- Ми просимо, щоб влада дослухалася до нашої думки, - каже голова Вінницької обласної організації перевізників Андрій Ковальов. - Більшість перевізників за те, аби залишилась існуюча на сьогодні схема руху з існуючими маршрутами. Адже в деяких районах транспорту і так не вистачає, там його треба додавати, а не скорочувати. Ми просимо, аби мерія не наступала на ті ж граблі, що й Львів, де через так звану оптимізацію маршрутної мережі виник транспортний колапс. Також не зрозуміло, яким чином проходитиме перехідний період. Адже в більшості перевізників терміни дії дозволів на перевезення закінчилися ще 22 листопада. Зараз ми здійснюємо перевезення як тимчасові перевізники. 23 лютого цей час стікає і ми уже не зможемо здійснювати перевезення, адже новий конкурс не був проведений.
Також перевізники запевняють, що готові провести окрему зустріч з міським головою, аби зняти з себе підозри в корупційних схемах.
Під час прес-конференції, 16 січня, міський голова Володимир Гройсман, повідомив про наявність тіньових схемах в маршрутних перевезеннях.
- У сфері маршрутних перевезень існує корупційна складова, - каже мер. – Близько третини маршруток мають своїх "покровителів". Ці посередники отримують щомісяця з однієї машини по три - п’ять тисяч гривень. На умовах такої "тіньової оренди" в місті їздить близько 150 маршруток. І з цими посередниками ми не підемо на компроміси... Подібна ситуація була свого часу при ліквідації стихійної торгівлі - посередники різними способами намагалися зірвати вирішення проблеми.
В перевізників інша правда... За їх словами, сьогодні на ринку маршрутних перевезень міста працює 11 підприємств.
- Міський голова натякає на якісь корупційні схеми, які є на маршрутах, - каже Андрій Ковальов. - Ми готові провести окрему зустріч з цього приводу і довести, що це не так. Так, справді є найм перевізників разом з власним транспортом, це було зумовлено економічними умовами (відсутністю дешевих кредитів). Приватні перевізники, які співпрацюють з підприємствами, сплачують близько трьох тисяч гривень на місяць. З цих коштів підприємства, на яких вони працюють, проводять весь комплекс необхідних робіт згідно з діючим законодавством на автомобільному транспорті (сплачує податки, проводить ремонти матеріально—технічних баз, передрейсовий технічний та медичний огляди, інструктажі с техніки безпеки та правил дорожнього руху, техогляд, інвестує кошти на закупівлю нових транспортних засобів) та інші роботи. Щодо співпраці з Трамвайно-тролейбусним управлінням у перевізників є ряд питань: - договір; термін дії договору; в якому статусі залишається приватний підприємець; алгоритм працевлаштування; схема мережі маршрутів; чи буде надаватися перевага перевізникам, що працюють на маршрутах більше 10-15 років; чи буде надаватися першочергове право працювати на маршрутах тим перевізникам, які працюють на них зараз.
Читайте також:
У Вінниці зникне половина маршрутів, серед них, 35, 21, 61, та інші
Чим будемо добиратись? Маршруток у Вінниці буде вдвічі менше
Перевізники написали листа меру Вінниці
№ 18 від 1 травня 2024
Читати номер
Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous