Гість: Ай 23/01/2012 22:01 +4
Подруга викликала давніше трохи швидку до дідуся. Він помер недочекавшись. Через 2 ДНІ!!! прийшов черговий лікар і спитав як там все і чому викликали швидку... Подружка просто в порозі сказала шо помер і закрила двері. На них немає сили вже навіть кричати. Ложили вони на свою роботу. Як до скотини ставляться...
Гість: Ім'я не вказано 23/01/2012 22:55 +9
На них ложила держава, а вони на людей... Треба шукати корінь зла...
Гість: doc 24/01/2012 23:03 +3
Ай!!! дільничі лікарі ,це зовсім окрема тема,між ними та швидкою величезна прірва непорозуміння,та вічна війна.
Гість: Ім'я не вказано 24/01/2012 10:48 +3
Грошей в бюджеті на 2012 рік вистачить, аби платити медикам і освітянам на місцях зарплату лише 10 з 12 місяців у році. Про це заявив міський голова Тернополя Сергій Надал, повідомляє Gazeta.ua. “На засіданні Кабміну Азаров говорить про підняття зарплати медикам, але в той же час в бюджеті закладають суму, що покриває потребу в фінансуванні галузі на 74% від потреби. Те саме з освітою – 72%. Для спортивних та фізкультурних закладів Тернопіль отримав фінансування на рівні 12%-14%. І така ситуація по всій Україні – я маю дослідження Асоціації міст, яке показує, що обласним центрам в соціальній сфері не вистачить двох мільярдів гривень, аби забезпечити до кінця року виплату зарплати та заплатити за енергоносії”, — каже Надал. Минулого року Тернопіль витратив 40 мільйонів з міського бюджету, аби здійснити виплати, які б мали фінансуватися з державного. “Для міста це величезна сума. Ми на всі дороги за рік 20 мільйонів тратим. Коли ж звернулися в Кабмін, аби нам дорахували необхідну суму коштів, то Мінфін відповів, що потрібно діяти згідно бюджетного кодексу. А кодекс передбачає зменшити витрати у відповідності до виділених коштів”, — зауважив міський голова. У той же час мер запевняє, що в місті не планують звільняти вчителів та освітян. “З Асоціації міст вже пішло звернення в Кабмін про дофінансування, плануємо подібний лист оформити від міської ради – сесійно. Надіюся, їм стане розуму внести зміни до держбюджету, тим більше, що це виборчий рік. Бо інакше жоден місцевий бюджет таких витрат не закриє”, — зазначив Сергій Надал. Теги: грошізарплата Додати в:
Гість: Ім'я не вказано 24/01/2012 10:51 +10
Ну, як - працює наша держава над покращенням надання послуг населенню, і зокрема медичних??? Люди, це не лікарів "кидає" влада - вона показує на скільки їй до с..ки наші з вами здоров"я і життя!!! Бо на джипи і вілли їм хватає, а на те, щоб ми могли нормально лікуватися - ні!!! Робіть висновки...
Гість: ого 24/01/2012 21:27 +4
ну я незнаю....скільки разів викликала швидку-до рідних.чи навіть для перехожих-яким раптово ставало зле в громадських місцях то завжди приїжджали -розумні,виховані люди-лікарі.і доречі досить швидко.
Гість: консультант 25/01/2012 10:59 +1
Роз"яснюю ситуацію для всіх - яким чином працює наша доблесна швидка. Хворий викликає швидку (для працівників швидкої - людина не може адекватно оцінити свій стан, як відомо навіть стенокардія викликає відчуття смерті, тому хворий не знає - чи його стан загрозливий життю чи ні), приїжджає швидка, в складі якої є лікар чи фельдшер, чи обоє - ось вони і ПОВИННІ адекватно оцінити стан людини. Але на фіга їм переутруждати мозок? Вони дивляться - яка там в нас лікарня чергує - ага! З хворого береться певна сума і розказується - ось зараз ми вас завеземо в лікарню, вам там викличуть всіх консультантів і розберуться, а як вам стане ліпше, то просто напишете відмову від госпіталізації і поїдете додому. Хворий погоджується, на "супровідному листку" пишеться якийсь загрозливий діагноз (щоб в лікарні прийняли) і великими буквами - на cito ( що означає негайно) аналізи крові, сечі, узд, консультації хірурга, уролога, гінеколога і т.д. Навіть якщо в хворого банальна кишкова коліка - що знімається спазмолітиком в домашніх умовах, або у жінки дисменорея(болючі місячні). Сама ж швидка неспішно їздить по магазинах, розврзить своїх працівників додому, іноді підвозить їх родичів на жд чи автовокзал... Питання до працівників швидкої - 1)навіщо вам у складі медики - достатньо шофера, щоб виконувати функції таксі, 2) як можете ви говорити, що затримуєтеся того, що возите консультантів, якщо самі ж їх викликаєте на cito?
Гість: doc 25/01/2012 14:28 +4
Для консультанта.Ти не консультант ти ідіот.Скажи но мені трутню, коли це тебе на cito швидка возила консультувати дисменорею,чи кишкову непрохідність?І скажи но мені чого взагалі тебе повинна возити швидка якщо ти живеш за три кроки від лікарні?А за консультацію ти береш більше ніж вся бригада заробляє.І коли тебе швидка взагалі викликала?Якщо до повноти діагнозу бракує аналізів,то ми і веземо в лікарню.Якщо лікарям після зроблених аналізів все ясно,то кому ти там потрібен?А якщо ні то викликає тебе твоя лікарня.ТАК?Кишкову коліку швидка лікує якраз дома.А ти чув колись про такий діагноз як апендицит,який трохи важко поставити в домашніх умовах?Так що замість того щоб машина ослуговувала виклик,вона повинна 300метрів везти твою сраку.Ти не консультант.
Гість: Ім'я не вказано 25/01/2012 20:03 +2
А ти не лікар! Бо не лікуєш нічого! А лише перевозиш з дому до лікарні - і то лише якщо добре заплатять. У всьому світі на швидких працюють парамедики - і економія коштів, і нормально працюють. А ви боїтеся лишній раз на себе відповідальність взяти. Краще спихнути в приймальне відділення лікарні, а інакше скажіть, як же то так, що 80 % привезених вами мало не з мигалками, через 1,5-2 год своїми нозями без страшних діагнозів йдуть додому. А зате інфаркти помирають вдома, бо ви відмовилися везти до лікарні.
Гість: Ім'я не вказано 26/01/2012 11:58 +2
Вам так зле і так не добре, то не викликайте, добирайтесь до лікарні самі, госпіталізуєш - зле -значить не можеш сам поставити діагноз, не госпіталізуєш - тож зле - значить халатний, а вдруг там чого є.
Гість: doc 26/01/2012 13:36 +2
Звідки утее така інформація,і з чого ти взяв що я лікар?Чого думаєш що не лікую,може мої голки побували в твоїй сраці?Ти оленю в курсі хто такі парамедики,як працюють,яке в них обладнання,які обовязки? розберись
Гість: Ім'я не вказано 27/01/2012 11:18 -2
хто з нас - олень, це ще питання. Бо я собі не дозволяю обзивати людину, на відміну від вас, яку не знаю, лише за те, що в неї інша точка зору. Пийте заспокійливе.
DOCTOR DRE 25/01/2012 15:52 +2
Шановний консультант Ви прийдіть і попрацюйте на швидкій хоч тиждень і подивитись як воно. А з хворого берети певну суму хіба що Ви, під прикриттям "благодійних внесків". А до магазину швидка заїжджає щоб купити їсти то це не злочин, чи Ви думаєте що там не люди працюють, і вони їсти не хочуть??? Ви краще за собою дивіться бо того що у вас під носом то Ви не бачите а то що десь далеко то бачите. І ще добре Вам казати коло Ви в стаціонарі можети зробити УЗД ЕГДС аналізи які потрібно коли не ясно викликати інших спеціалістів порадитись. а на швидкій лікар того всього немає тому щоб щось не пропустити серйозне і везе в лікарню. ТАК ЩО НЕ ГОВОРІТЬ ХЕРНІ,
Гість: тато 25/01/2012 12:56 +1
- Згідно із розпорядженням міського голови створили спеціальну комісія, - каже він. – Вона займатиметься цією справою до 23 січня. Після того ми оголосимо про результати у засобах ЗМІ.-...Сьогодні вже 25 і всі мовчать!
Гість: doc 25/01/2012 14:04 +1
для тато.Невже ви не в курсі,що посадовці іноді забувають про всі обіцянки,та і що ви хочете почути?Те що чим більше комісія розбирається,тим тяжче визначити хто винен.Одних прикривають,іншим радять прикрити рота,третіх взагалі просять писати таку х...ню.Чекати прийдеться довго.
Гість: Ім'я не вказано 26/01/2012 18:28 +4
Немає часу займатись такою справою.Зараз основне памятник Шухевичу за 160 тисяч доларів звідти є що відмити.
Гість: Ім'я не вказано 26/01/2012 09:17 +6
а висновок тут один - недофінансування медицини! Глобальне і тотальне! Бо дійсно, мали б бути спеціально оснащені швидкі, з нормальною портативною технікою і хорошими фарм.засобами. Консультантам мали б оплачувати чергування - і вони б сиділи зміну в лікарні, а не викликалися з дому (а так - ніби і не чергування, а значить - безплатно). А якщо якогось консультанта (типу професора, чи когось для консиліуму) здому би викликали - то дійсно під це мала би бути звичайна машина з лікарні, а не швидка з бригадою. Але нашій владі - то по фіг. І реформування, яке розпочалося не йде на покращення, а спрямоване знову ж таки - на скорочення працівників і економію коштів. Тому дорогі медики - з швидкої і консультанти - всі ви в одній великій ЖОПІ. І звідти виходу не видно!
Гість: Солідарний 26/01/2012 10:21 +6
Василь СОЛТИС, Світлана ГРИВАС-Ви де? Чому немає ще результатів спеціальної комісії? Як ДТП з Хоптяном то вже місяць всі говорять,а як проста людина,то вже всі забули про висновки комісії! Ми хочемо знати хто за це неподобство яке діється на "швидкій"допомозі буде покараний!
Додати коментар (119)

Збив велосипедиста На Тернопільщині водій автомобіля Nissan насмерть збив велосипедиста

Насмерть збив 52-річного велосипедиста 43-річний водій автомобіля Nissan Vanette на автодорозі Почаїв – Радивилів біля с. Лідихів у п‘ятницю, 11 травня, о 23.00.

Допоможіть будь ласка знайти кота

Читач написав на сайт:  (2)

Оголошення Тернополя на RIA.ua
Додати оголошення
Інші новини
ДТП на Тернопільщині: 16-річний водій скутера збив 45-річного пішохода

Неповнолітній водій скутера разом із 15-річним пасажиром не справився з кервуванням та збив пішохода у с. Зарваниця Теребовлянського району у середу, 9 травня, о 22.35. 10/05/2012 09:18

У Росії в ДТП постраждали п’ятеро українців з них троє тернополян

Постраждали п'ятеро українців у аварії, що сталася в Смоленській області Російської Федерації у понеділок, 7 травня. 08/05/2012 18:27

У Тернополі автобус збив хлопця, а Mercedes – дівчину

Два наїзди на молодих людей сталося у понеділок, 7 травня, у Тернополі. 08/05/2012 10:35

На Тернопільщині через аварію троє людей у лікарні (5)

Аварія, що сталася у минулі вихідні в приміському селі Підгороднє, скалічила трьох людей. З переломами та іншими важкими травмами до лікарень доправили водія та пасажирів автомобілів "Таврія" та Chery Amulet. 07/05/2012 15:30

У Тернополі ДТП: на Тарнавського водій автомобіля "ВАЗ 2109" збив дитину (5)

Збив малолітнього пішохода водій автомобіля "ВАЗ 2109" у Тернополі на вул. Тарнавсьокого у неділю, 29 квітня, о 11.04. 30/04/2012 12:06

На Тернопільщині чоловіка травмував швидкий поїзд

Житель Теребовлі з численними ушкодження опинився в реанімації. 27/04/2012 16:48