Чим будемо добиратись? Маршруток у Вінниці буде вдвічі менше

Чим будемо добиратись? Маршруток  у Вінниці буде вдвічі менше
У Вінниці зникнуть 21, 32, 35, 38, 61, 62, 65, 68 та інші маршрути. Більшість вінничан проти. Вони збирають підписи проти закриття та створюють у соцмережах групи із закликами виходити на мітинги проти скасування маршрутів

Злізайте – приїхали. Маршруток у Вінниці стане майже вдвічі менше. Так мерія хоче «оптимізувати» рух громадського транспорту у місті, обіцяючи взамін збільшити кількість трамваїв та тролейбусів. А жителі Старого Міста, куди електротранспорт не ходить, вже збирають підписи проти закриття 21 маршруту.

Вінничани уже збирають підписи
- Це мені потрібно буде на півгодини раніше з дому виходити, аби вчасно дістатися на роботу, - обурюється мешканка Старого Міста Олена.
З 23 лютого, їй та іншим вінничанам - жителям віддалених мікрорайонів, аби дістатися на роботу, навчання, чи просто в особистих справах, потрібно буде скористатися, принаймні, двома видами транспорту.
З цього моменту у Вінниці в тестовому режимі починає діяти нова схема руху громадського транспорту. За документом, який розробляли фахівці Вінницького національного технічного університету, кількість маршрутів маршруток зменшується на 53% - до 28 одиниць.
У мерії кажуть - саме на маршрутки надходило найбільше скарг з усіх видів транспорту. Близько 900 скарг.
Жителі Старого Міста ще минулого тижня почали збирати підписи проти скасування маршруту №21. Станом на понеділок вони мали уже близько 200 «автографів» проти ліквідації маршруту. Люди кажуть - мікрорайон і так обділений транспортом.
- А тут ще маршрутку забирають, - говорить вінничанка Олена. - Ми дуже проти. Наприклад, мені було дуже зручно добиратися від третьої лікарні на роботу на Вишеньку.
- Ми безумовно дослухатимемося до думки мешканців, - обіцяє міський голова. - Можливо, в результаті пропозицій громадян, на деяких напрямах збільшимо кількість одиниць транспорту. Але, мене турбує інше - люди ще точно не знають, що змінюється, а уже проти.
Чи дослухається мер до думки мешканців Старого Міста - поки невідомо, але в розробленій схемі руху можна знайти схожий, але під'їзний маршрут за номером 21А. Він курсуватиме від Педучилища до ринку «Урожай»...

Зникають популярні маршрути
Повністю чи частково (на деяких маршрутах залишаються тимчасово працювати по 4-10 авто) зникають 32, 35, 38, 61, 65, 62, 68 та інші маршрути.
Справа в тому, що деякі перевізники пізніше за інших отримали дозволи на перевезення, і вони працюватимуть до повного закінчення раніше укладених угод.
Так, на маршруті 8А, після 23 лютого залишається одна маршрутка. На 35 маршруті - 4 з-понад 50. І так далі (детальніше - див. таблиця 2). Усього на правах тимчасових перевізників працюватимуть 18 маршрутів. Вони ще матимуть стару нумерацію.
Водночас, замість ліквідованих, у місто буде створено 28 нових маршрутів. Вони матимуть зовсім інші номери.
До речі, після транспортної реформи усі види громадського транспорту матимуть єдиний дизайн таблички, на якій вказуватиметься номер маршруту.
- А на кожній маршрутці буде примітка – «Муніципальні перевезення», - каже міський голова Володимир Гройсман.
На запитання, чи означає це, що невдовзі кожна маршрутка підпорядковуватиметься мерії, міський голова зауважив:
- Ні. Вона буде підзвітна законодавству України, - сказав він.
Про створення єдиного транспортного підприємства мова також не йде не йде. А перевізники, які працюватимуть на нових маршрутах, скоріш за все, працюватимуть при Трамвайно-тролейбусному управлінні. Принаймні, так кажуть вони самі.

Відео дня
>Операція - оптимізація...
У міській раді сьогоднішню реформу руху громадського транспорту називають оптимізацією. Мовляв, необхідність змін в організації роботи громадського транспорту назріла давно. З цієї причини міська рада спільно з трамвайно-тролейбусним управлінням розпочала модернізацію парку громадського транспорту: замінили трамвайний парк швейцарськими вагонами, придбали п'ять нових тролейбусів, ще п'ять відремонтували та придбали 15 нових автобусів «Богдан».
У зв'язку з реформою, наприкінці лютого на вулиці міста будуть випущені ще 20 тролейбусів та майже 60 трамваїв. Кількість автобусів - з сьогоднішніх 20 збільшиться до 24.
Уже з середини лютого трамваї та тролейбуси будуть працювати за новим графіком - з 5.30 ранку до 24.00. Мають бути скорочені до трьох -п'яти хвилин інтервали між рухом транспорту та збільшена швидкість його руху за рахунок «розвантаження вулиць».
Щодо маршруток, то як кажуть у мерії, вони будуть інтегровані в єдину систему організації пасажирських перевезень не як альтернатива автобусам, тролейбусам, трамваям, а як додатковий вид транспорту. Скорочені будуть саме ті маршрути, де сьогодні вони дублюють одне одного.
На запитання, як збираються забезпечувати перевезення пасажирів в години пік, директор Вінницького трамвайно-тролейбусного управління відповів так.
- У нас дуже багато вагонів трамваїв, які ми сьогодні просто не використовуємо, - каже Володимир Бугайчук. - Нам нічого не заважає причепити на один трамвай кілька вагонів, створивши своєрідний потяг, в якому ми за раз зможемо перевезти кількасот осіб.

Перевізники б'ють на сполох
- Ми однозначно проти нової схеми руху, - каже голова Вінницької обласної асоціації перевізників Андрій Ковальов. - По-перше, нова концепція руху була прийнята без громадських слухань. Не заслухалась ні наша думка, ні думка мешканців. По-друге, це загрожує місту транспортним колапсом. Забираються дуже потрібні маршрути. Навряд чи городянам буде зручніше від таких змін.

Влада відступати не буде
Критику на свою адресу мерія сприймає стримано, але до пропозицій городян обіцяє дослухатися, водночас і відступати від планів не планує.
- Подібна ситуація була свого часу при ліквідації стихійної торгівлі - посередники різними способами намагалися зірвати вирішення проблеми, - каже міський голова Володимир Гройсман. - Однак ми не відступили тоді - не відступимо зараз. Водночас, ми дослуховуватимемося до думки простих людей та максимально врахуємо інтереси тих, хто реально працює на цьому ринку, але з цими посередниками ми не підемо ні на які переговори і компроміси.
У мерії кажуть - до четверга, 19 січня, перевізники можуть подати мерію заяву про наміри роботи за новою схемою. Зараз (станом на понеділок) у мерії уже є близько 200 заявок від перевізників, які готові працювати за новими правилами. Усього сподіваються отримати 250 заявок від перевізників.
Сьогоднішніх перевізників, які можуть залишитися без роботи внаслідок «оптимізації» маршрутної мережі, обіцяють, при їх бажанні, працевлаштувати в... трамвайно-тролейбусному управлінні. Мовляв, після запровадження нової схеми руху, потреба у водіях тут збільшиться.

Єдиний проїзний
Після того як закінчиться тестовий режим нової схеми руху, в мерії обіцяють взятися за розробку єдиного проїзного квитка на усі види транспорту. За словами міського голови, скоріш за все він буде електронним.
- Таким чином людині, яка купить цей квиток, не потрібно буде платити кілька разів, тобто поїздка їй обходитиметься дешевше, - обіцяє мер. - При купівлі проїзного собівартість поїздки складатиме близько гривні.
Проте, принаймні до травня, вінничан - жителів віддалених районів доведеться платити більше через уже згадані пересадки.
У мерії кажуть - тимчасово. Знову обіцяючи, що в майбутньому вартість проїзду на під'їзних маршрутах може бути зменшена до 1,8-2,0 гривень.

Львівський досвід
Коли Вінниця тільки готується до запровадження нової схеми руху громадського транспорту, у Львові, який уже працює за новою схемою, думають над тим, як повернути... стару.
Про це 12 січня на брифінгу повідомив голова Львівської обласної державної адміністрації Михайло Костюк. Один із варіантів вирішення проблеми необхідності пересадок, за його словами, є тимчасове запровадження наскрізних маршрутів, які випали при впровадженні нової транспортної мережі.
- У мене є багато звернень зі скаргами мешканців на таку проблематику, - каже Михайло Костюк. - Потрібно відновити окремі наскрізні маршрути, але вони не повинні рухатися через центр міста, щоб ефект від впровадження нової транспортної схеми не був зменшений. Нова схема руху має і позитиви, і негативи. Розробник планував запровадження електронного квитка. Але цього не відбулося. І доводиться тепер платити при пересадці подвійну вартість перевезення.


P.S.
Усі бажаючі можуть вносити свої пропозиції за телефоном гарячої лінії 15-60. Це можна буде зробити протягом трьох місяців, до травня 2012 року. До цього часу, нова схема руху буде в тестовому режимі.

 

 


 
Читайте також:
У Вінниці зникне половина маршрутів, серед них, 35, 21, 61, та інші
Перевізники Вінниці коментують звинувачення в корупції
Перевізники написали листа меру Вінниці
 

 



Коментарі (217)
  • Anonymous

    Я хотів сказати багато чого, але скажу наступне: бачили очі, що купували, тепер їжте хоч повилазьте, одним словом здали місто на поталу так званим бізнесменам, які роблять те, що вигідно виключно їм, інакше навіщо це було робити.

    Anonymous reply Anonymous

    Отакоi, свиня ти невдячна!
  • Anonymous

    Не нравится - блокируйте выезд жидойсмана из улицы, благо там еще пару чиновников живут. Думаю, многие знают где именно он живет =) Хочется вопить в интернете - требуйте вайфай в троллейусах :-D Я живу в европейской стране, тут такой же бред с кучей пересадок. Хожу на работу пешком - благо так быстрее получается. Это и есть европейский опыт. Только про транспортную систему Германии я еще ни от кого не слышал хороших слов - потому тут и развит велосипедный транспорт.
  • Anonymous

    Чисто экономический вопрос, городской электротранспорт сокращён до минимума, так как на нём ездят в основном льготники, соответственно он финансируется из бюджета города, уберём маршрутки - многие пересядут на городской электротранспорт, и потекут деньги в бюджет а не с бюджета, и машруточникам нужно будет меньше компенсации за перевоз льготчиков, сплошная выгода для Вовы, и кстати не хутший вариант, уж больно маршруточники хамовиты.
  • Anonymous

    Давно пора! Що за азійщина в центрі Європи?! Потримані, вантажні бусики, якими раніше мотлох возили, у нас є громадським транспортом! Де ж ваша гідність?!

    Anonymous reply Anonymous

    які такі бусики? Богдани чи еталони? Чи може спрінтери? В нас нормальні маршрутки. А те, що трамваям швейцарським по 60 років, нічого страшного?
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Вінниці за сьогодні
22:29 Втричі збільшились випадки повторної «дорослої» вітрянки, а після 50-ти років може статися ще один сюрприз 21:56 Концерт «Sound of Ukraine» і оркестр, що скорив Європу, скоро у Вінниці! Буде до мурах photo_camera 21:12 Пандемія поставила на паузу, а війна переформатувала. На що перетворюють дитячі літні табори? 21:01 «Ти чесно жив, любив життя і ось пішов у небуття». Пам'ятаємо про героя Леоніда Паламарчука Від читача 16:27 Розкажи бабусі про очищення судин 20:02 Кліщі повилазять разом з теплом: як уберегтися в парках і садах 19:06 Біля Гайсина легковик в'їхав у вантажівку. Обоє водіїв — не місцеві 18:27 Почали з дефіле в українському вбранні. У техуніверситеті відновили конкурс «Міс ВНТУ» 18:10 Від завтра ближнє світло фар за межами населеного пункту стає обов’язковим 17:13 Судитимуть бізнесмена, який привласнив та легалізував понад два мільйони «Укрзалізниці» 16:01 На «зебрі» по Зодчих легковик збив вінничанина. Потерпілий у лікарні 15:09 У Вінниці 17-річний хлопець на електросамокаті збив 64-річну жінку 14:04 Мобілізація, пенсії, оновлення ПДР. Що зміниться для вінничан у травні? 13:30 Готові великодні кошики, паски та ковбаски. Де замовити у Вінниці (партнерський проєкт) 13:29 Його смерть підтвердили через п'ять місяців. Спомини про полеглого на Донеччині гранатометника 12:12 Три вулиці без світла, ще не двох — відключили деякі будинки. АДРЕСИ 11:55 Рецепт паски з сирною начинкою від учасниці 13 сезону МастерШеф та ТМ Зерносвіт (партнерський проект) 11:20 Вакансії в Hannover Agro, Green cool, Грош та 87 актуальних пропозицій роботи у Вінниці 11:06 Більша частина Тяжилова без води. Відключення також діють в інших мікрорайонах 10:20 Де купити жіночу, чоловічу та дитячу вишиванку у Вінниці (партнерський проєкт)
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Ваші відгуки про послуги у Вінниці Ваші відгуки про послуги у Вінниці
keyboard_arrow_up