Учора приблизно о шостій годині ранку причіпний вагон трамвая маршруту №4 зійшов із рейок. Трамвай, який рухався в напрямку Барського шосе, щойно вийшов із депо, тому людей у вагоні не було. Аварія сталася на ділянці між трамвайними зупинками «Лісопарк» і «Технічний університет».
Результатом аварії стали дві знесені опори контактної мережі та незначні пошкодження і подряпини самого вагона.
Через сходження трамвая з рейок рух електротранспорту на ділянці від трамвайного депо до кінцевої зупинки був припинений. Тому трамваї маршрутів №4, №2 та №5 рухалися за скороченим маршрутом, розвертаючись по колу біля трамвайного депо.
На час ліквідації наслідків аварії на ділянку було виставлено п'ять автобусів, які курсували маршрутом, розвантажуючи лінію.
- Я вже четверту маршрутку пропускаю. Трамваї стоять, а маршрутні таксі повністю забиті. Причому так, що втиснутися туди фактично неможливо. А за такий "комфортний" проїзд ще й треба заплатити 1,5 гривні! - скаржиться вінничанка Надія Миколаївна.
На даний момент ТТУ з’ясовує причини аварії. Однак основною причиною того, що сталося, фахівці називають зношеність колій на цій ділянці, водночас констатуючи той факт, що вона не перевищує гранично допустимих норм.
- Дійсно, причіпний вагон швейцарського трамвая зійшов із рейок і збив дві опори, внаслідок чого обірвалися дроти. Вагон був порожній, адже трамвай щойно вийшов із депо. Але навіть якби і були б пасажири, то вони б мали достатній захист. Свою міцність трамвай довів у повній мірі. Причиною сходження з рейок, за попередніми даними, стала зношеність колії, хоча її стан знаходиться у рамках допустимого, - коментує начальник Вінницького ТТУ Володимир Бугайчук.
Також прокоментував ранкову подію перший заступник міського голови Іван Михайлюк.
- Швейцарські трамваї зроблені досить якісно, пошкоджень вагона майже немає, є подряпини від опори, - каже Іван Архипович. - Можемо вважати цю ситуацію свого роду перевіркою, і швейцарський трамвай пройшов її вдало. Протягом тижня в місті буде здійснено додаткове обстеження колій, і до кінця року буде проведено заміну рейок навіть там, де зношеність не перевищує гранично допустимих норм. Де заміну колій здійснити буде неможливо, будуть виставлені знаки обмеження швидкості руху трамваїв до 5 км/год.
За інформацією трамвайно-тролейбусного управління, вже об 11.30 рух трамваїв було відновлено.
№ 18 від 1 травня 2024
Читати номер
Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous