— То було пізно ввечері, після 23.00, — розповідає тернополянка Світлана Войтина. — Я викликала таксі на залізничний вокзал. Чекала більше п’яти хвилин. Сіла в машину, водій рушив. Коли назвала адресу населеного пункту поблизу Тернополя, почав обурюватися, що там погана дорога.
Жінка каже, що знає про це, і погодилася з водієм. Проте коли він сказав, що в них на фірмі наказали не їхати у такі місця, почала хвилюватися.
— Я неодноразово користувалася послугами таксі, зокрема й цієї фірми, і ще жодного разу такого не чула, — продовжує вона. — Спочатку подумала, що водій жартує, бо ж там тієї поганої дороги — не більше ста метрів. А він мені каже: то пройдете тих сто метрів пішки.
Він так і зробив, а тернополянка викликала авто іншої фірми.
— Якщо не їде туди, то вже Бог із ним, але ж хіба не можна було про це домовитися відразу? — обурюється пані Світлана. — Адже пропав і його час, і мій. Та ще й настрій зіпсувався.
У фірмі “Шанс” пояснили, що у них й справді існує заборона їздити в місця, де немає нормальної дороги.
— У нас приватна фірма, ми не працюємо на конкретному маршруті, — каже начальник Володимир Дзензель. — Навіщо водіям їхати в якісь “дебрі”, а тоді викликати евакуатор, щоб витягав їх звідти? У нас вже були такі випадки, наші водії на поганих дорогах навіть запчастини від машин губили.
За словами пана Дзендзеля, водій мав право так вчинити, тож нічого він тій жінці не винен.
— У нас звичайні легкові автомобілі, а не позашляховики, — продовжує співрозмовник. — А вони пристосовані для їзди нормальною дорогою. Окрім того, вартість проїзду у нашій фірмі настільки мінімальна, що якщо будемо їздити такими дорогами і щоразу ламати машини — скоро збанкрутуємо. Мусимо їх берегти.
Проте в обласному управлінні у справах захисту прав споживачів кажуть, що на ситуацію можна поглянути й з іншого боку.
— Хоч ці фірми й приватні, але в будь-якому випадку не можуть видавати такі накази, — розповіли в управлінні. — Адже їм дали дозвіл на таку діяльність з умовою, що вона буде корисною тернополянам та жителям ближніх сіл. Їх же ніхто не змушує займатися таким бізнесом. Не хочуть надавати якісні послуги, то нехай не беруться за цю справу. Адже пасажир втратив найцінніше — час.
Також, за їхніми словами, пасажир може навіть подати до суду і виграти чималу суму моральної компенсації. Проте, щоб це зробити, треба довести, що така ситуація була. Утім, для цього потрібні документи, що підтверджують це, або щонайменше три свідки інциденту.
Світлана МАЛА, 0-96-825-58-69
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 17 від 24 квітня 2024
Читати номер
Anonymous
Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous
Anonymous
Дунаев Стас reply Anonymous