У Тернополі замість “Бенедетто” – п'ятиповерхівка

Приватний будинок на місці кафе "Бенедетто" дозволила звести міська влада. Люди з прилеглих будинків - проти. Сам забудовник обіцяє врахувати їхню думку. А архітектор каже, що будинок “на око” туди “не влазить”.

- Рішення міської ради про реконструкцію “Бенедетто” у п'ятиквартирний приватний будинок для нас як грім серед ясного неба! - каже голова ініціативної групи, яка проти будови, Олег Климчук. - Тепер дитмайданчика тут може не бути. А замість цього - ще один приватний будинок.

Мешканці п’яти будинків у Центрі на вул. Сагайдачного, №№2, 4, 6, 8 та Грушевського,1 - проти новобудови. Усі ці будинки виходять вікнами до колишньої “Жені-Женєчки”, яка згодом стала кафе-піцерією “Бенедетто”. Люди не вірять, що їм залишать єдиний на п’ять будинків дитмайданчик поряд із кафе. Вони готові судитися та звертатися в прокуратуру. 18 лютого вони провели збори, на яких обговорили подальші дії. 

- Після школи та садка наші діти граються на майданчику біля “Бенедетто”, - каже голова зборів, мешканець будинку на Грушевського, 1, Олег Климчук. - Навіть будівництво піцерії зменшило його розміри. Але, здається, то був оптимальний варіант. А тепер її викупив “Креатор-Буд”, а землю довкола їм дали для обслуговування.

Дозвіл на будівництво на цьому місці приватного п’ятиквартирного будинку з подальшим викупом території міськрада дала ще 5 січня цього року. Відтак, припускає чоловік, діти змушені будуть гратися у чужих дворах. 
- Уже 30 січня зареєстрували подання прокурору Тернополя, - продовжує Олег Климчук. - 15 лютого ми подали скаргу на ім’я міського голови пана Надала. Попри це на 19-й сесії депутати проголосували за надання дозволу підприємству на складання проектної документації. Залишається тільки отримати погодження в Держархбудконтролю - і можна будувати.

Попри відповідь прокурора про відсутність порушень у діях міськради, люди налаштовані продовжувати скаржитись. Адже у цьому зверненні вони вказували лише на порушення закону "Про комплексну реконструкцію кварталів застарілого житлового фонду".

- У зверненні ми писали, що реконструкції підлягають приміщення житлового фонду, - говорить пан Климчук. - А кафе-піцерія - тимчасова споруда торговельного призначення, яка не може бути об’єктом реконструкції. Також йшлося, що за основу рішення від 5 січня міськрада взяла місце розташування об’єкта в районі застарілої забудови. Але жоден із наших будинків не визнано застарілим чи непридатним для житла. Тож жодної реконструкції немає. Є й ряд інших порушень.

Власники кафе-піцерії у цій ситуації дотримуються нейтральної позиції. Адже договір про оренду приміщення завершується у них цього місяця.

- Ми не втручаємося у цю справу, це нас не стосується, - каже старший офіціант закладу Людмила Головата. - Ми певний час шукали краще приміщення і таки знайшли. Тепер будемо працювати у самому Центрі, у вдвічі більшому приміщенні.

“Дали дозвіл з порушеннями”
Аби відвернути появу будинку посеред двору, мешканці збираються подавати до суду та в Генпрокуратуру. Люди зверталися до кількох політичних партій, однак ті не стали на їхній захист.
- У передвиборчій програмі кожного з них був пункт про створення дитячих майданчиків, - каже Олег Климчук. - Не кажу вже про "Свободу". А на наш захист виступив на сесії лише Петро Ландяк.
Депутат каже, що збирається разом з мешканцями відстоювати їхній двір.

- Я не погоджуюсь із думкою прокурора про те, що не потрібно проводити громадські слухання, бо їх проводять лише при обговоренні основної містобудівної документації, - каже він. - Основна містобудівна документація - це генплан, план зондування території і детальний план території. А прокурор каже, що цей випадок - ні одне, ні друге, ні третє. 

Однак інша норма закону, наполягає Петро Ландяк, каже, що будувати без цих документів неможливо. Адже детальний план території визначає доцільність та можливість проведення будівництва, визначає висоту будинку, благоустрій навколо нього. Такий план підлягає обов'язковому громадському обговоренню. Однак і зараз, як він вважає, люди повинні впливати на будівництво у їхньому місті. 

Без конкурсу віддають п’ять соток
? Є норма, яка говорить, що для будівництва потрібно дотриматися містобудівних умов і обмежень, - каже пан Ландяк. - Їх видає міське управління з питань містобудування та архітектури.

А воно, не маючи детального плану, не має на це права, вважає він. І цим влада порушує закон. 
- Окрім того, стаття 124 Земельного кодексу забороняє давати в користування земельні ділянки без проведення конкурсу, - говорить депутат. - За кафе-піцерією було закріплено лише 3 сотих землі. А міськрада віддає підприємству ще п’ять соток прибудинкової території, не питаючи про це мешканців та не проводячи конкурсу. Тож люди уже цього тижня подаватимуть нові звернення у прокуратуру.

“Скандалів - немає”
Тим часом мер вважає, що у Тернополі не існує скандалів, пов’язаних із будівництвом та підприємством “Креатор-Буд”. Усі рішення міськради щодо землі, каже він, прийняли законно.
- По цих справах є перевірки і прокуратури, й інших контролюючих органів, - каже Сергій Надал. - І висновки про те, що порушень немає. Тому я вважаю, що розмови про це - не що інше, як бажання окремих політиків зробити собі дешевий піар.

Директор будівельної компанії “Креатор-Буд” Ігор Гуда, у свою чергу, обіцяє, що дитмайданчик не демонтують.

- Нещодавно у мене була зустріч з мешканцями будинків, що межують із вулицею 
Сагайдачного, 6, - прокоментував він для “20 хвилин”. - Я пообіцяв, що дитмайданчик залишиться на тому ж місці і в такому ж стані як зараз. Подібні ситуації, за його словами, бувають дуже часто. 
- Люди переживають, що буде після будівництва, і їх можна зрозуміти, - додає пан Гуда. - Але “Креатор-Буд” завжди шукав і знаходив вихід із них. Аби донести усю потрібну інформацію до тернополян, ознайомити з пакетом документів, ми створили ініціативну групу, куди увійшли найактивніші мешканці навколишньої території. Ця група вже працює і крок за кроком впродовж будівництва доноситиме людям ту достовірну інформацію, яка їх цікавить. Безумовно, побажання та інтереси мешканців ми врахуємо. Що стосується вулиці Сагайдачного, 6, то хочу запевнити, що це місце незабаром перетвориться на один із найкрасивіших куточків нашого міста. У цьому я зацікавлений не лише як будівельник, а й як тернополянин, який любить своє місто.

Утім, проти будівництва висловились і в обласній організації Національної спілки архітекторів України. Там кажуть, що вже дали письмову відповідь мешканцям прилеглих будинків, що спілка - проти цієї забудови.
- Чи суперечить будівництво цієї п'ятиповерхівки нормам, ще потрібно визначати, - каже голова спілки Анатолій Водоп’ян. - Потрібно робити детальний план тієї частини з розподілом землі по будинках і тому подібне. Але, я думаю, що будь-хто, хто гляне на це місце, скаже, що туди будинок “не влазить”. Але комусь, очевидно, треба побудувати.

Позицію людей захищав один депутат

- Є звернення мешканців п’яти будинків, - каже депутат Петро Ландяк. - Вони вже написали і в прокуратуру. До того ж йдеться про забудову центральної частини міста. Варто це питання добре обдумати.
У такий спосіб він 16 лютого - єдиний у сесійній залі - намагався захистити позицію тернополян, які виступають проти появи п’ятиквартирного будинку на місці колишнього кафе “Женя-Женічка”.
- Я не виступаю проти фірми ”Креатор-буд”, - додає він. - Але вважаю, що за це питання не можна голосувати. По-перше, ми не маємо плану забудови тієї території. По-друге, цей процес передбачає проведення громадських слухань. Закон передбачає: якщо є скарги людей, має бути створена погоджувальна рада.

Натякав депутат і на архітектурну цінність тамтешньої забудови. Саме за цю тезу "зачепився" міський голова Сергій Надал.
- Це “Женя-Женєчка” має архітектурну цінність? - кинув він. - Скаргу мешканців перевірили. По-перше, громадських слухань у такому випадку проводити не треба. По-друге, це рішення приймали згідно з нормами діючого законодавства.

Після того, як міськрада проголосувала “за” 34-ма голосами, Петро Ландяк вийшов із зали. Отже, депутати дали згоду на те, щоб у дворі між будинками на ділянці площею 0,0817 га за адресою: Сагайдачного, 6 а з’явився 5-квартирний житловий будинок. Забудовник - ”Креатор-Буд”.  
Світлана ГРИВАС, Надія НОВАК,
0-96-709-74-60,
svitlana.gruvas@20minut




Бенедетто  Креатор-Буд  Тернопіль 
RIA плюс:

Оцінити новину:

Рейтинг: 4
Голосів: 7
Переглядів: 4503

RIA плюс
0
Написати листа автору



Додати коментар
Ім'я Вхід | Зареєструватися
Текст
Додати смайлик

Правила >>
Гість: А 20/02/2012 10:30 +81
Чого лізти на той майданчик? Прийнята програма розбудови Тернополя до 2025 року.Чому її не виконувати? Там прописано що розбудована Тернополя в західному напрямку.А тут знову за своє.Напевне хтось з майбутніх жильців десь сидить ( а не працює )в державних органах і хоче ІМЕННО ТУТ.
Гість: Ім'я не вказано 20/02/2012 11:59 +61
може то мерія для себе шось будує-шоб близько на роботу було ходити, не треба буде тратити державні гроші на проїзд. ДЯКУЄМО владі шо так так переймається ЕКОНОМІЄЮ ДЕРЖАВНИХ ГРОШЕЙ. там в центрі міста ше вільне місце посеред площі лишилося, та й фонтан можна знести - для чого його там - ЗАБУДУВАТИ
Гість: Ім'я не вказано 20/02/2012 12:12 +49
подивився тільки що ролик про конкурс краси в тернополі - під патронатом Надала, спонсори - креатор-буд, атріум, цінзано. = будівля в цетрі міста проводиться під патронатом Надала, головний спосор креатор-буд
Гість: Стас 20/02/2012 22:39 +21
Чомусь любов надаловського бидла до Креаторбуду дуже велика.Поширились чутки,що Креаторбуд будує в Києві віллу нашому лоханутому Кайді.Бидло хоче в народні депутати.Але цікаво,хто це сврбодівське бидло обере????
Гість: Ім'я не вказано 21/02/2012 10:06 +18
І ще хтось сумнівався, що "ЯКАСЬ НЕВІДОМА БУДІВЕЛЬНА ФІРМА" подарувала Турському БМВ Х5????
Гість: Ім'я не вказано 22/02/2012 13:45 -8
питання Турського закрите. авто купив батько. не плутайте одне з одним. а будівництво законне, бо прокуратура претензій немає
Гість: Стас 22/02/2012 21:46 +3
А на рахунок ПАЛАЦУ СПОРТУ????А може теща купмла БМВ любимому зятю за безоплатну оренду ПАЛАЦУ СПОРТУ говнімии Мальвами.До речі,в квітні приїде до нас ВІТАЛІЙ КЛИЧКО і подивиться на свій боксерський зал,який і пронспорував.
Гість: www 23/02/2012 17:39 +2
Шановний, БМВ Х5 це що тобі сємочки на базарі купити.Просто вони патологічно жадні.І це їх знищить,правда коли...ми ноги протягнем...
Гість: Ім'я не вказано 21/02/2012 14:47 -8
Do Гість: Ім'я не вказано 20/02/2012 11:59 -BREDDDDDDDDDD
Гість: Ім'я не вказано 20/02/2012 13:53 +14
Сьогодні почали демонтаж гаражів ЖЕКу, на Карпенка 18а,які належать тепер Креатор-Буд.
Гість: Ім'я не вказано 20/02/2012 13:55 +14
Як розповів депутат міскради, член постійної комісії з питань контролю за використанням комунального майна Тарас Юрик, виставляючи на продаж об’єкт на Карпенка, 18а, міські посадовці врахували лише адмінбудівлю, а на гаражі біля неї, судячи з вартості, вирішили уваги не звертати і в ціну не включати.
Гість: Ім'я не вказано 20/02/2012 14:00 +1
http://www.youtube.com/watch?v=WpvH5SY4fO0
Гість: Віталій 20/02/2012 20:48 -25
Міська рада зобовязала Креатор щоб він обовязково збудував там дитячий садочок
Гість: Ім'я не вказано 21/02/2012 10:07 +14
Ха-ха-ха-ха-ха Хто ще "Байкам Надаля" вірить?
Гість: Z 21/02/2012 07:25 +6
Ще одного"чесного"знайшли, Юрика. Та він з заср-ним дерибанили комунальне майно і гроші тернопільської громади,що аж гай шумів. Просто піариться перед виборами. Память про "корито" . то незабутня річ...
Гість: Стас 20/02/2012 23:07 +20
А накуя місту гроші. Навіть спочатку Лило гавкнув,але віддали Васі Кінодністер і все заглохло. От вам і говніма свобода.Такого підлого бидла,як свобода в Тернополі ще не було.Навіть на Сагайдачного ,в самому центрі міста свободівськмй НАДАЛШТЕЙН,попри супротив жильців навколишніх будинків ,дозволив будуівати КРЕАТОРБУДУ..Бикота Надал,вали в свої Байківці і будуй.Ще Кайді там Креатор збудує хату.
Гість: Стас 20/02/2012 23:21 +11
Віталій,та КРЕАТОРБУД тобі там не тільки садочок,но і школу збудує.Де ти взявся такий наївний.???? НАДАЛШТЕЙН гроші відбиває.Не даром все перед виборами світилося Шреківською мордою,тепер Коломойському треба гроші віддавати.От і віддає Креаторбуду все за безцінь..
Гість: Ім'я не вказано 22/02/2012 14:34 -3
прокуратура каже, що з документами все в порядку
Гість: Стас 22/02/2012 21:58 +6
Та регааналовська прокуратура свого свободівського побратима в жопі не залише.Тим паче Сачик з Надалом як з проституткою поводиться.Стидно вже б було чесному податківцю,,але бабло треба віддавати.
Гість: бзік 23/02/2012 15:38 +2
а хто вірить прокуратурі?))))
Гість: www 23/02/2012 17:58 +1
Надпл-козел!!!Урааа!А хто?В принципі мені пофіг-шоб управлінець був хороший.а хто голосував-та то не я та то я нея= гавно ві товаріщі
Гість: Стас 24/02/2012 05:01 +2
А чому скритий автор????Шкула,тебе шо купмла шреківська бмкота ???? .
Гість: Ім'я не вказано 20/02/2012 15:00 +26
Уявляю,що Надал буде витворяти після парламентських виборів,тоді йому буде вже море по коліна. А зараз це тільки розминка, прощупує почву. Але мешканці не бидло з яким можна не рахуватись, а громадяни все ж таки.
Гість: I love Ternopil 21/02/2012 14:50 -6
Гість: Ім'я не вказано 20/02/2012 15:00 -
Гість: Ім'я не вказано 20/02/2012 15:04 +39
Дуже шкодую,що голосував за Свободу,
Гість: Стас 20/02/2012 23:09 +19
А я попереджав
Гість: Баракуда 20/02/2012 15:53 +32
Значить так. Ніхто з "наших обраних" там не збирається жити... Місце і так хреновеньке, а якщо ще і будинок поставлять, то тим більше, буде повна дира... А чого будують, та "вони" би всі двори і скверики , і набережну озера забудували б... Місто вже 15 років будується на одних хабарях і корупції... Де бачили там і насрали... Архітектора просто в шоці...!!!
Гість: Стас 20/02/2012 23:30 +8
А твій НАДАЛШТЕЙН прийшов і порядок навів на Сагайдачного.І місце там хреновеньке .Акуєть хреновеньке.В Байківцях краще.Скатертью дорога....в Байківці.
Гість: Ім'я не вказано 22/02/2012 14:38 -3
будинок джля людей краще, ніж шанхай, який там зараз. люди хоч порядок будуть тримати
Гість: Стас 22/02/2012 22:10 +6
Братуха,та вже всі зрозуміли,що Ігорко Креаторбуд спонсор твоєї говнімої свободи.А Сачик-ляльковод.Гнати потрбно це бидло і чим скоріше,тим краще для міста.
Гість: Серафим 28/02/2012 12:12 0
Шановний дописувачу. Щиро прошу Вас сказати для ЯКИХ 5 ЛЮДЕЙ в Тернополі будують цей будинок. НАЗВІТЬ ПРІЗВИЩА, ПОСАДИ. А НАДАЛ як податківець хай скаже людям ЩО ВОНИ ЗАРОБИЛИ чесно гроші, як він заробляє по 2000гр.
Гість: Ім'я не вказано 20/02/2012 16:53 +24
Для чого лізти? Та тому що банда, яка годує Лисого гопніка, так захотіла! Вот захотілось мажорам будинок бахнути для себе в самому центрі, і не ї...е! А Лисий повинен свій хліб відпрацьовувати, бо за їхні чесно награбовані бабки - ВІН МЕР!
Гість: Ім'я не вказано 20/02/2012 10:31 +66
та той нєдодєл Надал вообще опупєл, роздає собі землі як заманеться (то кості з 777 то цьому креатору.) , а на людей йому класти з великої горки! Люди не голосуйте за цю фашиську свободу!!!!
Гість: NNN 20/02/2012 10:32 +87
Пстц просто. Чого тоді посередині Театрального майдану не збудувати? Он скільки місця пропадає вільного. Нема слів.
Гість: Ім'я не вказано 20/02/2012 11:19 +55
ахах! розвалити драмтеатр, а на його місці збудувати фалосопордібний хмарочос
Гість: Ім'я не вказано 20/02/2012 11:49 +28
ні, краще кегельбан)
Гість: Ім'я не вказано 20/02/2012 11:53 +57
На місце театру - мемеоріал. памятники шухевичу, бандері, україніській незалежності і бабі парасці. і кожен вечір навколо них - смолоскипну ходу у вишиванках.
Гість: Ім'я не вказано 20/02/2012 21:04 +19
вулики не забудьте)
Гість: Стас 21/02/2012 01:16 +17
СВОБОДА ОБІСРЕТЬСЯ В ТЕРНОПОЛІ !!!!! ПО РЕЙТМНГАХ ВЖЕ ВИДНО.
Гість: Ім'я не вказано 27/02/2012 14:24 0
Та всі обісруцця. Як завжди. Нових долбанів повибирають і далі будуть тішитися. А потім знову кричати, що і ті обісруцця. А тоді знов нових. І знову кричатимуть. І так далі.
Гість: апростотак 20/02/2012 13:40 -12
Ще не вечір
Гість: Стас 22/02/2012 22:32 +2
Скоро для говнімої свободи наступить ніч.І регаанали не поможуть.Як там підігрітий тротуар Шрека,про який нам завідують Київ,Чикаго і Нью Йорк.В супермегаполісах рівень життя перевищує ткрнополян в десятки раз.і ніхто не робить підігрітих тротуарів.
Гість: Ім'я не вказано 27/02/2012 14:25 0
В супермегаполісах є робота і немає безвиході, від якої хіба що і лишається займатися псевдопатріотизмом.
Гість: Ім'я не вказано 20/02/2012 15:03 +27
Ще збудують з часом і на Театральному, і став осушать і там збудують.
Гість: Стас 23/02/2012 22:44 +2
Це бмдло Надал колись виявляється жило в моєму будинкуІ нікуди не висовувалось.Коли нормальні пацани гралм в футбол,це бидло сиділо дома і боялось показатись на людях.В нього і зараз погляд злегка перестрашенмй.Може то Марина нагнав страху ,,коли Серожу в крутелики потгнуло .бИКОТА СВОБОДІВСЬКА,РУХАЙ МЕШТАМИ,товнімий альфатер ЧОМ НАДАОВСЬКЕ ЩАСТЯ НІКУЯ МУСОР НЕ ЗАБИРАЄ.В мене договір є з КАТРУБОМ,а не з говнімим альфатером.Ти мене лошара хоть запитав,??? Я платити надальній підстилці небуду.в МЕНЕ ДОГОВОРУ З НИМИ НЕМАЄ.!!!!
Гість: Ім'я не вказано 24/02/2012 23:33 -1
до Стаса: воно і видно,що тобі в дитинстві м"ячем в голову натовкло, бо ти навіть грамотно пару слів написапти не можеш
Гість: Ім'я не вказано 20/02/2012 10:57 +54
Ото ненажерлива голота дорвалася до власті... Скоро весь центр забудує!!!
Гість: Ім'я не вказано 20/02/2012 11:12 +39
всратися вже навіть не буде де, все розпродасть , всіх голова мав в дупі, раз його не цікавить думка громади.
Гість: Хрумер 21/02/2012 10:55 -10
всі ми ненажерлива голота всіх комуна в рівень поставила,Так рот прикрий умнік,все суспільство таке
Гість: Ім'я не вказано 21/02/2012 11:26 +10
Слухай, Хрумер, раніше я думав, що ти якийсьдурак. Атепер поняв, що тобі так років 15-17. Ходиш, синку, на смолоскипні ходи??? Думаєш, що вишиванка на "груді вождя" - то вже все??? Почитай історію, поговори з мудрими людьми (не зі свободи), почнеш багато на що по іншому дивитися... Бо гнути мати в неті - на то багато розуму не треба...
Гість: А 20/02/2012 11:06 +62
Треба зберегти той центр міста в якому ми виросли.Вже і так наваляли і набудували що не пройти .Будуйте в поле створювавйте новий мікрорайон з всією необхідною структурою.Можна зробити висновок по голосуванню депутатів МРади 6 або її підкупили або вони вороги свого міста.
Гість: Ім'я не вказано 20/02/2012 11:24 +37
відмовтесь від житла креатор-буду!!!!!
Гість: Ім'я не вказано 20/02/2012 13:14 +34
або відправити їхнього керівника на квартиру до Щепановського
Гість: Стас 21/02/2012 00:58 +10
Відмовтеся від партії свободи.Нікого так регааналавська прокуратура не крила,як св\ободівське бидло.
Гість: Стас 21/02/2012 00:58 +10
Відмовтеся від партії свободи.Нікого так регааналавська прокуратура не крила,як св\ободівське бидло.
Гість: Альберт 20/02/2012 11:32 +17
Що будують на СИМОНЕНКА, 5??????? Супермаркет, чи житловий будинок??????
Гість: Ім'я не вказано 20/02/2012 21:31 +1
житловий будинок
Гість: Ім'я не вказано 20/02/2012 11:52 +45
Чого в Європі всіляко намагються зберегти історичний вигляд центр. частини міста, а замість неприглядних невеликих торг. конструкцій швидше облаштують сквер чи клумбу, а в Юкрайні - будинок і ще будинок??? Скільки вже центр. і прилеглих вулиць так скомуніздили...
Гість: апростотак 20/02/2012 13:43 +29
Хвильочку! Ше не вся "еліта" перебралася до міста
Гість: Стас 21/02/2012 01:39 +12
Тому,що в нас править свободівське бидло від Коломойського. Я був в ЧИКАГО,вУКРА\НСЬКОМУ СЕЛІ.там українська мова і народні звичаї,без говнімої Свободи.
Гість: Luhomanka 20/02/2012 12:40 +5
http://www.youtube.com/watch?v=UlAgOets9Fk&feature=related колись ми так будемо згадувати центр міста, в якому все поміняється
Гість: лада 20/02/2012 12:41 +42
Жодний з будинків тієї "компаниї" немає пристойного двору. Стиль її роботи - взяти як можна менше землі в престижному районі - де нетреба проводити комунікації, вкладати кошти в під2зні дороги, облаштування території та запхати туди як можна більше квадратних метрів житла. А на рахунок цього будинку - скажу так. лишіть Тернопіль тернополянам і будуйте в центрі свого села все що ви хочете..
Гість: дядько 20/02/2012 12:43 +41
а хулі міськраду не розвалити і там не збудувати 9-поверховий?а то вже зовсім охреніли -історичну частину міста пятиповерхівками забудовувати хочуть. брехлива свобода
Гість: Ім'я не вказано 20/02/2012 12:53 +36
Во тварі! Слів не хватає! Корупція в чистому прояві! Люди, не дозволяйте це зробити! Збирайте підписи по цілому місту, в прокуратуру, мітинг! Свободівська голота страх втратила повністю!
Гість: Ім'я не вказано 20/02/2012 13:55 +16
Надала і його прихвостнів в шию!
Гість: Ім'я не вказано 20/02/2012 14:01 +8
«Комунальні» аукціони у Тернополі проводять нечесно http://www.youtube.com/watch?v=WpvH5SY4fO0
Гість: тернополянин 20/02/2012 14:50 +21
Ганьба безвідповідальній владі, та ненажерливим забудовникам!!!
Гість: Сергій 20/02/2012 15:09 +19
Так рагулям і треба. Самі владу обрали то тепер нема чого стогнати.
Гість: Ім'я не вказано 20/02/2012 15:47 +23
Правда обирали ту владу самі.Вірніше одного Дебіла а він собі підібрав гітлерчиків.Тепер не янчіть а відкликайте знімайте наводьте факти зловживань.Вибори не за горами А золота трійця тягнинасебе кайда зайда і наш вельмишановний мер тоді покажуть ще більш сяючі личика.Але стидно і позорно.Депутати міської Ради прихвостні що вдома вам кажуть ваші жінки діти.Чм ви думаєте якою кебою.Підніми свої документи передвиборчі що ти там калякав.Ганьба позор і сорвами 30 років ви ВОРОГИ НАРОДУ!
Гість: А 20/02/2012 15:59 +4
Я думаю пане Климчук що боротьбу Ви програли.Треба було раніше будоражити це питання.Коли надалівські блюдолизи голосували на сесії трба було Вам кричати під вікнами.
Гість: cnfhbr 20/02/2012 16:12 +25
Приватний будинок у центрі міста- це ж треба?! Цікаво, які приватники провокують фінансування і будівництво такого будинку? Потягнеться ланцюжок - приватний будинок, приватна територія, приватний прохід-перехід, приватна парковка,приватизують і закриють арку і платний через неї прохід і т.д. Було затишне місце в центрі, а стане 5-поверхівка, якщо не хмарочос ?!
Гість: Ім'я не вказано 20/02/2012 16:48 +24
той креатор все забирає і тваринний ринок і женю женєчку та й ще багато чого чого ми не знаємо , ідіть в поле будувати на львівську трасу , нє поки ще жевріє шматок дитячого майданчика, вони з центру міста ні-ногою, і саме головне що влада наша "Свободівська" тому всьому безпредєлу допомагає, (може вже пан Тягнибок, на якого ми всі надіємося як на патріота соізволить глянути оком на свого ставленика в Тернополі, і дасть йому прочухана, або ще краще копняка в д...пу.)
Гість: Ім'я не вказано 20/02/2012 16:54 +25
шо Гуда , шо ті решта, шо його підтримують - бандити і злодії, ну нічо за вас вже голосувати не будемо. Сама наглота.
Гість: Ім'я не вказано 20/02/2012 17:31 -3
точно,вєк свабоди нє відать
Гість: NNN 20/02/2012 18:05 +19
Коли почнуть будувати, ви підете протестувати, закидувати землею ями, відстоювати своє місто? Чи так все і закінчиться, побубнимо та й змиримся...?
Гість: Ім'я не вказано 20/02/2012 19:05 +5
идея про забудову драмтеатра супер! реальна!
Гість: васька 20/02/2012 19:09 -1
та який нормальний здоровий купить там квартиру і схоче жити одні сцяки неформали і наркомни, сам там збоку сцяв разів 100 якщо небільше, главна точка для бухання то кароче збудується якийсь громадська харчевня дорогого типу але вона там виникне коли хата буде построїна і ніхто наголошую ніхто незахоче там жити , там жити неможливо, а пиячити, діскатека всьо буде окей, сумніваєтеся зачекайте ще не таке побачите а діти нащо дітям той майданчик в кожного є компютер хай шпіляють контерстарайк, добре роблять ато ще снідом заразяться ті діти на тому майданчику, а глисти полюбому там є вкожного то верняк а виросте крута пянушка приберють територію і будуть всх бити і ви жінки що там живете додому фіг зайдете якщо хтонебуть недасть вам по сраці всім привіт і пака живіть позитивно скоро літо
Гість: Стас 22/02/2012 02:12 +2
Бла,Васька- свободівець нарисувався.Зрозуиіло,що нормальний ТЕРНОПОЛЯНИН там зливати не буде.
Гість: васька 20/02/2012 19:11 -5
я вам кажу построять зроблять світло і сцяти небуде де, а де тепер сцяти і буду заходити в підїзд чесне слово я там вже сцяв
Гість: Ім'я не вказано 20/02/2012 19:22 +17
З перевірених джерел можу сказати що мешканцями цього будинку буде надал і сам креаторщик.в одній приватній розмові сам гуда це розказував під великим секретом.
Гість: Ім'я не вказано 20/02/2012 19:25 +18
Для мера найкраще місце це на микулинецькій приватний гробівець...а гуда може і на підгородньому
Гість: васька 20/02/2012 19:51 -21
блын що ви вчипились де мера в нас президент який ненаш гроші ми податки платимо вони в києві решають що їм тре більше, дають в бюджет нам ціле гавно а ви чешете мер поганий крутиться як може, скоро взагалі жопа буде,.. сидіть і дзьобайте сємошкі, і кажіть хто кращий а хто гірший вам зі сторони відніше
Гість: Мирянин 20/02/2012 20:35 +29
Прочитав усі коментарі, які свідчать про небайдужість тернополян до рідного міста. Прикро вражений і дивуюся нечемному меру і більшості у міській раді - навіщо себе політично гробити перед такими важливими виборами? Мабуть економічний інтерес до цієї сумнівно-корупційної оборудки такий великий, що шанс отримати депутатське місце у Верховні Зраді є для голосувальників надзвичайно дрібним. Задумайтесь, проклинатимуть вас люди, як Ющенка, який зрадив мрію цілого народу України. Не падлючте на святій тернопільській землі! Не ведіть себе як вандали чи манкурти! Знайте, що ваш гріх будуть спокутувати не тільки ви, а і ваші нащадки до сьомого коліна!!!
Гість: Ім'я не вказано 20/02/2012 21:49 +13
Хто скаже-що збираються будувати у дворі біля Атріуму?Площадку обгородили,фундамент викопали восени і тиша...Там і так бермудський трикутник-дороги жахливі,сміття.І це-центр міста,яке б хотіло туристів.А біля Майдану на Сліпого другий рік фундамент відкритий і яму заливає,фундаменти будинків підмиває .Влада МОВЧИТЬ!
Гість: іран 20/02/2012 22:38 +25
Дорогі суки! Руки геть від Центру, бо обіцяю особисто бити вам вікна!
Гість: Ім'я не вказано 20/02/2012 22:53 +16
один вже добудувався, але нікого не навчило. ню-ню, почекаємо і на інших за гратами.
Гість: Стас 21/02/2012 01:55 +11
Другий,себто КРЕАТОРБУД також добудується.Судячи з опитувань за говніму Свободу голосуватимуть одиниці.А за землю пташиного ринку всерйоз візьметься прокуратура. Не та,що зараз,регааналівська,яка ЧОМУСЬ ТАК ПОЛЮБИЛА СВОбоду говніму.
Гість: Ім'я не вказано 20/02/2012 22:54 +17
Тернополяни, за кого ви голосували, того й маєте. Що зробив Кайда - нічого, а Надал - нічого не зробить, це злодій, який має більшість у депутатському корпусі, за кожне рішення якого треба платити не малі кошти. Надал - це податківець, він збирав гроші в податковій, тепер збирає кошти з тернополян, в тому числі на вибори до Верховної Ради.
Гість: Стас 21/02/2012 02:00 +9
Шрек агітував за проффесора в 2004 році.А тепер все тайне стає ЯВНИМ.
Гість: Зубник 20/02/2012 23:59 +20
та вашу мать... мало їм місця на окраїнах, так треба центр забудувати!!! Чи то може якась держаавна програма розвитку молодіжного житла??? А хер там... Ви озвучте, які будуть ціни на кв.м в тому будинку і хто собі зможе їх там придбати!?!?! Як завжди тільки про себе думаєте, панове депутати!!!(
Гість: антипідер 21/02/2012 00:32 +10
вони шо ах...єли????? най вже серед площі строятьсє!!!
Гість: пересічний 21/02/2012 07:18 -10
хай пан петро ландяк йде на свій округ і там наведе порядок з смітниками за церквою біля гаражів а нема чого піаритися на іншому окрузі.....але деякі старі будинки зі шурами треба зносити.....напр як гарно виглядає атріум-хоч це архітектурна забігайловка..
Гість: melana 21/02/2012 11:41 +7
На сьогодній день Ландяк єдиний, хто хоча би намагається допомогти в даній ситуації.
Гість: Бобік 21/02/2012 09:03 +5
З Нового року кретаор буд обгородив стару котєльню на Лисенка 8 (собез). Зараз все розібрано. Цікаво що на місці курника можна збудувати?
Гість: Віталій 21/02/2012 10:32 -25
Та якщо Креатор є власником будівлі "Бенедетто", то хіба не йому в першу чергу вирішувати що робити з тим обєктом? Мені здається, що якщо буде жилий кількаквартирний будинок, то навпаки буде там тихіше для людей.
Гість: melana 21/02/2012 11:44 +7
А хто вам сказав, що Креатор -буд є власником будівлі Бенедетто ? .Їм землю надають для "благоустрію ".
Гість: Ім'я не вказано 21/02/2012 12:20 +6
а чого б не побудувати перед входом в містку раду, для креатора місця вистачить, вони на двох вотих збудують креаторочос
Гість: Баракуда 21/02/2012 16:27 +11
Віталій, ти що дебіл...!!! Та через таких як ти з Тернополя зробили один суцільний мікрорайон без дитячих і спортивних майданчиків... Та гланди треба рвати тим забудовникам, вже дістали той народ...!!!
Гість: Ім'я не вказано 22/02/2012 21:50 +1
Як би не заробітчанські гроші хрен би шо будували !
Гість: Ім'я не вказано 21/02/2012 10:54 +6
закидаєм сміттям фашиську кучку!!!
Гість: Ім'я не вказано 21/02/2012 11:22 +15
Віталій, ти тупий чи свободівець??? Це центр міста, є якийсь план забудови, якесь поняття історичної цінності вигляду центральної частини, та й вкінці-кінців - поняття прибудинкової території. Не на кожній ділянці власності можна будувати, що хочеш. Простіше кажучи - навіть кусок поля можна мати, але дозволу на те, щоб там будувати хату - ні!!!
Гість: Стас 22/02/2012 02:27 +7
Креаторбуд будує хатинку Кайді в Києві.Так само Щепановський побудував маєток Чижмарю.також в Києв.Чесна Свобода з говнімим митарем просто лохотронить тернополян.І це тільки початок.Такого говномера Тернопіль ще не бачив.
Гість: Ім'я не вказано 21/02/2012 12:06 +10
заставний бавив лила, той віддячив на виборах, гуда так само віддячить надалу. прийдуть вибори - побачимо!
Гість: Валерій 21/02/2012 12:57 +13
Креатору ще таким же чином купив будівлю над озером і під виглядом її реконструкції впаяє багатоповерхівку, + виділили йому землю в самому (!) Старому парку - це вже взагалі бєзпрєдєл. А сам гуда перед виборами казав, що проти забудови парків і дитячих майданчиків - на ютубі є відеодоказ.
Гість: свій 21/02/2012 14:26 -3
Як прожити нам без піци?
Гість: Лілія 21/02/2012 21:46 +7
А чого місто не розбудовувати , тобто розштрювати, а то товчуться по старих вулицях, руйнують історію, архітектуру і життя людей, он скільки поля коло Тернополя, нові мікрорайони це круто..в них буде своя історія, свої мешканці,звичаї, вигляд...все нове то супер
Гість: Хохмач 21/02/2012 22:21 +4
От, як почнуть сваї бити, тоді всі зачухаються. Це одна з самих старих частин міста, де гарантія, що навколишні будунки не посипляться.
Гість: Ім'я не вказано 21/02/2012 22:45 -14
не 5 повірхівка, а 5-ти квартирка! То є різниця! І дочі має бути в стилі довоєнного Тернополя! Ще одна окраса міста замість тої бичарні, що там зараз є!
Гість: Ім'я не вказано 22/02/2012 10:18 +4
А по вашому 5-тиквартирний котедж побудується без риття котловану, фундаменту, каменю і т.д.Виросте тихо і безшумно?
Гість: melana 22/02/2012 13:06 +3
5-ти квартирка, але 5 ПОВЕРХОВА ...
Гість: Ім'я не вказано 22/02/2012 10:23 +2
а може, ми всі неправі. То наша "файна і чесна" влада будує дитбудинок, або житло для багатодітної сім"ї... Віриться???
Гість: Ім'я не вказано 22/02/2012 19:04 +3
Втеча представників "Креатор-Буд" із зустрічі з мешканцями вулиці Сагайдачного http://www.youtube.com/watch?v=BzCg31eYZdw
Гість: Гава 23/02/2012 09:14 +5
Надал будує собі житло в самому центрі і хоче перебратися з бичих Байківців.смотрящий мусить бути в самому центрі і в день і в ночі.а в сусіди бере Гуду і Сачика.вже все домовлено і узгоджено,а люди які живуть поряд це для них не помєха,кричіть хоть повклякайте
Гість: Ім'я не вказано 24/02/2012 14:20 -3
ЧУЄШ ТИ БИКУ ГАВА ! ТИ БАЙКІВЦІ ТАК НЕОБЗИВАЙ АТО ТОБІ ДО НИХ ЯК КУРЦІ ДО НЕБА !
Гість: www 23/02/2012 18:07 0
Ви будете в шоці-але є така організація як АХБУДКОНТРОЛЬ яка має необмежнні повноваження!!!Зверніться.Зверніться.Зверніться.Там на даному працюють некорумповані люди.
Гість: свідомий тернополянин 24/02/2012 18:03 +5
Рагулі з Свободи на більше не здатні. Нема чого дивуватись. Он замок сіткою прикрили - це така по їхньому реставрація. Від людей зроблено, ззаду думають що не видно. Рагулі і в Африці рагулі. Шкода що тернополяни на них повелись.
Гість: AlinKa 24/02/2012 18:24 +4
наліплять тих будинків як грибів...а потім через 2 роки починає стеля протіка..та шо ти-елітні дома,в центрі міста,у престижних мікрорайонах..та краще б справді чи майданчики для дітей зробили б ,чи спортзали які.. і для чого тих 5 квартир ліпити туда замість піцерії? чи бідні 5 сімей не мають де жити,но вот іменно їм треба квартиру посеред дворику? ше браку тіки вср.атися..хоча ні..не бракує... п.с.а дозволи в нас тепер на все видаються,такшо не дивуйтесь...проте на дозвіл на добудову поверху у приватному будинку в приватному секторі чекають люди 2 роки і підписи всіх сусідів зибрають,бо ,бачте, не можна.
Гість: Ім'я не вказано 24/02/2012 23:47 -12
там має бути 5 КВАРТИРНИЙ будинок в стилі довоєнного Тернополя! А людей збурив Ландяк-мудак, який нічого крім тріпати язиком не вміє!
Гість: melana 25/02/2012 16:49 +1
5 КВАРТИРНИЙ,але 5 поверховий )))
Гість: Хорт 26/02/2012 23:11 +1
ого, яке щастя...
Гість: Ім'я не вказано 25/02/2012 00:17 -7
Гуда зробить там суперсучасний дитячий майданчик! І ви всі будете дякувати!
Гість: melana 25/02/2012 16:50 +5
... і дивитись на сусідську спальню у вікно )))
Гість: Ім'я не вказано 26/02/2012 12:11 +2
А поприбирати там,облагородити,газони посадити - слабо нашій владі
Гість: Остап 26/02/2012 13:19 -5
Ви всі позбавлені ідеї патріотизму і хворі на голову! ВО "Свобода" дуже багато роблять для покращеня життя в Тернополі. Вони розвивають ідею патріотизму. Ігор Гуда директор "Креаторбуду" теж великий патріот - він в партії "Рух". Так що всі хто тут не довольний діями мера та депутатів просто жиди!
Гість: melana 26/02/2012 15:53 +3
Так, один великий патріот , помагає іншому великому патріоту )))
Гість: Хорт 26/02/2012 23:08 +1
ахаха)))суцільні великі патріоти)))
Гість: Хорт 26/02/2012 23:35 +1
Люди не давайте забудовувати і засирати центр Тернополя, це наше прекрасне місто, і в ньому нам жити ділі!!!
Гість: freeman 27/02/2012 11:36 +4
А чого так слабо якась там "женєчка" давайте зразу на театральному будуйте, а дебіл мер прикриє, знову скаже що все в межах закону
Гість: Серафим 28/02/2012 12:16 0
Красиво , правильно і від серця сказано!!!!!! Щеб дати йому почитати, а то скаже що небуло громадської думки.
Додати коментар (129)

 Людмила Рожок (70 р.) - Мені соромно звертатися до людей, але ситуація критична. Після продажу житла у нас зовсім не залишилося грошей... Тернополянка залишилася без житла і води. Допоможіть!

Через хворобу єдиного сина 70-річна Людмила Рожок залишилася без квартири і грошей. Зараз жінка живе на дачі. Проте там немає води. Пенсіонерка просить зглянутися усіх небайдужих  (2)

Оголошення Тернополя на RIA.ua
Додати оголошення
Інші новини
На Тернопільщині влаштують перегони на Дністрі

Всеукраїнський фестиваль-змагання «Дністрові перегони–2012» проведуть 9 червня - уперше на Дністрі. 22/05/2012 16:46

У Тернополі водіїв-порушників - на телебачення (6)

Тернопільських водіїв, які порушують правила дорожнього руху, працівники ДАІ обіцяють показувати по телебаченню. Уже 16 травня інспектори разом з тележурналістами місцевих каналів провели рейд на вулицях міста у рамках операції "Автобус". В поле зору телекамер потрапили водії автобусів. 22/05/2012 15:51

В Тернополі 24 травня відбудеться семінар для експортерів (на правах реклами)

24 травня у Тернополі відбудеться семінар «Ефективні засоби просування товарів і послуг на експорт за допомогою електронних ринків. Можливості міжнародної B2B платформи www.all.biz», в якому приймуть участь представники підприємств області і представники місцевої влади. 22/05/2012 15:44

На Тернопільщині закрили 17 небезпечних дитячих атракціонів (3)

Прокуратура Тернопільщини провела перевірку атракціонів і дитячих гральних майданчиків. Заборонили роботу 17 небезпечних атракціонів. 22/05/2012 15:38

На Тернопільщині талановитим дітям дали магнітоли (1)

Обдарованих школярів, які перемагають на олімпіадах та конкурсах, на Тернопільщині цього річ не поменшало. 22/05/2012 15:34

У Тернополі пройде аматорський турнір з пейнтболу (2)

Підстрелити когось та спробувати самому не отримати кулю можна буде під час аматорських міських змагань з пейнтболу “Кубок Шухевича-2012”. Змагання відбудуться на футбольному майданчику позаду ТЦ “Орнава” 30 червня. 22/05/2012 14:48