Завтра після місячного ремонту має вийти на лінію тернопільський євротролейбус, виготовлений на львівському заводі.
Вперше він виїхав на вулиці Тернополя 14 грудня. Проїздивши сім місяців, машина зламалася і місяць стояла на ремонті у Тернопільському тролейбусному депо. У ній із ладу вийшло китайське електроустаткування. Купили нову машину для Тернополя за 860 тисяч гривень.
Тролейбус був на гарантії, тому грошей на його ремонт ми не витрачали, — розповідає головний інженер КП “Тернопільелектротранс” Ростислав Кулина. — Деталей довго не присилали, оскільки у цього тролейбуса вони китайські, їх важко дістати. Тепер вони до нас надійшли, а наші працівники вже закінчують встановлювати електроніку.
Схожі проблеми були з такими тролейбусами й у Києві та Житомирі. Про недолік китайських деталей ще до поломки тролейбуса говорив колишній директор КП “Тернопільелектротранс” Микола Звіздарик.
Львівські машини хороші, але є в них одна проблема, — казав він невдовзі після виходу тролейбуса на лінію. — Євротролейбус має бути дійсно євро, з якісними німецькими чи чеськими деталями. А коли до нових тролейбусів ставлять китайські деталі, то, відповідно, і працює транспорт гірше.
Коли наші кореспонденти приїхали “відвідати” поламаний тролейбус, його ремонт вже закінчували. Робочі ставили на місце переднє праве колесо і завершували встановлювати інші деталі ходової частини. Чоловіки були налаштовані оптимістично. Казали, що коли нічого поганого не трапиться, то сьогодні, 16 серпня, машина вже курсуватиме містом.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
Anonymous
Anonymous