Таким чином молодь хочуть навчити творити креативну рекламу, яку було б цікаво дивитися.
- Серед номінацій є як і комерційна реклама, так і соціальна, - розповідає один з організаторів конкурсу, викладач ТДТУ Тетяна Борисова. - Серед тем, скажімо, є “Молодь за здоровий спосіб життя”, “100 добрих справ”, “Живе спілкування vs Соціальні мережі” чи “Моя сім’я – моє багатство”. Окрім нагороди, переможці конкурсу в ділянці соціальної реклами отримають ще один бонус — їхні роботи розмістять на сітілайтах на вулицях Тернополя.
Головним призом для учасників конкурсу буде планшетний комп’ютер. Також переможцям вручать сертифікати в аквапарк, квитки до Сінема-Сіті, книги та смачні призи від снекової компанії.
- Аби стати учасником конкурсу, слід створити команду з двох-трьох чоловік та заручитися підтримкою вчителя-консультанта, - каже Тетяна Борисова. - Ним може бути вчитель із вашого навчального закладу або інший фахівець. Їх теж нагородять грамотами та відзнаками. Врешті оберіть номінацію на сайті kaf-pm.tntu.edu.ua та надішліть заявку з інформацією про учасників команди на адресу [email protected]. Яку інформацію заповнювати у заявці ви знайдете на сайті. Там же можна почитати вимоги для робіт.
Повідомити про свою участь слід до 1 грудня. До 15 грудня можна буде надіслати свою роботу. І уже 21 грудня оголосять переможців та нагородять їх призами.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 13 від 27 березня 2024
Читати номер
Anonymous