- Це не Хюндай, - заспокоїли на залізничному вокзалі станції Вінниця. – Цей поїзд схожий на «Подільський експрес», але кращий. Вагони у нього з телевізорами, кондиціонерами та м’якими сидіннями зі скляними перегородками. Є місця першого та другого класу і кафе.
Сформований новий постійний денний потяг інтерсіті сполученням „Київ-Тернопіль” із вагонів із локомотивною тягою вітчизняного виробництва – Крюківського вагонобудівного заводу. Вони не зовсім нові. Як вказали на сайті Південно-Західної залізниці, виготовлені вагони були у 2003 році і раніше використовувалися для формування поїздів 167/168 та 165/166 „Київ-Дніпропетровськ”.
Категорія „інтерсіті” означає, що маршрутна швидкість поїзда – 80-90 кілометрів на годину. І тому новий потяг відстань зі станції відправлення до кінцевої буде долати за трохи менше ніж шість годин. А між Києвом до Тернополем дистанція у 486 кілометрів.
Крім того, новий експрес буде матиме мінімум зупинок. Зупинятиметься, на відміну від існуючих рейсів, тільки у Вінниці, Козятині та Хмельницькому.
Для вінничан буде цікаво, що з нашої станції до Києва інтерсіті промчить лишень за 2,5 години. Для порівняння, звичайний регіональний експрес їде від Вінниці до столиці більше чотирьох годин (4 години 20 хвилин), а прискорена електричка, тобто регіональний експрес, прямує маже три години (2 години 50 хвилин).
Як розповіла старший квитковий касир залізничного вокзалу на станції Вінниці Ірина Кравець, розклад прибуття нового швидкісного поїзда такий:
„Тернопіль-Київ” відправлятиметься з Тернополя в наш бік о 23.14 і прибуватиме у Вінницю вночі, о 2.39. У Києві він буде рано вранці, о 5.15. Час у дорозі: 5 годин 57 хвилин.
„Київ-Тернопіль” відправлятиметься зі столичної станції Київ-Пасажирський о 16.00. У Вінниці він буде о 18.30. На кінцевій, у Тернополі, - о 21.54. Час у дорозі: 5 годин 54 хвилини.
Попередній продаж квитків на новинку Південно-західної залізниці відкрили, як годиться, за 40 діб. І досі вже продали майже половину квитків.
Яка ціна поїздки в інтерсіті?
В квиткових касах вінницького вокзалу назвали вартість квитка без додаткових послуг, тому сміливо накидайте кілька гривень до вказаних нижче сум на чай та за придбання білета через касу попереднього продажу.
Вартість проїздки у вагоні другого класу інтерсіті більше, ніж в чотири рази дорожча, від ціни квитка на елетричку підвищеного комфорту: якщо на регіональний елетропоїзд подорож між станціями Вінниця та Київ коштує 25 гривень, то в інтерсіті - 106 гривень 77 копійок. У вагоні першого класу ціна квитка 184 гривні 48 копійок.
А щоб доїхати з Вінниці до Тернополя чи назад у вагоні другого класу треба буде заплатити 115 гривень 42 копійки. У першому класі – 200 гривень і 25 копійок.
Ціна поїздки від станції відправлення до кінцевої така: 123 гривні 50 копійок за другий клас та 226 гривень 80 копійок – за перший.
Це салон вагону прешого класу
А це - другого
Доречі
Новий денний поїзд категорії інтерсіті включили у літній розклад, який вступає у дію вночі з суботи на неділю (з 25 на 26 травня), з 0.00.
- У літньому розкладі значних змін немає, - каже Ірина Кравець. - Деякі потяги змістилися в часі, але не значно. І якщо раніше на літо додавалися по нашій станції три поїзди, то цього року, не рахуючи інтерсіті, доданих два. Це поїзди на Сімферополь та Одесу.
Натомість зняли з розкладу денний регіональний експрес „Кам’янець-Подільський-Київ” і проїзди „Київ-Чоп” та „Київ-Львів”.
Всього по Південно-Західній залізниці додали сім потягів, більшість із яких не через Вінницю. А Укрзалізниця повідомляє: по країні всього запустить на літо 93 літні поїзди, 75 з яких – у кримському напрямку.
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 17 квітня 2024
Читати номер
Anonymous
Anonymous
Anonymous
Anonymous