Тролейбус № 152 вже третій день успішно перевозить пасажирів. Починає свій маршрут о 06:21, а закінчує о 19:58. Один круг триває 1 годину 2 хвилини.
Водій Андрій Матушевський проходить стажування у колеги, який вже має досвід перевезення пасажирів тролейбусами Skoda. Каже, що керування новою машиною легке, просто потрібно звикнути до габаритів.
- Тролейбус має чотири пари дверей і є на 8 см довший від звичайного. При маневрі потрібно брати більший радіус, - розповідає пан Андрій. - Нові машини економніші за рахунок нових двигунів.
Тролейбус обладнаний комфортними м'якими кріслами. Щоправда, одне вже порізане невідомо з яких причин. На поручнях біля дверей - аварійні кнопки повідомлення водія про потрібну зупинку та екстреного відкривання дверей. Тролейбус не рушає з місця, поки не зачиняться двері. Світлодіодні таблиці, які мають показувати час та місце зупинки, ще неробочі. За словами водія, вони зроблені чеською мовою і потребують перепрограмування.
Тернополянам подобається їздити у нових тролейбусах. Адже вони плавно набирають хід і не створюють великого шуму, адже оснащені новими гармошками.
- Приємно зайти в такий салон, - каже тернополянин Петро Кульчинський. – Умови тролейбуса комфортні для пасажирів. Потрібно списувати старі тролейбуси і пускати в хід побільше нових машин такого плану.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 17 від 24 квітня 2024
Читати номер
Anonymous
Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous
Anonymous