Шоу Романюти у Тернополі знімали з гелікоптера

На гранд-шоу Едуарда Романюти літали геклікоптери, а перед сценою вибухали вогняні стовпи. Подивитися на імпрезу у неділю, 29 серпня, прийшли кілька тисяч тернополян та мешканців сіл нашої області.

Організатори шоу підготували до концерту сучасне дороге обладнання й апаратуру. Через велетенський екран транслювали все що було на сцені. Решта сцени була оздоблена яскравими вогнями, які миготіли та переливалися у такт зі звуками.
Ми два роки готувалися до цього дійства, - розповів перед концертом Едуард Романюта. - І підготували тернополянам сюрпризи. Це гімнасти-акробати зі своєю складною програмою, а також танцюрист-віртуоз Олександр Останін. Також на концерті використовуємо професійну знімальну апаратуру: відеокамера зніматиме навіть з повітря, з невеличкого радіокерованого гелікоптера. Потім із цих записів зробимо фільм-концерт, який потрапить на центральні канали телебачення. Також випустмо диск із записом концерту.
Сам концерт розпочався рівно о 20.00 як і анонсували. Тоді у темряві неба люди побачили невеличкого гелікоптера — він голосно гудів і пролітав за десяток метрів над головами людей. Пропеллер та хвіст вертольота світилися.


Коли ж учасники концерту почали виконувати пісні російсько, дехто з людей вигукував “Фу!”. А у натовпі молоді люди роздавали листівки з написом “На українській сцені українські артисти співають українською! Або не співають взагалі!”. Та більшість людей слухала пісні різними мовами і не обурювалася.


Я приїхав з села Оліїв, що на Зборівщині, спеціально на цей концерт, - розповів Василь Квич.
Декому з тернополян не вдалося побачити те, що відбуваєтьс яна сцені — адже на Співоче поле прийшли дуже багато людей і всі не поміщалися перед сценою.
Шкода, що не було всього видно, - каже тернополянин Олексій Гащук. - Дуже красиво виступали гімнасти і цей хлопець, що танцював “степ”. Але бачив я їх лише на екрані. Добре, хоч вдалося Миколу Гнатюка послухати. Колив він співав, то я протиснувся через натовп поближче.




Віталій ДЕРЕХ:

Оцінити новину:

Рейтинг: 3
Голосів: 12
Переглядів: 4491

Віталій ДЕРЕХ
380967143879
Написати листа автору



Додати коментар
Ім'я Вхід | Зареєструватися
Текст
Додати смайлик

Правила >>
Гість: Юра 30/08/2010 17:49 +35
не концерт а показуха
Гість: Ім'я не вказано 30/08/2010 17:55 +46
багаті папіки заказали супердорогу апаратуру шоб їх дітки поспівали
Гість: Ім'я не вказано 30/08/2010 23:44 +2
в чому проблема??? добийся закажи для своїх дітей, чи трохи важко???
Гість: Ім'я не вказано 02/09/2010 17:52 +18
ну вони зоть щось роблять а ти що?
Гість: я 30/08/2010 18:15 +40
бачив вчора як близько десяти парубків (скоріше всього з навколишніх сіл) йшли з пивом у руках... і витріщались на всіх навкруги. напевно вони йшли на цей концерт і є фанатами Романюти
Гість: Ім'я не вказано 30/08/2010 18:22 0
Всім не вгодиш. Я не фанатка Романюти, але була до кінця. Що маємо - те маємо дивитися.
Гість: Ім'я не вказано 30/08/2010 18:23 +48
Ходити на Романюту себе не поважати
Гість: Я 31/08/2010 00:52 +9
А ось Гнатюк не погордился і приїхав виступити на концерті саме в Романюти а не в Гіги,наприклад,доречі після гастролів у Австії!...
Гість: гостя 02/09/2010 10:28 +6
jaka Avstrija. schas v Avstrii pro jogo koncert nixto ne shyv. ny i de zh bylu koncertu. Xosh spivae vin dijsno garno, i jak bu byv tyt z gastroljamu to mu b toshno sxodulu....a tak....
Гість: 'Знаючий' 30/08/2010 19:17 +38
Гнатюк співав дуже гарно!
Гість: andriy 30/08/2010 20:30 +24
бачив у VIP зоні Затавного Роман та Цимбалюка ну і звісно тато Романюти, який організував свято своєму сину. Шоу було цікаве.
Гість: Ім'я не вказано 30/08/2010 21:04 +28
музика і пісні були дуже лажовими, Романюта панторіз, стидно друзі, стидно... Добре хоч підігріли Гнатюком, оце сила!!! Слава Україні
Гість: ЯНА 30/08/2010 21:56 -18
Це твій коментар лажовий, бо не розбираєшся а ні в музиці, а ні в піснях, якщо не знаєшь як оцінювати - звернись до професіоналів, яких у Тернополі на пальцях однієї руки можна перелічити...Героям слава!!!
Гість: Ім'я не вказано 31/08/2010 00:43 +20
А ти хоч сказати, що Романюта це музика?
Гість: тойво 30/08/2010 21:26 +19
Гость: - имя не указано - 30/08/2010 18:22 Всім не вгодиш. Я не фанатка Романюти, але була до кінця. Що маємо - те маємо дивитися."" Та ти шо??Тебе хтось заставляє дивитися? Якшо мені той концерт нафіг не треба,то я навіть не ходив туди,а включив собі Pink Floyd.
Гість: Ім'я не вказано 30/08/2010 22:40 +13
А я ходила подивитися на Гнатюка.
Гість: Ім'я не вказано 31/08/2010 19:52 +6
А я включив Арію.
Гість: Христуся 30/08/2010 21:48 +3
Концерт БОмба.. Ооманюта не Дуже О.Торвалд зашьбісь
Гість: я 30/08/2010 22:29 +36
на кожне шоу -- свій глядач. нікого насильно не заставляли йти туди.
Гість: ррр 31/08/2010 14:57 +10
Люди прийшли ,тому що концерт був безкоштовний і в Тернополі не часто організовують такі концерти. Думаю ,що якби концерт був в приміщенні і за вхід потрібно було б платити-стільки народу не прийшло б.Погода була терпима тому і було багато людей.
Гість: гість 31/08/2010 17:05 +7
точно , якби був платний вхід , то людей би не було взагалі, співали б вони один для одного ))))
Гість: Ім'я не вказано 30/08/2010 23:21 +7
Який жах! Молоді люди, які роздавали листівки з написом “На українській сцені українські артисти співають українською!» мимоволі почули кілька пісень російською мовою!!! Як же вони бідненькі таке перенесли?!! Напевно, вони потім кинулися до своїх плеєрів і дві години слухали пісні на англійському!
Гість: Ім'я не вказано 31/08/2010 00:45 +12
Не бачила шо там роздавали - мені нічого в руки не попало. Але ці молоді люди молодці! Я їх повністю підтримую!
Гість: Ім'я не вказано 30/08/2010 23:32 +26
в наш Тернопіль не дуже хтось рветься із артистів,тому люди йдуть дивитися на будь-кого аби хоч на трішки відірватись від буденних проблем!
Гість: ppp 31/08/2010 15:01 +15
Думаю,що в Тернопіль приїхав би хто-завгодно,дав би тільки хто гроші.А мерія на гарних і дорогих артистів грошей немає .
Гість: Ім'я не вказано 02/09/2010 00:43 +6
Цілком вас підтримую на всі 100 !!!!
Гість: Ім'я не вказано 30/08/2010 23:46 -7
ті листівки тризубу в дупу засунути і там підпалити. хамство дибільне.
Гість: Ім'я не вказано 31/08/2010 00:46 +5
Люди висловлювали свою думку - влада їх не почула і вони пішли в народ!
Гість: Ім'я не вказано 31/08/2010 08:42 +24
Тернопіль це місто забуте всіма можливими артистами. Через пару націоналістів ідіотів до нас бояться приїхати нормальні співаки та артисти. Я навчався в Харкові так там кожного тижня були концерти і такого рівня що Тернопіль ще і близько небачив. Заїжав в суботу на ТІК там звук і світло було рівня середини 80-х. не розумію одного якого х.. іти на концерт щоб роздавати листівки, сять дома включи УТ 1 там Поплавський співає про кропиву і торчи, немішай нікому відпочивати. Дякуючи таким концертам молодь хоч щось побачить в Тернополі. Не розумію чому пишуть показуха та організуєте хоть щось подібне і тоді робіть висновки.
Гість: хз 01/09/2010 10:05 +5
З-за націоналістів бояться їхати артисти? Йди проспись краще! Може Шевчук не приїжджав сюди і не давав безкоштовний концерт? Не їдуть сюди артисти, бо багато не зароблять. Порівняєш кількість населення в Тернополі та Харкові?
Гість: Ім'я не вказано 03/09/2010 11:59 0
До чого тут націоналісти? і які концерти через них відмінялися??? До нас не їдуть бо публіки тут нема! А якщо є то ведеться на всяку хрінь типу Романюти... Нормальні артисти себе поважають!!
Гість: Ім'я не вказано 31/08/2010 09:07 +9
А ХТО ЦЕ????
Гість: Ім'я не вказано 31/08/2010 09:15 +21
!!!!!!От організуйте шось ,подібне хоча би.......Верняк пишуть ті, які ніхрена в тому житті не зробили і не зроблять!!!А чи тато романюти постарався чи то дядько цимбалюк, пофіг!!!!!!було дуже гарно!!В дитини Є талант і того ніде не сховаєш,а хто слухає рок і всяку фігню........сидіть вдома і дивіть по мтв свої улюблені концерти,А Романюту нема чого обіжати ніби він винен шо в когось тато немає бабла!1Хто на шо вчився!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Гість: Ім'я не вказано 31/08/2010 16:06 +9
Ти помилився в Романюти є звязки,а не талант
Гість: Ім'я не вказано 03/09/2010 12:00 -4
дуже влучно!
Гість: Ім'я не вказано 31/08/2010 09:24 +6
націоналізм -це не кров в жилах, а моча в голові!!! (не путайте патріотизм і націоналізм!!!)
Гість: Ім'я не вказано 31/08/2010 09:46 -1
Концерт не сподобався, але , "хто платить, той і музику замовляє" ). З гелікоптером переборщили, якщо б з ним щось сталося, ну всяке буває- внизу купа травмованих людей.
Гість: Ім'я не вказано 03/09/2010 12:04 +3
От власне і воно!!! Що не варто плутати патріотизм, націоналізм і мочу в голові, шановний/на. Я листівки не роздавала, і артистів яйцями не закидала, але всерівно вважаю себе націоналісткою.
Гість: Ім'я не вказано 31/08/2010 10:49 +2
Концерт Романюти був просто шикарним. І що вам ще в ньому не сподобалося? Люди, та ви просто йому заздрите!!!!!!!!!
Гість: Іра 31/08/2010 10:52 +2
Заздрити можна Пугачові, Кіркорову і ще таким подібним але ніяк не Романюті!!!!
Гість: Іра 31/08/2010 10:51 +10
кому нафіг треба тих листівок!? хто що хоче той те і слухає,а до Тернополя ніхто кращий не приїде бо ті "українці" закидають яйцями! ПОЗОРИЩЕ!!!! Чим ви люди тішитися, тим шо ви українці!? Що доброго ви маєте від тої ПОЗОРНОЇ ДЕРЖАВИ!
Гість: skelos 31/08/2010 12:00 +4
позорять державу якраз такі як ви і оті попсові лобуряки романюти! Вам як кістку гнилу кинули а ви й тому раді - УРРРАААА!!!!!!!!
Гість: хз 01/09/2010 10:12 +3
То валіть звідси, і забирайте таких самих, для кого Україна є "позорною". Чого мучитесь? Чи мазохісти?
Гість: Ім'я не вказано 03/09/2010 12:06 +1
от власне що "українці" закидають яйцями. А істинні Українці не упускаються до такого рівня щоб ходити на всякі дешеві попсові концерти із піснями сумнівного змісту!
Гість: 'гість' 31/08/2010 11:20 -4
Романюті щастя , що ті всі його прибамбаси не впали людям на голову і не підпалили перші ряди , бо якби не у вогні , то у тисняві жертви були б чималі... Прикладів є чимало . Заради свого піару він готовий на все, треба головою наперед думати , і дивитись на 3 кроки наперед. Щастя, що нічого не сталося, бо його таткові бабла би не стало все відшкодувати .
Гість: Перекладанец 31/08/2010 12:37 +28
Всьо було файно. Файні пісні і дівки в підтанцовці. Класно би ше було запросити Аллу Борісовну!)
Гість: Ім'я не вказано 31/08/2010 13:13 +14
Не була на концерті, але чула різні відгуки. Загалом, в усіх різні самки - кому що подобається - нехай туди і йде. Хто на романюту, хто на пінк флойд. Взагалі, примудрились таке прирівняти.. Не кожен буде слухати рок. комусь і попса довподоби. осбливо, старшим людям. То їм що - взагалі не виходити з дому? Але що погоджуюсь із дописувачем, який написав, що якщо запрошувати сусідів (напр, росіян), то вже і інших - з Польщі, Молодови. Румунії і т.д... Було б навіть дуже цікаво послухати!
Гість: Romio 31/08/2010 14:20 +15
"....та мешканців сіл нашої області." Ось його фанати! :) P.S. Pink Floyd -- сила!
Гість: Romio 31/08/2010 14:20 +5
"....та мешканців сіл нашої області." Ось його фанати! :) P.S. Pink Floyd -- сила!
Гість: Romio 31/08/2010 14:20 +6
"....та мешканців сіл нашої області." Ось його фанати! :) P.S. Pink Floyd -- сила!
Гість: Ім'я не вказано 01/09/2010 14:00 0
то привези Pink Floyd і не тринди. Попка злипнеться. в них тільки гонорар більше лімона
Гість: Romio 02/09/2010 12:22 +9
Вони розпались, їх ніхто нікуди не може привезти.
Гість: Юля 31/08/2010 14:41 +25
вот сижу читаю коментарі ваші і фігію ... люди ми маємо бути вдячними шо ті багатінькі татусі зробили нм таикй концерт.. шо нам зробили хоть шось... так би сиділи в дворах пили пиво ..а так треба радуватися шо на нас витратили стільки бабок... романюту обсираєте??... а ви взагалі хто такі ? да добре сидіти і обсирати ..ви зара його обісрете, обісрете а йому на вашу думку думаєте не пофіг ?...задумайтесь ми тут а він там !.. він буде там співати бабло косити а ви будете в нього двори підмітати ..
Гість: гість 31/08/2010 17:08 +5
йому щоб бабло косити ще рости й рости , до того часу в тата і бабло може закінчитись , то ще й Романюті доведеться двори замітати ....
Гість: Ім'я не вказано 31/08/2010 17:14 +8
останній коментар написав дурень, передостанній правельний
Гість: гість 01/09/2010 15:17 +2
ти по кількості плюсів подивись хто з нас дурень ...
Гість: Ім'я не вказано 03/09/2010 12:09 +13
ти спочатку навчися грамотно писати а потім вже судити будеш!
Гість: Ім'я не вказано 31/08/2010 19:59 +18
От ви тут всі такі розумні!!!!!!!!!!!! Ха-ха))). А чому тоді на концерт приперлися (було декілька тисяч людей), якщо вам так Романюта не подобається? Концерт був СУПЕР! Едуард - справді має талант, а не тільки гроші і зв'язки! Побільше б нам таких талантів і частіше б влаштовували такі шоу в Тернополі!!!
Гість: скептик 31/08/2010 20:07 +3
Я на концерт прийшов раді дитини,але через таку показуху і напищенність я забрав дитину і пішов додому десь хвилин через 20.
Гість: Ім'я не вказано 31/08/2010 21:53 +13
Ви б ще з дитиною на стриптиз пішли! Вам там теж може не сподобалось би, тим більше, що дітям у такий час треба спати!
Гість: гість 01/09/2010 15:18 -4
а Романюта хіба не дитина ???
Гість: Ім'я не вказано 31/08/2010 23:30 -1
Підтримую,я зробив так само.
Гість: Ім'я не вказано 02/09/2010 01:03 +13
А може випити з друзями в одній із палаток а дитина була як прикриття в разі розбірок з жінкою
Гість: Ім'я не вказано 03/09/2010 12:10 0
Цей талант весь концерт під фанєру лабав? Ви це називаєте талантом??
Гість: Ім'я не вказано 31/08/2010 20:04 +5
Концерт насправді не 20 00,а в 20 20.І почалось все з того,що ведуча закликала оплесками та оваціями підтримувати Романюту і показувати як ми його всі любимо.Чому в статті не було про це написано?Я пішов з концерту через 15 хвилин після початку.Мені стидно,що з мене роблять інструмент для задоволення чиіхось амбіцій.
Гість: Ім'я не вказано 31/08/2010 22:11 +17
То чому ж ви тоді взагалі йшли, щоб через 15-20 хвилин втікати? А про дитину ви не подумали, можливо їй було б цікаво подивитися, чи ви тільки думаєте про себе? Зробіть краще, а тоді висувайте претензії вже до себе, а не обсирайте когось.
Гість: скептик 01/09/2010 21:34 -1
Я не хочу щоб моя дитина при будь-яких обставинах приймала участь у фарсі.Я вважаю що це не найкраща музика для задоволення.
Гість: Бандерівець 31/08/2010 23:19 0
Мені стидно,що з мене роблять інструмент для задоволення чиіхось амбіцій. МАНІПУЛЮЮТЬ ВАМИ,А ВИ ТІШИТЕСЬ.
Гість: Українець 31/08/2010 23:28 +3
Звук був настільки сильним,що від тембрів рухались всі внутрішні органи.Блазень Романюта, ще б монгольською заспівав.
Гість: Дохтор 01/09/2010 13:12 +2
Гнатюку і Торвальду РЕСПЕКТ!!! А все інше просто лажа була!!!Маячня галіма!!!
Гість: Ім'я не вказано 01/09/2010 13:57 +29
ми всі кажем, що Тернопіль - гостинний. І я вірю, що це справді так. На Співочому зібралось не тисячі я набагато більше народу. І коли всі співали разом "Смереку", коли російськомовні артисти, хоч ламано, але говорили українською і обіцяли вивчити укр.мову до наступного приїзду то в цьому і проявляється патріотизм і любов до свого міста. А тепер , коли почитаєш замовлені статті сопляків типу свободівця Головка, який вже 4 роки депутат і так і нічого не зробив для Тернополя і далі хоче бути депутатом. Навіть не був на концерті і тепер бреше народу плутаючи газету з трибуною міської ради. Організатори молодці!!! Хоч шось в Тернополі було зроблено на рівні
Гість: Ім'я не вказано 01/09/2010 18:35 +25
Приєднуюся! Будь-яка ненависть, націоналістична або комуністична – бруд і мерзенність! Хватить забороняти і плювати – краще ці зусилля приложите на щось краще, що відмете гірше!
Гість: Ім'я не вказано 02/09/2010 01:00 +22
Все таки концерт відбувся , комусь він сподобався комусь ні всім і так не вгодеш . Але більшість людей щось побачила і зробила свої висновки для себе .
Гість: Ім'я не вказано 02/09/2010 09:30 +24
Я не фанат Романюти, але не можна не визнати, що організатори все ж таки старалися зробити шоу. Пристойні декорації і звук - це факт. Відносно артистів, що співали, так це вже питання на що грошей вистачило, те і приїхало. Абсолютно не в тєму були ведучі, їм би дитячі ранки в садочках вести, а не концерт з багатотисячною публікою, до того ж дуже пасивною. Треба було якогось живішого ведучого, щоб щось відмочив на сцені, щоб народ розігріти, тоді і концерт по іншому б сприймався. Я також не слухаю таку музику, але неприємно було дивитися, коли після виступу маленьких діточок сидять наші дюндєлі і ніхто навіть в долоні не плесне. Не можна так, дитина справді старалася, тішилася, а ніхто не оцінив.
Гість: Хвощ 02/09/2010 10:01 +2
я особисто смакуватиму краще шоколад загорнутий у звичайний папір аніж гімно у золотій фользі
Гість: Реп’ях 02/09/2010 17:10 +10
Дуже глибоко Хвощ копнув у лайні! Але, вибачите, пан філософ, ви за кого – за білих або за червоних?
Гість: Ім'я не вказано 04/09/2010 00:06 +8
він за шоколад
Гість: глядач 02/09/2010 19:11 +17
Концерт дійсно був непоганий!!! Приємно що все таки тернополя
Гість: глядач 02/09/2010 19:16 +22
Концер був непоганий. Приємно що тернополяни все таки віддають перевагу українській пісні. Це було видно особливо після виступу Гнатюка. МОЛОДЕЦЬ. Народ аплодував йому навіть без непотрібних підказок ведучих. Співав в живу, на відміну від Лілу яка так ввійшла в азарт, що бабахнула на сцені, а фанера продовжувала грати. ПОЗОР!!!
Гість: ййй 02/09/2010 20:56 -8
Я на концерті не був і навіть за великі гроші не пішов би. Слухти Романюту це себе не поважати, мені відверто встидно що він наш земляк
Гість: Ім'я не вказано 04/09/2010 00:16 +9
«Я Пастернака не читал, но, как и весь советский народ его осуждаю…»
Гість: mila 02/09/2010 21:47 +9
а мені на концерті найбільше сподобався гелікоптер :-) чесно.
Гість: Ім'я не вказано 02/09/2010 22:40 +4
Взагалі хто такий цей Романюта реклами стільки шо ядумав шо Майкл Джексон воскрес і приїзджає в Тернопіль побув на коцерті ні Голосу ні пісень взагалі ніяк він хоть надіюсь безплатно виступав бо краще ті гроші би віллали на дім малютки в Тернополі хоть би щось корисне зробили для міста!!!! А так я вважаю гроші на вітер, як на сигарети!!!! просто на дим!!!!
Гість: doctor 03/09/2010 04:03 +9
Читаю і сміюся!Як ви всі розпиналися перед концертом,що ніхто не піде,а самі аж поскакали бігом!От ви всі і є справжні патріоти(срані),і виправдання ваші типу:не було куди йти,не було що дивитись більше-це все дешеве лайно!Що сказати,не має в нашої нації думки своєї твердої,всі,як телята біжете куди поженуть!!!Тож не дивно,що живем так по дурному!Ще раз переконуюсь-нічого доброго в тій Україні не буде!!!!
Гість: Ім'я не вказано 03/09/2010 10:50 +21
Я чомусь впевнений, що не менший патріот від тебе, але на концерті був, не все сподобалося, зробив для себе висновки. Повторюся, я не прихильник творчості Романюти, але не можу не відзначити, що організатори справді старалися. Згідний, що на половину це робилося заради понтів багатого батька, але разом з тим видно було, що і Романюта дуже хвилювався і хотів сподобатися публіці. Патріотизм не має бути сліпим, а закритися вдома чи піти набухатися десь в барі і сказати я туда не піду бо то фуфло - то не патріотизм. Треба було прийти показати свою позицію, співають українською - аплодувати, російською - мовчати, тоді і організатори зробили для себе висновки, що можна везти в патріотичний Тернопіль, що ні. А так не будучи на концерті, сидіти за компом і писати гнівні коменти типу ви - барани, а я молодець, це якраз вияв твого рівня. В одному згідний, з такими як ти нічого доброго в цій країні не буде, для цього потрібно щось робити, а не просто кричати.
Гість: Ім'я не вказано 05/09/2010 18:26 +4
"Треба було прийти показати свою позицію, співають українською - аплодувати, російською - мовчати"... Скажіть, будь ласка, що мені робити, якщо я почую співака, який буде співати англійською – квіти йому дарувати або морду бити?
Гість: Ім'я не вказано 05/09/2010 22:25 +4
Нє, ну ялинки-патики ))), знову одне і те ж. Читайте уважно і все, а не вибірково виділяйте і виривайте з контексту сказане. Комент був відповіддю на попередній який стосувався патріотизму і небажання бачити в Тернополі російськомовних співаків. Не хочеш бачити, то покажи це. І ще, шановний(на), поки що нам англо-український суржик не загрожує, а вже сьогодні грамотно сформулювати свою думку українською багато хто не може. Тому цей примітивізм в порівняннях російськомовної і англомовної музики залиште при собі.
Гість: гість 03/09/2010 10:57 -2
хто казав, що не піде, той не пішов))) А зевакам все одно куди йти ,їм що автомобільна аварія , що концерт Романюти - однаково цікаво. Я не вважаю це музикою для свого покоління ,хоч я є досить молодою людиною. Це рівень огляду творчої самодіяльності в школі, хоть татко вбабахав грошенят предостатньо , точно як на розкрутку Майкла Джексона. Подивимось ким буде Романюта через років 10 , адже час розставить всі крапки над і. Пригадайте хоча б Акву Віту, Територію А , Ван Гога та іже з ними. Пам"ятаєте їх ??? Вот то-то ...
Гість: Галя 03/09/2010 05:25 +16
Погоджуюсь з багатьма коментами,але малий молодець...підросте і буде рвати,ще трохи немає досвіду... А на концерті окрім Гнатюка,Оторвальда ще Андрій Князь порвав всіх...Як би тих троє не було,то бі не було на кого дивитись і співати...Наречену співав весь люд,і в спілкуванні дуже позитивний хлопчина,навідміну від інших. Романюті також респект,що зібрав всіх і зробив для всіх свято...
Гість: я 03/09/2010 10:44 +18
дійсно -- хоче нехай співає -- хто хоче слухає, хто хоче -- ні. але в українців є дивна риса -- пожаліти, розділити чийсь біль ми вміємо, а от порадіти за когось -- то ні. може Романюті і допомагають в усьому, але це ще не головне. час виявить --чи хоче він потішити слухачів, чи просто -- слави.
Гість: Misa 03/09/2010 14:45 +19
Нездари завжди ненавидять людей які в своєму житті здатні на вчинок, на якусь працю, на ідею, і на її втілення.Сцена була супер, ведучим ще вчитися, а скільки дітей було задіяно -танцювалт, співали а не сиділи в крмпах. Так що чим більше хтось зробить концертів для Тернополя ти краще.
Гість: Джакузі 03/09/2010 17:02 +3
Треба було не з гелікоптера його знімати, а з кулемета!
Гість: гість 03/09/2010 19:17 -1
))))))) ++++
Гість: Ім'я не вказано 03/09/2010 19:46 +7
Ти не "джакузі", а звичайний смердючий унітаз!
Гість: Джакузі 07/09/2010 12:58 +5
Привіт Романюта! Як справи?
Homer 04/09/2010 14:34 +11
"хліба і видовища" - таки народ вже не здивуєш, хоча багато цим смакують. Все ж було б краще, якби давали дорогу власним рідним виконавцям. Потрібно шукати молоді таланти (а вони в нас є). P.S, назва статті дуже гучна і перебільшена. Треба було фото з маленьким професійним іграшковим гелікоптером дати основною фоткою, тоді одразу всі бачили що є що)
Гість: Оксана Шинкар 08/09/2010 20:02 +11
А мені, наприклад, концерт Едуарда Романюти сподобався. Я вже декілька років слідкую за його творчістю і вже втретє побувала на його щоу на Співочому полі. Як на мене, хлопець дуже талановитий і нам, тернополянам, потрібно гордитись, що у нашому місті є такі таланти!!!
Гість: Ім'я не вказано 15/01/2011 11:34 0
концерти романюти просто супер
Гість: Ім'я не вказано 15/01/2011 11:37 0
я з тобою згідна
Додати коментар (99)

Оптина пустинь Чоловічий хор “Оптина Пустинь” заспіває у Тернополі колядки

Унікальний чоловічий російський хор у Тернополі виступатиме вперше. Семеро чоловіків виконають більше 20 російських народних і церковних пісень та різдвяних колядок  (2)

Оголошення Тернополя на RIA.ua
Додати оголошення
Інші новини
Тернополянка вив'язала собі 70% гардеробу (2)

Туніки, сукні, светри, навіть сумочки, косметички та прикраси на волосся в’яжуть тернопільські майстрині. Вив’язане вбрання не лише тепле, а й модне та оригінальне, кажуть вони. Дівчата планують навіть вив’язати весільну сукню 04/02/2012 16:00

"Вечори на хуторі біля Диканьки" покажуть у Тернопільській філармонії

І Солоха зі своїми залицяльниками, і веселі козаки, і два дотепні куми, і лихий з відьмою, і закоханий коваль Вакула... затанцюють для тернополян на сцені обласної філармонії 03/02/2012 19:05

Кузьма у Тернополі заспіває та розповість анекдоти (2)

Концерт українського співака Кузьми ("Скрябін") відбудеться 11 лютого в концерт-холі Holiday. 03/02/2012 18:56

Сьогодні у Тернопільській філармонії - "Українське Різдво" (1)

Концерт "Українське Різдво" за участю Оксани Скрипчук, Наталії Стець, Любові Ізотової, Ігора Гаврилюка відбудеться сьогодні, 2 лютого в обласній філармоні. Початок о 18.00 02/02/2012 13:09

Тернополянам пропонують переглянути "обличчя світу" без міфів (1)

Найкращі фотографії із своєї навколосвітньої подорожі представив у Тернополі перший український мотомандрівник-одинак Валерій Кришень 02/02/2012 12:10

У Тернопільському архіві – пам’ять про Крути

Документи, фотографії, рукописи та багато інших матеріалів про бій студентського куреня у 1918 році під Крутами експонують в обласному архіві. 02/02/2012 11:49