Ролик вінничанина Володимира Коваля був викладений в інтернет в кінці лютого і набрав за тиждень майже 26 тисяч переглядів. Щоб подивитися на відремонтовані «закордонним» асфальтом ями, журналіст спеціально відшукав їх на вулиці Порика.
Треба сказати, що дорога по вулиці Порика знаходитися не в найкращому стані - у цьому може переконатися кожен, проїхавшись по ній. Але кілька відрізків таки відремонтовані. Там, де були великі ями, дорожні служби ставили експерименти з новою сумішшю - про це розповів на прес-конференції, яка проходила четвертого березня в міськвиконкомі, начальник департаменту господарства та благоустрою Вінницької міської ради Ігор Корольчук.
- Треба відразу зазначити, що в цьому році стан доріг значно погіршився через погодні умови по всій Україні, та Вінницю це теж не обійшло. Якщо говорити про дорожні роботи, то тут ми використовуємо декілька технологій - це холодний і гарячий асфальт, гума, для спарювання швів і асфальт з додаванням «канадської» суміші. Ми, починаючи з жовтня минулого року, ставимо експерименти з асфальтом, щоб проводити ремонт ям на тих ділянках, де воду не можна відкачати. Спеціально для цього ми спочатку закупили ізраїльський асфальт, і укладали його в сухі і в спеціально наповнені водою ями. В результаті - асфальт тримається. У цьому році ми закупили «канадську» суміш «Perma-PATCH», щоб поставити експеримент на вінницьких ямах ще раз. Якщо ця суміш витримає погодні умови, то ми будемо використовувати його як тимчасові латки, тому що він в півтора рази дешевший, ніж ізраїльський. Це дасть нам можливість зменшити кількість ям на дорогах.
Заасфальтовані ями, які були відремонтовані за допомогою «канадської» суміші, ще тримаються?
- Вже пройшов тиждень, і асфальт ще тримається - це вже хороший результат. Ці тимчасові латочки всього лише на кілька місяців, після чого ми будемо проводити поточний ремонт дороги з використання гарячих бітумних сумішей. Якби ми не проводили ремонт взимку, то на ремонт навесні нам довелося б витратити в п'ять разів більше грошей.
На відео від холодного «канадського» асфальту іде пара. Чому?
- «Канадський» асфальт взагалі виготовляється в холодному вигляді і розпаковується в пакети. Але під час перемішування асфальт підігріли. Дорожні працівники відразу поїхали і почали укладати теплий асфальт - через це і йшла пара.
Скільки коштує тонна «канадського» і «ізраїльського» асфальту?
- Тонна ізраїльського асфальту коштує 2400 гривень. Якщо «канадський» асфальт себе зарекомендує, то ми будемо купувати саме його, тому що він до того ж вдвічі дешевше - 1200 гривень за тонну (для порівняння – тонна звичайного асфальту коштує близько 500 гривень – прим. ред.).
Чому ви вирішили додавати до холодного асфальту «канадську» добавку?
- Ви повинні розуміти, що у дороги є два вороги - це морози і вода. Якщо з морозом можна боротися простим асфальтом, то вода на дорогах - це просто біда. Ось тому ми вирішили спробувати цю «канадську» суміш. Це ініціатива, але результат побачимо пізніше.
Які вулиці ви вже відремонтували?
- На сьогоднішній день ми відремонтували дороги на 53 вулицях. Гострі проблеми на окремих ділянках доріг ми прибрали. Зараз ремонту доріг вимагає кілька вулиць. Дороги у нас в непоганому стані, якщо згадати те, що основні дороги у Вінниці не ремонтувалися з 80-х років, а почали робитися тільки в 2006 році. У цьому році дорожні бригади почнуть ремонт доріг у квітні-травні. Дороги у Вінниці будуть відремонтовані до середини червня.
Якщо на дорозі велика яма, то куди можуть звернутись вінничани, щоб її відремонтували?
- Усі вінничани можуть звернутись на сайт міської ради, або за телефоном 15-60. Потім мені у той же день повідомлять про це, і я дам доручення, щоб наші працівники розібралися в цій ситуації.
Читайте також:
Міськрада переконує, що засипання дірок в асфальті - це канадські технології
Винницкие дороги: Асфальт сошел раньше снега
Особенности национального наноасфальта
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 20 від 15 травня 2024
Читати номер
Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous
Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous
Anonymous reply Anonymous