Перші особи області, міста та компанії “МЕТРО Кеш енд Кері Україна” перерізали символічну стрічку, відкриваючи чотирнадцятий на території країни центр оптової торгівлі. А сьогодні, 18 липня, новий центр зустрічатиме перших покупців
- Ми очікуємо, що в цей день магазин відвідає близько десяти тисяч покупців, - зазначає генеральний директор компанії “МЕТРО Кеш енд Кері Україна” Аксель Лухі.
Проте, щоб потрапити до цього центру, бажаючий здійснити покупку повинен мати спеціальну картку клієнта, а такої удостоєні лише представники бізнесу. Саме така категорія споживачів і є цільовою аудиторію. На неї орієнтується компанія і їй пропонується продукція за цінами які в більшості випадків є нижчими, ніж в інших магазинах і супермаркетах.
Особливістю вінницького METRO є те, що він будувався в максимально стислі терміни. Показник - трохи більше ніж три місяці (стільки зайняли будівельні роботи) - є найменшим на території всієї Східної Європи. Близько 90% представленої продукції - товари вітчизняного виробництва. Сімнадцять вінницьких товаровиробників уже уклали договори на представлення своєї продукції в цьому магазині. А з одним із місцевих підприємств, як повідомив Аксель Лухі, укладено договір на виробництво продукції під однією з торгових марок компанії METRO. Який це саме виробник, не розголошується, хоча в той же час повідомляється, що він буде займатися виробництвом мила та порошку.
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
Anonymous