Пораду "законсервувати" цей об’єкт до кращих часів і паралельно розпочати процедуру виготовлення акта на землю, яку займає летовище разом із ще одним – державним підприємством, дала робоча група обласної ради. Свій звіт про господарську діяльність комунальних підприємств депутати, які у неї ввійшли, оприлюднили 8 квітня 2013 р.
Загальний борг підприємства з урахуванням невиплачених за 2,5 року зарплат, заборгованості перед Пенсійним фондом та іншими структурами, вже сягнув 4 млн грн. Про це повідомив депутат із фракції "Наша Україна" Володимир Чубатий. Причому лише за один рік борг аеропорту, який є власністю облради, може зрости ще на 2 млн грн.
- Наразі там працює 35 людей, адже саме стільки штату мінімально необхідно для отримання сертифіката подібним обєктом, - додає пан Тарашевський. – Коли буде акт на землю (загалом 164 га – прим. ред.), тоді, сподіваюся, летовище стане привабливим для інвестора.
Він пожартував, що читав інструкцію, у яких умовах може сідати вертоліт президента. Мовляв, обслуговування 35 особами він не потребує, бо здатен приземлятися будь-де.
- Я розумію, що ця пропозиція може викликати спротив, але іншого виходу ми не бачимо, - додає Сергій Тарашевський. – Адже підприємство не працює…
До речі, робоча комісія вже запропонувала продати кілька об?єктів, які розташовані на території краю. Зокрема, планують у такий спосіб вирішити питання із реконструкцією і утриманням палацу Бадені, що у Коропці. Єдина проблема – він перебуває у підпорядкуванні Міністерства освіти, а воно – ані грошей на утримання унікальної пам?ятки не має, ані дозволу на передачу іншому власнику не дає. Відтак палац руйнується на очах.
Схожа доля, вочевидь, – в оборонного замку, що у Струсові. Його теж, на думку членів комісії, варто передати на приватизацію. Інакше ми пам?ятку незабаром втратимо. При цьому учасники робочої групи натякали на світовий досвід у справі порятунку історичних будівель. Мовляв, належно дбати про об’єкт може лише власник чи орендар, з яким підписана належна угода.
- Це – лише пропозиції, - наголошує пан Тарашевський. – І я дуже сумніваюся, що хтось до нас прийде і це все купить… Щоб ми щось таке продали – це нереально…
До речі
Відродження аеропорту стало "ідеєю фікс" для обласної ради, якою керував бютівець Михайло Миколенко. Згодом цю "естафету" перебрав на себе свободівець Олексій Кайда. Він навіть посприяв звільненню попереднього директора підприємства, бо вважав його бездіяльним. Втім, навіть вливання мільйонів із обласної казни – на ремонти, отримання ліцензії тощо, не врятувало ситуацію з летовищем. Воно як приймало лише чартерні рейси та високих гостей з Києва, так і приймає досі. Плани зі створення логістичного центру на базі аеропорту наразі залишаються на рівні ідей.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 16 від 17 квітня 2024
Читати номер
Anonymous
Anonymous
Anonymous
Anonymous