Тернополяни почали менше користуватися міським електротранспортом.
Кількість перевезень пасажирів тролейбусами зменшилася на 7,1%, в порівнянні з аналогічним періодом минулого року, повідомили в управлінні статистики.
Причина зниження кількості пасажирів у тернопільських тролейбусах – застарілі машини, які перевозять громадян, - каже начальник відділу нефінансових послуг тернопільського управління статистики Ольга Сабатюк. - Окрім цього, на ринку транспортних послуг є висока конкуренція. Адже є досить велика кількість маршрутних автобусів, серед яких багато приватників.
Самі ж пасажири погоджуються, що менше їздять тролейбусами саме через їх стан.
Мені, пенсіонерці, байдуже, який той тролейбус, - каже тернополянка Марія. - Я й так їжджу безкоштовно. А от донька вже намагається користуватися маршруткою. Воно, може, й ненабагато швидше, але інколи ті кілька хвилин її можуть врятувати, інакше може бути догана чи штраф за спізнення.
Кондуктори тролейбусів значного зменшення пасажирів у першому півріччі не помітили. Кажуть, що влітку їх і справді стає набагато менше через відпустки та теплу погоду, коли люди намагаються більше ходити пішки, якщо недалеко.
От зараз людей, самі бачите, мало, - каже кондуктор тролейбуса п'ятого маршруту Тетяна. - Влітку чи не все місто наше наче вимирає – так всі роз'їжджаються. А що вже казати про тролейбуси? Кому у них влітку їздити? А от за попередні місяці не помітила ніякого зменшення.
Влітку кількість самих тролейбусів, які виїжджають на маршрут, зменшується, кажуть в управлінні транспорту.
Людей у місті меншає через відпустки, і такої кількості транспорту місто не потребує, - каже начальник міського управління транспорту Ігор Мединський. - Хоча до кінця року ми плануємо збільшити тролейбусний парк ще на десять машин. Виплачувати їх ми будемо протягом п'яти років. Кошти на них будуть виділені із місцевого бюджету
До речі, в той час, як кількість пасажирів у тролейбусах знизилася, на 14,1% збільшилася кількість проїзду в них пільговиків.
Ірина НЕБЕСНА
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 18 від 1 травня 2024
Читати номер
Anonymous
Anonymous
Anonymous