В редакцію "20 хвилин" звернулися обурені вінничани. Вони скаржилися на те, що їм відключили без попередження газ. За останніх три місяці димові та вентиляційні канали, в будинку на Свердлова 141, перевіряють вчетверте. Жителі вважають, що комунальні служби ведуть розправу над ними, за те що їхній "Старший по будинку" контролює та добивається нормального постачання послуг та адекватної ціни за них. Про це йшлося у статті «Будинок по вулиці Свердлова відключено від газопостачання. Люди мерзнуть, а діти голодні».
Редакція отримала листа від Міського комунального підприємства Аварійно-диспетчерська служба", в якому Альберт Олійник пояснює, чому мешканці згаданого будинку залишилися без газу:
Щодо будинку по вулиці Свердлова, 141 – хочу повідомити, що планові роботи з перевірки димовентиляційної системи проводилися згідно затвердженого графіку, про що мешканці були повідомлені завчасно. Однак, в зв’язку з відсутністю окремих господарів та небажанням деяких мешканців надати доступ для проведення робіт у їх помешканнях – перевірку не було проведено у 26 квартирах. Про що було складено відповідний акт, який направлено до Управління газового господарства. Хочу зазначити, що як правило, у квартири не пускають мешканці, які зробили перепланування без необхідних на те дозвільних документів, в результаті чого канали були зруйновані. Частими є і встановлення господарями примусових витяжок, що категорично заборонено вище вказаними Правилами. Така халатність мешканців може призвести в подальшому до непоправних наслідків.
В лютому працівниками «АДС» було проведено додаткову перевірку по квартирах, в яких раніше мешканці були відсутні. Станом на 1 квітня по даному будинку необстеженими залишилася майже третина усіх квартир (з 64 помешкань - 20 квартир не перевірені). Завчасно мешканців знову попередили про прихід наших працівників, але частина з них знову не надала можливості потрапити їм у квартири. В результаті чого працівники газового господарства були змушені відключити будинок від газопостачання. І тільки після застосування крайніх заходів, протягом дня мешканці надали доступ до квартир для проведення обстеження вентсистем (окрім однієї, де господарі дійсно не проживають). У той же день результати перевірки було викладено у акті і передано до Управління газового господарства. 2 квітня газопостачання даного будинку було відновлено.
Хочу також зауважити, що вартість обслуговування димовентиляційного каналу складає 7,04 грн., а нарахування проводяться виключно по факту виконаних робіт. Тому будь-якої вигоди від повторних візитів для обстеження будинку, як зазначалося у статті, підприємство не має. Залежно від технічних характеристик будинку системи перевіряються один або два рази на рік.
Мешканці багатоповерхових будинків повинні розуміти, що через неправильну роботу димовентиляційних каналів лише однієї квартири можуть постраждати десятки сімей. Обстеження цих систем є обов’язковою нормою, а відключення від газопостачання – крайнім заходом. Тому просимо городян з розумінням ставитись до роботи працівників «Аварійно-диспетчерської служби» та надавати доступ до помешкань під час обстеження, яке займе небагато часу, але убезпечить в подальшому їх та їхні родини від можливої надзвичайної ситуації."
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 13 від 27 березня 2024
Читати номер
Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous
Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous
Anonymous reply Anonymous