Тепер, щоб таки придбати нові тролейбуси, знову проведуть тендер.
- Зараз на фірмі “ЛАЗ Фінанс” немає обігових коштів, щоб купити необхідне устаткування для виготовлення тролейбусів для нас. Вони надіслали нам листа про відмову у наданні нам можливості придбати тролейбуси, - пояснює заступник директора КП “Тернопільелектротранс” Володимир Зелінський. - Проте ми сподіваємося, що вже в грудні містом курсуватимуть всі 10, а, може, й 12 нових тролейбусів. Це буде одна партія, принаймні нам таке обіцяє Луцький автомобільний завод “Богдан”.
Свої пропозиції на розгляд тендерного комітету подадуть й інші підприємства. Їх має бути щонайменше два. Можливо, і у “ЛАЗ Фінанс” все владнається, тоді вони знову візьмуть участь у тендері. Тендер проводитимуть 15 жовтня. До цього часу всі підприємства мають можливість подати свої пропозиції.
- Якщо ж переможцем тендера все-таки стане “Богдан”, Тернопіль зможе дещо зекономити, адже їхні тролейбуси дещо дешевші, хоч нічим не гірші, - запевняє Володимир Зелінський. - На відміну від львівських, луцькі тролейбуси напівнизькополі, тобто низька підлога є лише у двох дверях. Розміщення сидінь у задній частині тролейбуса також дещо інше.
Перед тим, як сісти за кермо нових тролейбусів, водії проходять спеціальне стажування, яке триває від двох тижнів до одного місяця. Вже сьогодні є близько десяти підготовлених водіїв, додає пан Зелінський.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 18 від 1 травня 2024
Читати номер
Anonymous
Anonymous
Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous